صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۵۵۷۴۱

نکته گرام

مهدی قاسم‌زاده، فعال رسانه: حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره ۷ FATF، با مطالبه‌ دولت سیزدهم و بعد از نامه‌ اعتراضی چند وقت پیش جناب خاندوزی (وزیر اقتصاد) صورت گرفته است؛ یعنی نیاز به هیچ پرداخت هزینه یا اقدام جداگانه‌ای در شرایط فعلی نداشته است!
 
امیرعلی ابوالفتح، کارشناس آمریکا: تا وقتی اسرائیلی‌ها بدانند که دولت آمریکا برای رسیدن به طرح دو کشوری قصد ندارد تل‌آویو را تحت فشار قرار دهد، به مخالفت‌های خود با این طرح ادامه می‌دهند. فعلاً هم بایدن نه قصد تحت فشار قرار دادن اسرائیل را دارد و نه جرئت آن را.
 
احمد عبدالساده، خبرنگار عراقی: ضربه‌ای که برای‌شان بسیار دردناک بود. به گفته یک منبع آگاه، حمله سپاه منجر به کشته شدن سه نفر از ۱۵ عضو موسادی شد که با تاجر پیشرو دزه‌ای جلسه داشتند. این سه نفر عبارتند از: آری یانوفسکی، رومان کوهن الیخا و گیدون یجلی زانیلمان.
 
میثم مطیعی، مداح اهل بیت(ع): بچه مذهبی‌ها، خصوصاً هیئتی‌ها جزء خنده‌روترین‌ها و شادترین‌ها هستن. در فرهنگ دینی، عبوس‌ بودن نداریم، جز در مقابل دشمنان خدا. اسلام، مؤمن متعادل می‌خواد! کسی که به موقع در تضرع به درگاه خدا و توسل به اهل ‌بیت(ع) گریه می‌کنه و به وقتش می‌خنده!
 
داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه: سازمان برنامه و بودجه در راستای تأمین حداکثری رضایت عمومی اعتبارات عمرانی برای تکمیل طرح‌های زیرساختی با اولویت طرح‌های در آستانه بهره‌برداری و وعده شده در سفرهای استانی رئیس‌جمهور مردمی اختصاص می‌دهد و از شروع طرح‌های جدید، مگر در موارد ضروری، اجتناب می‌کند.
 
مهدی محمدی، فعال رسانه: یمن به خوبی می‌داند تنها نشان دادن اراده معتبر برای تشدید تنش است که در میان مدت معادلات جدید خلق می‌کند و در این بسیاری چیزها برای آموختن هست. دشمن جایی متوقف می‌شود که بداند شما قصد متوقف شدن ندارید. این جنگ بسیار بیش از آنکه اطلاعاتی یا نظامی باشد، یک «جنگ محاسباتی» است.
 
اصغر زبرجدی، مدیر روابط عمومی وزارت دفاع: وزیر خارجه آمریکا گفته است تا مسئله فلسطین حل نشود، منطقه روی آرامش را نخواهد دید. فهم غلط مسئله طبیعتا راهکار غلط هم به همراه دارد. درست این است که تا زمانی که رژیم اهریمن صهیونیستی در منطقه حیات دارد، این منطقه روی آرامش را نخواهد دید. آدرس غلط به جهان ندهید.
 
خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی: از عوامل اصلی ضعف تأمین‌ مالی تولید، پایین بودن کفایت سرمایه بانک‌هاست. تاکنون ۲۲۰ همت افزایش سرمایه برای بانک‌های تحت مدیریت دولت انجام شده است. در تلاشیم تا پایان سال افزایش سرمایه را به عدد ۲۷۰ همت برسانیم و این یعنی معادل مجموع افزایش سرمایه بانک‌های دولت در همه دولت‌های قبل.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات