تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۵۷۹۴۲

کنعانی مقدم: راهپیمایی روز قدس هموار کننده مسیر نابودی اسرائیل است

نایب رئیس خانۀ احزاب: راهپیمایی روز قدس هموار کننده مسیر نابودی اسرائیل است. راهپیمایی جهانی در این روز، می‌تواند موج جدیدی را بر علیه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و این رژیم غاصب را که در لبه پرتگاه سقوط قرار دارد، به قعر جهنم پرتاب کند.
حسین کنعانی‌ مقدم، نایب رئیس خانه احزاب ایران در بیان اهمیت راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس امسال به دلیل حوادثی که رخ داده، از ویژگی خاصی برخوردار است. وی ادامه داد: این ویژگی خاص، به این دلیل است که رویارویی جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی با رژیم صهیونیستی، با توجه به جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین در غزه و نیز حمله ددمنشانه آن به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت چند از فرماندهان، مستشاران و دیپلمات‌های ایرانی، شکل جدیدی به خود گرفته است.کنعانی مقدم افزود: به نظر می‌رسد که روز قدس امسال، می‌تواند نقطه عطفی در نگاه جهوری اسلامی به انتقام سخت بر علیه صهیونیست‌ها باشد و یک موج و طوفان جدیدی را در ادامه طوفان الاقصی، بر علیه رژیم صهیونیستی در جهان ایجاد کند.
نایب رئیس خانه احزاب بیان کرد: با توجه به اینکه روز جهانی قدس، روزی است که متعلق به همه ملل آزاده جهان با هر ملت و دینی می‌باشد، در سراسر جهان بر علیه نژادپرستی، ظلم و اشغالگری رژیم صهیونیستی در پاسخ به دعوت حضرت امام به برگزاری چنین روزی، راهپیمایی‌های عظیمی شکل ‌می‌گیرد. دبیرکل حزب سبز ایران تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس هموار کننده مسیر نابودی اسرائیل است. راهپیمایی جهانی در این روز، می‌تواند موج جدیدی را بر علیه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و این رژیم غاصب را که در لبه پرتگاه سقوط قرار دارد، به قعر جهنم پرتاب کند. وی تاکید کرد: به همین دلیل، حضور پرشور و انقلابی مردم با یک عزم جدید و راسخ، برای گرفتن انتقام از رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و ملتی که در ظرف ۶ ماه گذشته، بیش از ٣٣ هزار شهید را تقدیم مقاومت کرده‌اند، هم موجب دلگرمی مردم فلسطین شده و هم اوج‌گیری مقاومت، ایستادگی و پایداری ملت فلسطین را به دنبال دارد.
همچنین، کنعانی مقدم ضمن اشاره به پویش‌های متعددی که در مطالبهٔ شکستن حصر غزه از سوی مخاطبین فارس به ثبت رسیده‌اند، گفت: ما نیازمند تلاش و رایزنی‌های بیشتر با کشورهای اسلامی، عربی و دیگر کشورهای جهان برای اجرایی شدن قطعنامه ٢٧٢٨ شورای امنیت هستیم، که اخیراً تصویب شده و یکی از بندهای آن برداشته شدن حصر غزه و فرستادن کمک‌های انسان دوستانه و بشردوستانه به مردم فلسطین است. نایب رئیس خانه احزاب اشاره کرد: البته ما نیز در گذشته، این پیشنهاد را مطرح کرده بودیم که با همکاری ایران، ترکیه و دیگر کشورهای اسلامی، کمک‌هایی از طریق دریای مدیترانه به سمت فلسطین اعزام شود؛ اما این ابتکار، با حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی مواجه شده و تعدادی نیز به شهادت رسیدند.
دبیرکل حزب سبز ایران تصریح کرد: ما باید بحث برداشته شدن محاصره دریایی از اطراف فلسطین را با یک عزم جهانی و بین المللی و بالاخص، بین الممالک اسلامی کلید زده و در خصوص آن اقدام عملی صورت دهیم، تا رژیم صهیونیستی جرأت حمله به کشتی‌های امدادرسان را نداشته باشد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات