هرمزگان >>  عمومی >> خبر 2تایی
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۱۱۰۹۸

جرثومه ای به نام رژیم جعلی صهیونیستی

سال ۱۹۴۸ و با تلاش هرتزل یهودی رژیم جعلی ای به نام اسرائیل در سرزمین های غصبی فلسطینی شکل گرفت.
پایگاه بصیرت / عبدالله صادقی

سال ۱۹۴۸ و با تلاش هرتزل یهودی رژیم جعلی ای به نام اسرائیل در سرزمین های غصبی فلسطینی شکل گرفت. دولت انگلیس که بعد از جنگ جهانی دوم فلسطین را تحت قیمومیت خود داشت، قرار بود در مدت زمانی محدود مقدمات مستقل شدن این کشور را انجام داده و آن را به رسمیت بشناسد ولی به یکباره ۵۵ درصد خاک فلسطین را به یهودیان مهاجری واگذار کرد که تا آن زمان 6 درصد خاک فلسطین را از مردم خریداری کرده بودند. این کار باعث خشم فلسطینیان از انگلیس گردید. البته این کار انگلیس باعث رضایت یهودیان مهاجر هم نشد چون آنان ادعا می کردند این سرزمین محل حضور پیامبران یهود بوده و معبد و هیکل سلیمان در بیت المقدس بوده و باید تمام این سرزمین به آنان واگذار شود. در جریان همین کش و قوس ها بود که فلسطین کاملاً از قیمومیت انگلیس خارج شد ولی از آن زمان تا کنون سایه بلیه ای به نام رژیم جعلی صهیونیستی بر این سرزمین سنگینی می کند که اثر آن علاوه بر آواره شدن نزدیک به شش میلیون فلسطینی، قتل هزاران کودک و جوان فلسطینی است که همچنان نیز ادامه دارد.
هر چند در همان اوایل بسته شدن این نطفه خبیثه کودک کش، قدرت های عربی مثل مصر، سوریه، لبنان و اردن و... به فرماندهی جمال عبدالناصر مصری گرد هم جمع شده و ارتش قوی متشکل از۶ کشور عربی برای از بین بردن رژیم جعلی صهیونیستی شکل یافت ولی با خیانت شاه حسین پادشاه اردن، حادثه ای مشابه جنگ احد اتفاق افتاد و از همین روزنه رژیم صهیونیستی به ارتش های عربی حمله کرد و آنان را شکست داد.
در این حادثه تاریخی، پس از۶ روز جنگ، کشورهای عربی بدون هیچ بهره ای از جنگ، اقدام به عقب نشینی نمودند و خاک بخشی از سرزمین های عربی نیز به شعاع حکومت غاصبانه صهیونیستی افزوده شد. ازآن سال یعنی از ۱۹۶۷ این رژیم سرزمین های خود را گسترش داد و به جز باریکه غزه که تراکم جمعیتی بالایی دارد و کرانه باختری، بقیه مناطق فلسطین به تصرف این رژیم جعلی که ادعای حکومت بر نیل تا فرات را دارند، درآمد و کشورهای عربی و اسلامی ازآن زمان تا پیروزی انقلاب اسلامی جرأت عرض اندام در برابر رژیم جعلی صهیونیستی را نداشته اند.
با پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر گفتمان جمهوری اسلامی ایران نسبت به زمان پهلوی که بیشترین نفت را به این رژیم صادر می کرد، گفتمان حمایت از مظلوم مطرح شد و اسوه و نماد مظلومیت ملت ستم دیده فلسطین و روز حمایت از مظلوم، روز جهانی قدس یعنی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان معرفی شد و حضرت امام (ره) فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و تا امروز گفتمان انقلاب با قوت بیش از پیش راه خود را ادامه می دهد. رهبر معظم انقلاب فرزند برآمده از اسلام ناب محمدی (ص) نیز بعد از امام راحل سکان کشتی انقلاب اسلامی را به دست گرفته و همان مسیری را پیش گرفته اند که امام انقلاب شروع کرده بودند. ایشان اسرائیل را غده سرطانی در بین کشورهای اسلامی می داند که باید قطع شود. بدلیل همین رویه چهل ساله بر علیه این شرور منطقه ای است که مقامات صهیونیستی امروزه اعتراف می کنند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر جا با مسلمانان جنگیدیم با شکست مواجه شدیم. نمونه آن ها، جنگ ۳۳روزه با حزب الله لبنان و جنگ ۲۲روزه و ۸ روزه و ۵۱روزه با جبهه مقاومت فلسطین بود که مجبور به آتش بس و اعلام شکست شدند.
خداوند در قرآن به مسلمانان توصیه می کند « أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ... ». یعنی شدیدترین دشمن مسلمانان یهود است.
این رژیم جعلی زمانی قصد شلیک موشک به سمت نیروگاه اتمی بوشهر در صورت افتتاح را داشت ولی با پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب مواجه شد که فرمود اسرائیل در قواره دشمنی با ما به حساب نمی آید و این را بداند اگر غلطی ازآنان سر بزند تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.
وظیفه امروز ما در مقابل این دشمن افسار پاره کرده این کلام الهی است: «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه»؛ یعنی هر چه استطاعت داریم از نیرو و تجهیزات فراهم کنیم تا در مقابل عدوالله و عدوکم یعنی دشمن خدا و دشمن خودمان با تمام توان، و تا محو آن استقامت داشته باشیم و اطاعت خدا را در همراهی با خود دست کم نگیریم که می فرماید: «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات