سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۵۳۹۸۶

رئیس‌جمهور: تنش آبی ۱۰ هزار روستای کشور تا پایان دولت حل می‌شود

رئیس جمهور ضمن با اشاره به اینکه معضل کم آبی ۳۵۰۰ روستا برطرف شده است، گفت: تا پایان دولت سیزدهم، تنش آبی ۱۰ هزار روستای کشور به طور کامل حل و فصل خواهد شد.

 آیت‌الله ابراهیم رییسی رییس جمهور در دیدار خیرین حوزه سلامت، با بیان اینکه هر قدم مثبت و خیری که در زندگی برمی‌داریم در عالم هستی ثمره خواهد داد، گفت: در آبرسانی به روستاها سعی داریم مشکل تنش آبی را رفع کنیم، تا به امروز ۳ هزار و ۵۰۰ روستا معضل آب ندارند، ادامه این روند به همت خیرین انجام می‌شود.

وی افزود: تا پایان دولت سیزدهم، تنش آبی ۱۰ هزار روستای کشور به طور کامل حل و فصل خواهد شد.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت باید به تعهدات خود عمل کند، یادآور شد: وظیفه ما در دولت تسهیل امور است که در این میان خیرین بیشتر مدتوجه قرار دارند.

تخفیف مالیاتی برای خیرین 

رییسی با بیان اینکه دولت باید نسبت به افرادی که در امور خیریه فعال هستند برای اخذ مالیات تخفیف در نظر بگیرد، اضافه کرد: همچین رفع چالش‌های سر راه خیرین در ادارات مختلف باید در دستورکار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: استان البرز خیرین بسیاری دارند که امیدواریم در این مسیر ثابت قدم و پیش قدم باشند این کارها اثرگذار هستند و کارکردهای فراوانی دارند.

رییس جمهور اضافه کرد: یکی از نشانه‌های صداقت دولت، صادق الوعده بودن دولت سیزدهم در انجام امور است.

وی در پایان تصریح کرد: ما سعی داریم با حمایت از خیرین در مسیر ارائه خدمات به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مناطق محروم گام برداریم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات