صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۲۶۲۸۸

پیام نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت دکتر فرامرز رضوی

پیام نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت دکتر فرامرز رضوی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با صدور پیامی شهادت مجاهد عرصه بصیرت و روشنگری سرهنگ پاسدار دکتر فرامرز رضوی را تبریک و تسلیت گفت.
متن این پیام به این شرح است:
بسم رب الشهداء و الصديقين
«خانواده‌های شهیدان و ایثاگران از نظر تأثیر و ارزش رفتار و حرکت، ‌فقط با خود شهدا قابل مقایسه هستند.»
حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

خانواده محترم و معزز شهید والامقام پاسدار دکتر فرامرز رضوی
سلام علیکم
شهادت جانباز هشت سال دفاع مقدس سرهنگ پاسدار دکتر فرامرز رضوی(ره) از هادیان سیاسی ولایتمدار و خستگی‌ناپذیر موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید.
آن جانباز فرهیخته حیات کوتاه اما پربرکت خویش را وقف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود و با حضور در عرصه جهاد روشنگری و بصیرت‌افزایی نقش به سزایی ایفا نمود و سرانجام در حین مأموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به دیدار معبود شتافت.
آن بزرگوار انسانی وارسته، خوش‌خلق و پاسدار حریم ولایت با دلسوزی و مجاهدت بی‌وقفه، صیانت و پاسداری از ارزش‌ها را وظیفه خود می‌دانست و سرانجام با دلی آکنده از عشق به اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) و جلب مغفرت خداوند جان به جان آفرین تسلیم و در جوار رحمت حق آرمید.
اینجانب ضمن اظهار همدردی، شهادت این بنده مخلص خداوند را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده مکرم و همه دوستان و همرزمان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه ذات اقدس ربوبی برای آن فقید سعید غفران و رضوان الهی و محشورشدن با سرور و سالار شهیدان و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.
عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات