صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۵۲۰۷۱

نکته‌گرام

مهدی محمدی، فعال رسانه: تاریخ ورق خورده است. روزهایی که اکنون در آن هستیم، به آینده منطقه شکل خواهد داد. ظرف چند ساعت انبوهی از محاسبات و معادلات بسیار قدرتمند دود شده و به هوا رفته است. آتش از همان جایی شعله‌ور شده که گمان می‌کردند برای همیشه خاموش شده است. نبرد طوفان الاقصی حمله‌ای بزرگ و تاریخی به محاسبات دشمن صهیونیستی است.

وحید یامین‌پور، فعال رسانه: نمی‌فهمید که این «جنگ» نیست؛ «دفاع» است. مردم مظلومی که چه دفاع کنند و چه نکنند، در هر حال ده‌ها سال است که هر روز شهید می‌دهند، حالا خودشان در خیابان‌ها پایکوبی می‌کنند. سبک عقل آن کسی است که نمی‌فهمد بغض ده‌ها سال مظلومیت حالا شکسته... .

محمد انصاری، بازیکن سابق پرسپولیس: کسی دلش نمی‌خواد این حرفا شنیده بشه! نماینده ایرلندی پارلمان اروپا در دفاع از مردم فلسطین می‌گه از سال ۲۰۰۸ تاکنون ۱۵۰ هزار غیرنظامی فلسطینی در غزه کشته و زخمی شدن که ۳۳ هزار نفرشون کودک بودن. تنها گوشه‌ای از پاسخ مردم فلسطین به جنایت رژیم آپارتاید صهیونیستی داده شد.

مهدی جهان‌تیغی، فعال رسانه: نرگس محمدی یک عنصر عیان شده ضد دین و ضد ایران است. معنای تبریک مولوی عبدالحمید به او این است که نه تنها هم صف‌ شدن با مقامات صهیونیستی برایش مهم نیست؛ بلکه به معیارهای دینی و وطن‌پرستی نیز دیگر اهمیت نمی‌دهد.

حسن عابدینی، کارشناس سیاسی: تلفات صهیونیست‌ها در نخستین روز عملیات طوفان الاقصی ۲/۵ برابر کشته شدگانشان در جنگ ۳۳ روزه است. شمار اسیران‌شان هم دست کم ۳٠ برابر است. این البته آمار رسمی رسانه‌های رژیم صهیونیستی است.

احسان موحدیان، کاربر فضای مجازی: صهیونیست‌ها ظرف مدت چهار سال، ۳ میلیارد دلار برای ساخت دیوار حائل با فناوری پیشرفته بین اسرائیل و غزه هزینه کردند و مدعی بودند پشه هم نمی‌تواند از آن رد شود؛ اما حماس به روشی بسیار «مدنی» از طریق یک ایست بازرسی وارد خاک اشغالی به وسیله صهیونیست‌ها شد. حماسه ادامه دارد!

آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی: انسانی که با مرگ مأنوس نباشد، همسفر اولیای خدا نیست. انسانی که با بیش از دنیا مأنوس نیست و همه انسش با دنیاست و آخرت برایش جدی نشده، بیش از دنیا برایش غریبه و بیگانه است و وقتی صحبت از آخرت می‌شود، انگار از یک عالم تجربه نشده دوردستی برای او صحبت می‌شود. چنین آدمی اهل اقدام نیست.

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: مدال افتخار سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، حضور درخشان فیلم‌های مناطق محروم است و پیش‌بینی می‌شود حضور این آثار در جشنواره فیلم فجر، درخشان‌تر نیز باشد. عدالت فرهنگی شعار ما نیست؛ کارنامه ماست و برای گسترش آن به همه سطوح فرهنگی، برنامه جامعی تدارک دیده‌ایم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات