سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۵۳۵۱۴

خاطره امنیتی قالیباف از رهبری؛ "مثل خورشید بتاب"

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و از فرماندهان اسبق پلیس،‌ به تازگی در همایش "بسیج، امید ملت ایران" که با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران برگزار شد؛‌ طی سخنانی با ذکر خاطره‌ای از حضور خود در محضر مقام معظم رهبری در زمان فرماندهی نیروی انتظامی گفت: رهبر انقلاب آن زمان به من عنوان کردند که شما در جایی قرار دارید که مسئول امنیت مردم هستید و مکلفید امنیت را برای همه مردم تأمین کنید؛ همچنین عدالت را در امنیت رعایت کنید و فرقی بین افراد نگذارید.

به گزارش مشرق، وی افزود: رهبر انقلاب در ادامه تأکید خود، گفتند که باید مثل خورشیدی باشید که وقتی صبح طلوع می‌کند فارغ از اینکه افراد تا صبح عبادت خدا را کرده‌اند یا معصیت، نورش را بر همه می‌تاباند.[۲]

*رواداری رهبر معظم انقلاب نسبت به ایران و همه‌ی ایرانیان؛ مسئله‌ای است که مثال‌های مختلفی دارد و باید با "جهاد تبیین" آنرا به ملکه ذهنی تمام مردم تبدیل کرد.

و این همان چیزیست که دشمن برنمی‌تابد و سال‌هاست که قصد دارد تا گزاره‌ی خدمتگزاری رهبر انقلاب برای مردم و ایران را به گزاره‌ای مخدوش تبدیل کند!

این رواداری و الزام تلاش برای نهادینه‌سازی آن بدین معناست که مقام معظم رهبری بر خلاف همه تبلیغات سوء دشمن؛ در اِعمال ایدئولوژی نظام اسلامی هیچ تفاوتی بین آدم‌ها قائل نیستند و وظایف نظام اسلامی نسبت به مردم را تابعی از سوابق آدم‌ها، دین و بی‌دینی و مخالفت یا موافقت با نظام نمی‌دانند.

به دیگر سخن اینکه ولایت فقیه در یک نظام اسلامی علی‌القاعده بر مقولات شرعی و سیاست عقلانی از قبیل الزام رعایت حجاب، ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه، تعزیر متهمان و مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید دارد. اما همین رهبری در عین حال بر صفای باطن عمده بدحجاب‌ها تأکید دارد (دقت شود که صفای باطن به معنای لغو الزام حجاب نیست)، یکصد هزار اغتشاشگر را مورد عفو قرار می‌دهد و تأکید می‌کند حتی کسانی که نظام اسلامی را هم قبول ندارند اما بخاطر ایران به عرصه مشارکت بیایند.

مقولات پیش‌گفته را می‌توان با حکمرانی امنیتی در آمریکا و وضعیت سیاهان در این کشور مقایسه کرد تا دقیقا به حقانیت "ولایت فقیه" پی برد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات