صبح صادق >>  صفحه آخر >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۴۸۷۹۵

نامه‌های خصوصی

از وقتی حضرت آقا قم تشریف آوردند، با اخوی خیلی زیاد انس داشتند، خیلی زیاد. اصلاً حضرت آقا همیشه از همان قدیم با علما ولو با وجود تفاوت سنی، زیاد سر و کار و انس داشتند. از وقتی قم آمدند مورد توجه بودند، مورد توجه علما و فضلا بودند. با اخوی بنده هم(آیت‌الله سیدموسی شبیری‌زنجانی) دیگر خیلی زیاد.
الآن هم تماس زیاد است. حدود دو سال پیش بود که ناهار خدمت آقا بودیم و اخوی نیز آنجا بودند. آقازاده‌هاشون سر سفره بودند. آقا به اخوی فرمودند که پسرهای من که طلبه شدند، به آنها نگفتم طلبه بشوند، خودشان انتخاب کردند و البته من از انتخاب‌شان خوشحال شدم. زمانی‌که یکی از آنها آمد به قم، من نگفتم بیاید درس شما، خودش درس شما را انتخاب کرد و من از این انتخابش هم خوشحال شدم.
آیت‌الله خامنه‌ای و آیت‌الله شبیری خیلی با هم صمیمی هستند. آیت‌الله شبیری معتقدند تضعیف این نظام و تضعیف رهبری جایز نیست. این اعتقاد ایشان است، اما همان‌طور که آیت‌الله گلپایگانی اگر مطلبی داشتند محرمانه به امام(ره) نامه می‌نوشتند، اخوی هم نسبت به آیت‌الله خامنه‌ای همین‌طور هستند، گاهی خصوصی مطالب را برای ایشان می‌نویسند. یک‌بار سر مسئله‌ای با اخوی صحبت می‌کردم، اخوی قریب به این مضمون گفتند که ایشان (آیت‌الله خامنه‌ای) خیلی بزرگواری دارند و عدالت ایشان بسیار مناسب است.
آیت‌الله سیدجعفر شبیری‌زنجانی
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات