سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۴۶۳۶۵

وزیر اطلاعات: جامعه کارگری همواره مورد طمع دشمن بوده ولی از امتحانات سربلند بیرون آمدند

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب در پیامی به‌مناسبت روز ملی کارگر اظهار داشت: جامعه‌ی کارگری میهن اسلامی‌مان، همواره مورد طمع دشمن بوده و به‌طور بی‌امان در کانون انواع دسیسه‌های بیگانگان در ایجاد تزلزل و یأس و ناامیدی قرار داشته که به‌حول و قوه‌ی الهی، کارگران عزیز کشورمان در حوزه‌های مختلف خدمت از این امتحانات سربلند بیرون آمده‌اند.

وزیر اطلاعات: جامعه کارگری همواره مورد طمع دشمن بوده ولی از امتحانات سربلند بیرون آمدند

متن این پیام به شرح زیر است:

"لیس للانسان الا ما سعی"  (سوره مبارکه نجم - آیه شریفه39)

کارگران عزیز، در تاریخ سراسر حماسه‌ی انقلاب شکوهمند اسلامی، صفحات زرین ایثار و از جان‌گذشتگی را در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و عرصه‌ی سازندگی کشور رقم زده‌اند و این ایثارگری‌ها، چون مشعلی فروزان با اراده و ایمانی قوی دست به دست خواهد گردید.

جامعه‌ی کارگری میهن اسلامی‌مان، همواره مورد طمع دشمن بوده و به‌طور بی‌امان در کانون انواع دسیسه‌های بیگانگان در ایجاد تزلزل و یأس و ناامیدی قرار داشته که به‌حول و قوه‌ی الهی، کارگران عزیز کشورمان در حوزه‌های مختلف خدمت از این امتحانات سربلند بیرون آمده‌اند. اگر چه دشمنان کینه‌توز علی‌رغم ناکامی‌های پیاپی، آنی از ایجاد جنگ‌های ترکیبی به‌منظور ایجاد تردید و متوقف نمودن چرخ‌های تولید غفلت نخواهند ورزید و همه‌ی ما همواره باید هوشیار باشیم.

یقیناً، کارگران عزیز در عرصه‌ها و مشاغل مختلف، با هوشیاری و دشمن‌شناسی ستودنی که نشان از عمق روحیه‌ی استکبار ستیزی دارد و با تکیه بر رشد تولید و ارائه‌ی خدمات صادقانه به‌منظور کسب  رزق حلال در حفظ امنیت پایدار ایران اسلامی نقشی به‌سزا و مثال‌زدنی داشته و خواهند داشت و چه سخنی از این رساتر و گویاتر که حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) فرمودند: «حیات یک ملّت، مرهون کار و کارگر است». رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز می‌فرمایند: «ارزش کارگر ارزش حیات جامعه است.»

با نثار درود بی‌کران به روان پاک شهدای جامعه‌ی کارگری و آرزوی سلامتی جانبازان سرافراز کارگر، فرا رسیدن روز کارگر را خدمت طلایه‌داران عرصه‌های تولید ملّی و کسب و کار، صمیمانه تبریک می‌گویم و از درگاه خالق یکتا صحت و حُسن عاقبت این مولدین پرتلاش و خانواده‌ی محترمشان را مسئلت می‌نمایم.

 

منبع: تسنيم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات