سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۵۶۷۹۸

کارنامه خوب؛ راز دشمنی با قالیباف

سعید محمد، چهره نزدیک به یک سخنران محفلی طی اظهاراتی، مجددا به قالیباف تاخته و گفته است: من اصولا با اشخاص مشکلی ندارم، بحث من مبنایی است. اعتقاد من این است که نباید نظام برای عملکرد اشتباه اشخاص هزینه شود. آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟

به گزارش ایلنا، او می‌افزاید:‌ چرا ایشان هیچوقت در باره ابهامات موجود در خصوص تخلفات در هلدینگ یاس، موضوع توقف بحث تحقیق و تفحص از شهرداری تهران قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ توسط مجلس دهم، موضوع تک رای خانم الهه راستگو به ایشان جهت تصدی پست شهرداری تهران، موضوع تراول های واگذارشده به اشخاص، موضوع فرزندانش و ده‌ها موضوع دیگر هیچگاه باز خواست نشده و پاسخگو هم نبوده است.

محمد اظهار کرده است: این مصونیت به خاطر چیست؟ اگر مشکلی نیست که چرا به مردم شفاف و صادقانه توضیح نمی‌دهند تا مردم خصوصا نسل جوان اعتمادشان را از دست ندهند. چرا که امروز حفظ انسجام ملی و ایجاد سرمایه اجتماعی برای نظام از اولویت ها است.[3]

 

*خیزش "دشمنان کارآمدی" و جماعت بی‌هنر، قصه‌ی همیشه‌ی تاریخ است و ورقی در سرگذشت‌های رجال نیست که طی آن به تقلای بی‌هنران برای منزوی‌سازی باهنران برنخوریم.

ما قضاوتی درباره نیت یا انگیزه محمد از دشمنی‌ورزیدن با محمدباقر قالیباف نداریم لکن نمی‌توان از این مسئله گذشت که محمد نیز همچون سایر منتقدان قالیباف در میان عدالتخواهان تندرو، اصلاح‌طلبان و مدیران بی‌کفایت؛ هیچ کارنامه خاصی از کارآمدی یا عملکرد جهادی ندارد.

این بی‌کارنامگی البته باید مد نظر مردم نیز باشد. چه اینکه جامعه اگر نداند "بی‌هنران و دشمنان زندگی خوب مردم" چه کسانی هستند و کدامیک از رجال مانع بروز کارآمدی انقلاب اسلامی در معیشت مردم می‌شوند؛ آنگاه با خطرات بزرگی مواجه خواهد شد.

محمد در اظهارات فوق‌الذکر همچنین در حالی مدعی شده قالیباف رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب داشته و پاسخگو هم نبوده است که به اثبات اسناد و مدارک می‌توان گفت محمد در حال دروغگویی است!

زیرا اولا سندی مبنی بر اینکه شخص آقای قالیباف مرتکب چنین رفتاری شده باشد، نداریم، ثانیا ادعای وجود "ده‌ها موضوع دیگر" کاملا بلاوجه است و ثالثا در بحث پاسخگویی هم نه تنها نهاد قضایی کشور تاکنون درباره تمام شایعات شایعه‌پراکنان علیه قالیباف موضع رسمی گرفته بلکه قالیباف هم بارها و بارها پیرامون دروغ‌هایی که علیه او گفته می‌شود توضیح و تنویر داشته است.

باید دانست که اگر کارنامه خوب و جهادی قالیباف وجود نداشت؛ هرگز این سطح از هجمه و دروغ‌پراکنی علیه او رخ نمی‌داد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات