صبح صادق >>  نگاه >> گزارش
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۴۰۸۴۵

یک بام و دو هوای دروغ‌نیوزها!

اواخر شهریور ماه دختری به نام مهسا امینی به دلیل پوشش نامناسب با تذکر مأموران پلیس امنیت اخلاقی تهران مواجه می‌شود و هنگام حضور در سالنی که وی و تعدادی دیگر از زنان و دختران برای توجیه درباره وضعیت حجاب در آنجا حاضر شده بودند[...]

اواخر شهریور ماه دختری به نام مهسا امینی به دلیل پوشش نامناسب با تذکر مأموران پلیس امنیت اخلاقی تهران مواجه می‌شود و هنگام حضور در سالنی که وی و تعدادی دیگر از زنان و دختران برای توجیه درباره وضعیت حجاب در آنجا حاضر شده بودند، دچار عارضه مغزی می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند. از اولین ساعات بروز این عارضه و بستری شدن وی در بیمارستان، با هدایت رسانه‌ای شبکه‌های معاند که مترصد فرصتی برای جنجال‌آفرینی بر موضوع حجاب در ایران بودند و پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی که بعدها روشن شد، ربات‌ها و فیک‌نیوزها میدان‌دار اصلی آن بودند، عملیات روانی سنگینی علیه حجاب، پلیس و به تدریج علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز شد.
این اتفاق بهانه‌ای شد تا اتاق جنگ 24 ساعته رسانه‌ای دشمن در «بی‌بی‌سی فارسی» و «ایران اینترنشنال» فعال شود و همه توان جبهه رسانه‌ای ضد انقلاب به میدان آمد تا به هیچ عنوان نگذارند هشتگ مهسا امینی کمرنگ شود. جالب‌تر این بود که شبکه‌های اجتماعی، مانند توئیتر به کمک این جریان آمدند و ظرفیت‌های جدیدی را برای این عملیات ایجاد کردند و محدودیت‌های پیشین خود برای کاربران را نیز از میان برداشتند!
جبهه ضد ایرانی با طراحی آمریکایی‌ـ صهیونیستی و بسیج امکانات و رسانه‌های خود در بیش از شش هفته گذشته تمام تلاش خود را صرف تداوم آشوب و ناامنی در کشور کرده و در یک ابتذال رسانه‌ای؛ دعوت‌کننده، آموزش‌دهنده و هدایت‌کننده اغتشاشات در گوشه و کنار کشور شده بود. اما حجم انبوه و متراکم حمله‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن نتوانست مردم را با خود همراه کند و عده کمی از جوانان و نوجوانان فریب خورده و ناآگاه را هر از چندگاهی روانه خیابان کرد تا سطل زباله‌ای بسوزانند و سر و صدایی بکنند که البته عوامل نفوذی شبکه نفاق و دشمنان ایران و برخی اشرار از همین آب‌های گل‌آلود ماهی خود را گرفتند و با حمله به مأموران حافظ امنیت مردم، آنها را زخمی کردند یا به شهادت رساندند.
اما وقتی با هوشیاری نهادهای امنیتی و انتظامی مراد دشمن از هرج و مرج و ناامنی و کشته‌سازی حاصل نشد، دست به کار شدند و هر دختر جوانی را که در گوشه و کنار به دلیلی فوت شده یا خودکشی کرده بود، به فهرست کشته‌شدگان حوادث اخیر افزودند تا شاید به این وسیله در آتش اغتشاشات بدمند و در این میان غفلت و ناآگاهی و تعصب‌های بیجای برخی سلبریتی‌های کج فهم باعث شد چه آبروها که از برخی خانواده‌های داغدیده نرود!
همه اینها را بگذارید در کنار حادثه تلخ حمله تروریستی به حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) شاهچراغ که در آن 15 مرد، زن، کودک و نوجوان در هنگام عبادت و دعا در حرم امن اهل بیت(ع) به خون خود غلتیدند و قلوب ملت ایران را داغدار کردند؛ اما برخلاف حوادث هفته‌های اخیر در اینجا دیگر نه خبری از رسانه‌های دروغ‌پراکن بود و نه از ابراز همدردی برخی سلبریتی‌هایی که آتش‌بیار معرکه دشمن در اغتشاشات شده بودند! آنهایی که هشتگ مهسا امینی را به اسم رمز آشوب و اغتشاش تبدیل کرده بودند، دیگر به دلیل هشتگ «برای آرتین» از همدیگر سبقت نمی‌گرفتند. چون این نادان‌های سیاسی که مدعی همه‌چیزدانی هستند، به جای آنکه واقعیت صحنه را در داخل کشور ببینند، خط خبری خود را از رسانه‌های ضد ایرانی دریافت می‌کنند! اینجاست که دشمن در تغییر مرجعیت رسانه‌ای بخشی از جامعه موفق بوده و حالا ادراک آنها را می‌سازد. رسانه‌هایی که حتی به حداقل‌های اصول حرفه‌ای کار خود هم پایبند نبوده و نیستند! حادثه شیراز نشان داد، رسانه‌های دروغ‌پرداز مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه، تروریسم را وقتی بد می‌دانند که منافع و امنیت حامیان‌شان را تهدید کند، اما اگر چنین اقدامی علیه ملت مظلوم ایران باشد، از نظر آنها پسندیده است و عاملان آن تروریست‌های خوب هستند!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات