صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۵۱۹۴۵

جنایت رسانه‌ای

پایگاه بصیرت / گروه سیاسی

اندیشکده رند معتقد است «در جنگ فردا کسی که بزرگترین بمب‌ها را دارد پیروز نیست، بلکه کسی پیروز است که بهترین روایت را دارد» در همین راستا، امپراطوری رسانه‌ای غرب، به مثابه‌ی یک ارتش قوی و نیرومند با پوشش هدفمند اخبار جنگ در فلسطین اشغالی، به دنبال تطهیر جنایات رژیم صهیونسیتی و عوض کردن جای جلاد و شهید است.

فیسبوک بیش از ۸۰۰ هزار حساب کاربری را بخاطر همبستگی با حماس حذف می‌کند.
رفتار انسانی نیرو‌های مقاومت با زنان، کودکان و سالخوردگان صهیونیست بازنشر نمی‌شود و در مقابل با اخبار دروغین مثل سربریدن ۴۰ نوزاد توسط نیرو‌های حماس، به دنبال اهریمن‌سازی از نیرو‌های مقاومت در افکار عمومی هستند.

رژیم غاصب تاکنون ۱۰ خبرنگار فلسطینی را به شهادت رسانده، با حمله به خودرو خبرنگاران تعدادی از خبرنگاران الجزیره و رویترز را کشته و زخمی کرده است. با تخریب ساختمان رسانه‌ها و محل استقرار خبرنگاران و قطع برق و اینترنت در غزه، اجازه اطلاع‌رسانی سریع و دقیق را نمی‌دهد.

در این شرایط حساس، وظیفه دولت‌های اسلامی است که با بهره‌گیری از تمام توان رسانه‌ای خود، به ویژه با اعزام رسانه‌های برون‌مرزی و خبرنگاران بین‌المللی در مقابل پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن مقابله کنند و گوشه‌ای از مظلومیت مردم فلسطین را در برابر جنایات حقوق بشری صهیونیست‌ها نمایش دهند. هرچند با وجود نابرابری رسانه‌ای، مردم دنیا با دریافت اخبار کم و ناقص از جنایت رژیم کودک‌کش، در سراسر دنیا تجمعات حمایتی از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونسیتی به راه انداخته‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات