صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۲۲۳۳۶

وقتی ترامپ به مشاورانش حمله می کند!

بایدن در سطح آرای عمومی، 6 درصد از ترامپ پیش افتاده و در سه ایالت کلیدی میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین نیز به راحتی رئیس جمهور فعلی آمریکا را شکست می دهد!دلایل اصلی کاهش محبوبیت ترامپ، یکی مدیریت فاجعه آمیز وی و کاخ سفید در مواجهه با شیوع کرونا و دیگری کاهش شاخصه های رشد اقتصادی و افزایش بیکاری در ایالات مختلف است
معادلات انتخاباتی در آمریکا به شدت پیچیده شده است! نظرسنجی اخیر رویترز ، نشان داده است که بایدن در سطح آرای عمومی، 6 درصد از ترامپ پیش افتاده و در سه ایالت کلیدی میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین نیز به راحتی رئیس جمهور فعلی آمریکا را شکست می دهد! در حالی که این نتایج تا زمان برگزاری انتخابات در آبان ماه امسال باقی بماند، ترامپ نیز به مانند جیمی کارتر و بوش پدر به رئیس جمهوری تک دوره ای تبدیل خواهد شد.
ترامپ در این معادله، سعی دارد همه را ( غیر از خودش) مقصر جلوه دهد: از سازمان بهداشت جهانی و کشور چین گرفته تا دموکراتها و حتی مشاوران انتخاباتی  خود!رسانه های آمریکایی گزارش داده اند که  "برد پارسکال" مشاور انتخاباتی ترامپ طی روزهای اخیر، بارها از سوی رئیس جمهور آمریکا بارها از سوی وی مورد شماتت و انتقاد قرار گرفته است. ترامپ معتقد است که پارسکال، وظایف خود را به درستی انجام نداده و کاهش محبوبیت جمهوریخواهان، مرهون بی توجهی پارسکال و دیگر اعضای ارشد کمپین انتخاباتی وی بوده است.
این در حالیست که دلایل اصلی کاهش محبوبیت ترامپ، یکی مدیریت فاجعه آمیز وی و کاخ سفید در مواجهه با شیوع کرونا و دیگری کاهش شاخصه های رشد اقتصادی و افزایش بیکاری در ایالات مختلف است. اما ترامپ همچنان به دنبال "مقصر "می گردد! مشاوران ترامپ تاکید کرده اند که مواضع غیرعلمی ترامپ در مواجهه با کرونا و خصوصا آنچه وی در کنفرانس های خبری در کاخ سفید و در جمع خبرنگاران می گوید، برای وی هزینه داشته است."پارسکال" و دیگر مشاوران ترامپ به وی هشدار داده اند که گافهای وی در کنفرانس های خبری تا چه اندازه ای منجر به کاهش محبوبیت وی و افزایش خودکار آرای دموکراتها و جو بایدن شده است. با این اوصاف، احتمال دارد در آینده ای نزدیک، ترامپ تصمیم به اخراج و تغییر اعضای ارشد کمپین انتخاباتی خود بگیرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات