تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۵۳۳۸۱

بیمارستان‌های شمال غزه از مدار خدمت خارج شدند

سخنگوی وزارت بهداشت غزه با بیان اینکه بیمارستان‌های شمال نوار غزه از مدار خدمت خارج شده‌اند، اعلام کرد: اشغالگران بیمارستان الشفا را بمباران و بخش‌هایی از آن را ویران کردند.

«اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز، سه‌شنبه ۲۱ نوامبر در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» گفت: بیمارستان‌های شمال غزه کاملاً از مدار خدمت خارج شده‌اند.

القدره افزود: ضریب اشغال بیمارستان‌های غزه به ۱۹۰ درصد می‌رسد. رژیم صهیونیستی بیمارستان الشفاء را بمباران کرد و بخش‌هایی از آن را ویران کرد.

این مقام فلسطینی ادامه داد: حدود ۱۲۰ نفر از بیمارستان اندونزی به بیمارستان ناصر منتقل شدند؛ رژیم صهیونیستی امروز تنها بیمارستان دیالیز غزه را به محاصره در آورده است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه در بخش دیگری از گفت‌وگو، خواستار عبور امن آمبولانس‌ها برای انتقال صدها مجروح و ورود هیأت‌ها و نیازهای پزشکی شد.

وی در پایان تصریح کرد: حملات اشغالگران علیه بیمارستان اندونزی تشدید می‌شود و شواهد را برای اثبات ادعاهای خود جعل می‌کند؛ آن‌ها افراد داخل بیمارستان اندونزی را در دایره مرگ قرار داده‌اند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه امروز، برای چهل و ششمین روز ادامه دارد و جنگنده‌های اسرائیلی بیمارستان‌ها، مدارس و اردوگاه ها را هدف قرار می‌دهند؛ تداوم حملات اشغالگران موجب بالارفتن تعداد شهدا و مجروحین شده و نظام سلامت در غزه را از کار انداخته است.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز با تداوم عملیات علیه نظامیان رژیم اشغالگران در شمال نوار غزه، به مبارزات میدانی خود ادامه می‌دهند؛ ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام کشته‌شدن ۲ نظامی و زخمی شدن ۵ سرباز دیگر در جریان درگیری‌های شب گذشته، اعلام کرد که آمار تلفاتش در حمله زمینی به ۷۰ نفر رسیده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات