صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۴۸۵۳۰

نکته‌گرام

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: مجموعه عملیات‌ها و مذاکراتی که به اخراج اینترنشنال از لندن و حمله پلیس آلبانی به کمپ منافقین منجر شد، اطمینان اپوزیسیون به کشورهای غربی را متزلزل کرده است. اسرائیل و آمریکا اکنون عمده تمرکز خود را بر حمایت از پهلوی قرار داده‌اند؛ اما او را فاسد، ناکارآمد و فاقد کاریزما می‌دانند.
 
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه: جای تعجب است که رژیمی با سابقه زندانی کردن ۱۶۰ کودک، حبس خانگی ۶۰۰ کودک بی‌گناه و ۶۰۰ بیمار فلسطینی شامل ۳۰ معلول جسمی و حرکتی سزاوار قرار گرفتن در فهرست شرم سازمان ملل متحد نیست! این در حالی است که این رژیم کودک‌کش در کمال بی‌شرمی تنها در طول شش ماه نخست سال جاری، جان ۲۶ کودک بی‌گناه فلسطینی را گرفته است.
 
محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای: انسان را برق بگیرد، اما جو نگیرد! مچل شدن غرب‌گرایان نقدترین نتیجه نمایش واگنرها بود. سبکسرانه خیال کردند یک گروه پیمانکار نظامی می‌تواند براندازی کند. نوشتند «کار پوتین تمام است!» توجه نکردند که آمریکا با احتیاط موضع گرفت. در هر صورت، خسته نباشند، غوغای غربگرایان خیلی تأثیرگذار بود!
 
احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دیگر به افراد کم ‌درآمد تحت پوشش بیمه رایگان سلامت اضافه شد. در مجموع ۱۲میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از ابتدای دولت کنونی. بیمه سلامت رایگان مادران باردار و کودکان تا پنج سال، افزایش ۱۵۴۰۰ تخت بیمارستانی از ابتدای دولت، افزایش ۱۰۰ درصدی حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم و... از حلقه‌های زنجیره رویکرد عدالت‌محور دولت در بخش سلامت است.
 
محمدصالح مفتاح، فعال رسانه‌ای: یک هفته از حمله به مقر مجاهدین خلق گذشته است و توئیترِ وحید آنلاین در این هفته به‌روز نشده... همین دیگه.
 
مسعود براتی، تحلیلگر سیاسی: گروه ویژه اقدام مالی FATF، اسفند 1398 ایران را در فهرست سیاه قرار داده است. تاکنون نیز تغییری در این وضعیت ایجاد نشده است. نمی‌دانم این نوع خبر زدن‌های جدید از وضعیت ایران چه معنایی دارد و چرا انجام می‌شود؟! سبک جدید است یا... .
 
علیرضا تقوی‌نیا، تحلیلگر: عربستان قصد دارد از طریق عراق به ایران و شرق آسیا اتصال ریلی پیدا کند. این تصمیم یک تحول مهم در ژئواکونومی دنیاست و آثار آن بر امنیت، اقتصاد و سیاست غرب آسیا چشمگیر خواهد بود. دولت باید برای سرمایه‌گذاران در پروژه‌های ریلی مشوق ایجاد کند تا ایران به چهارراه تجارت جهان تبدیل شود.
 
سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع: دو گروه با برگزاری «کنسرت» مخالفند: گروهی که کلاً شادی جمعی و موسیقی را ابتذال می‌دانند و با نام «دین» آن را برنمی‌تابند و گروه دیگری که کلاً شادی مردم را مغایر با راهبرد سیاسی خود می‌دانند و دنبال برهم زدن تجمع‌های شادی‌آفرین هستند. مردم هر دو گروه را پس زده‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات