صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۲۴۱۷۵

تحریف و لاپوشانی یک خیانت

تحریف و وارونه جلوه دادن واقعیت، موضوعی است که دشمن از آن به‌عنوان ابزاری برای مقابله با جمهوری اسلامی بهره می‌برد[...]

یادداشت: تحریف و وارونه جلوه دادن واقعیت، موضوعی است که دشمن از آن به‌عنوان ابزاری برای مقابله با جمهوری اسلامی بهره می‌برد. متأسفانه در راستای اهداف دشمنان جمهوری اسلامی، برخی از سیاسیون داخلی نیز بدون توجه به مصالح و منافع کشور، با تحریف واقعیت همواره در صدد بهره‌برداری سیاسی از موضوعات هستند.

گزاره‌های خبری: 1- روزنامه آسیا در مطلبی با عنوان «ترس از ایران، امارات و اسرائیل را به هم نزدیک کرد»، می‌نویسد: «اماراتی‌ها برای حفظ امنیت خود به‌ویژه در مقابل ایران، به دنبال افزایش وزن سیاسی خود هستند. آن‌ها فکر می‌کنند با این اقدام (رابطه با اسرائیل) می‌توانند در مقابل ایران قدرتمندتر شوند و ابزاری را در مقابل ایران در دست داشته باشند. ترس از ایران، امارات و اسرائیل را به هم نزدیک کرد.» 2- «علی مطهری»، نماینده لیست امید در مجلس دهم و کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس یازدهم نیز در توئیتی می‌آورد: «در برقراری رابطه امارات با اسرائیل، گذشته از خیانت حکام امارات، ما نیز مقصر بوده‌ایم؛ عرب‌ها را ترسانده‌ایم و به دامان اسرائیل سوق داده‌ایم».

گزاره تحلیلی: خیانت امارات به آرمان فلسطین موضوع جدیدی نیست. این کشور سال‌هاست که در پازل دشمن و مقابل جریان مقاومت حرکت می‌کند؛ امارات در سال‌های گذشته یکی از حامیان اصلی داعش در ارسال سلاح و پول به این گروه تروریستی بود که مجری سیاست‌های امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به حساب می‌آمد. همچنین سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به رابطه تاریخی این رژیم با سران اماراتی اذعان کرده و می‌گوید: «در سال‌های اخیر و پشت پرده، با نمایندگان اماراتی دیدار داشتم و حتی برای سفری رسمی به آنجا رفتم». سؤال این است که چرا برخی چهره‌های سیاسی و رسانه‌های زنجیره‌ای متعلق به آنان به‌جای آنکه خائنان به آرمان فلسطین و برهم زنندگان امنیت منطقه را که طی سال‌ها مسلمانان و فلسطینی‌ها را فریب داده‌اند، محاکمه کنند، ساز ناکوک می‌زنند و به مدافع اصلی آرمان فلسطین در دنیا می‌تازند؟! آیا این به فرموده رهبر معظم انقلاب، عوض کردن جای جلاد و شهید و یا جای ظالم و مظلوم نیست؟ انتظار از چهره‌هایی که در حرف‌هایشان مدام دم از آزادی و حقوق بشر سر می‌دهند این است که اگر در مقابل یک رژیم جلاد کودک کش موضع فعالانه نمی‌گیرند، لااقل نمک روی زخم نباشند و تحریف واقعیات نکنند. مواضع افرادی که روزی بر صندلی نائب رئیسی مجلس نیز تکیه زده‌اند، نشان می‌دهد، نداشتن بصیرت سیاسی و عمق راهبردی نسبت به اهداف و آرمان‌های انقلاب حتی برای برخی مسئولین کشور نیز ممکن است عارض شود. (نویسنده: فرهاد کوچک‌زاده)

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات