صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۴۴۶۶۵

نکته‌گرام

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می‌شناسند. به زودی در مقابل استقامت، قدرت و عظمت ملت ایران زانو خواهید زد.
 
هادی بیگی‌نژاد، نماینده مردم ملایر: در ‎کمیسیون تلفیق مصوب شد تا همه افراد جامعه از ‎کارت سوخت شخصی استفاده کنند. این کار مانع زیادی برای قاچاق ‎سوخت ایجاد خواهد کرد. وقتی سوخت گران نمی‌شود، برای حفظ ثروت ملی لازم است بر توزیع آن نظارت بیشتری صورت گیرد.
 
مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران: دولت مجاز است از ابتدای خرداد ماه ۱۴۰۲ و در صورت تحقق منابع، به سرپرست خانوارهای فاقد خودرو به‌ازای هر عضو خانواده، ماهانه ۱۵ لیتر بنزین سهمیه‌ای اختصاص دهد و امکان تبادل سهمیه بنزین را در بازار فراهم کند.
 
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان: به مقامات کاخ سفید توصیه می‌کنم بازی شکست خورده ایران‌هراسی را متوقف کنند. خبرسازی در مورد رهبر القاعده و ارتباط دادن آن به ایران خنده‌آور است. به وجود آورندگان القاعده و داعش، مسئول و عامل رشد تروریسم در جهان هستند. آدرس غلط ندهید!
 
علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: دهمین مقصد سفر خارجی رئیس‌جمهور طی ۱۸ ماه گذشته، اهمیت فراوانی دارد. چین با ۲۵ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی، بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران است. امضای ۲۰ سند همکاری با محوریت مسائل اقتصادی، گویای شکست سیاست انزوای ایران و نشان‌دهنده دیپلماسی نتیجه‌گرای جمهوری اسلامی است.
 
محمد ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی: روزنامه زنجیره‌ای «اعتماد» اصرار عجیبی بر بزک کردن سیمای جنایتکار و عصر حجری رژیم سعودی دارد. درباره میزان نزدیکی برخی مدعیان اصلاح‌طلبی با رژیم سعودی، همین‌بس که وزیر ارشاد دولت اصلاحات، از وزارت خارجه عربستان درخواست کرده بود ضمن پرداخت ۱۶ هزار پوند، پسر وی را در لندن بورسیه کند و با این درخواست موافقت شده بود.
 
علیرضا وهاب‌زاده، فعال رسانه‌ای: که گفتید فردای آزادی؟! منتظر برنامه شاهزاده برای فردای براندازی بودید؟ برنامه اقتصادی؟ سیاسی؟ فرهنگی؟ اجتماعی؟ نه! براندازان پیش از همه و در نخستین گام از برنامه امنیتی، کشتار و شکنجه با حضور پرویز ثابتی، مأمور شکنجه خود رونمایی کردند!
 
مجید شاکری، کارشناس اقتصادی: یکی از محاسن ناآرامی ۱۴۰۱ این بود که نشان داد در صورت عدم وقوع انقلاب اسلامی ایران، چه کیفیتی از آدم‌ها در رأس حکومت ایران ‌بودند.
 
محمدرضا کایینی، تاریخ‌پژوه: پرویز ثابتی در کمیته مشترک، از شنیدن صدای ناله و فریاد شکنجه‌شوندگان لذت می‌بُرد و سرِحال می‌آمد! این را شلاق به دستانش می‌گفتند. از همین طریق هم چنان قاپ شاه را دزدید، که به او اختیار داده بود که تلفنِ هر کَس، از جمله مافوق خود نعمت‌الله نصیری را کنترل کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات