تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۱  ، 
کد خبر : ۱۸۵۸۶۵
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

از بدآموزیهای دموکراسی غربی پرهیز کنیم


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: هفته دولت، هفته ارائه گزارش دولتمردان به ملت است.
به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی محمد نبی حبیبی پس از نشست دبیران این حزب یکی از شرایط مهم تداوم انقلاب اسلامی پشتیبانی مردم از انقلاب دانست و تصریح کرد: و با توجه به اینکه قوه مجریه ملموس‌ترین کار را در مجموعه جمهوری اسلامی را بعهده دارد، گزارش دقیق و صحیح عملکرد دستگاه اجرایی به مردم در صورتی که مورد قبول ملت قرار گیرد ضمانت لازم را برای تداوم خدمات قوه مجریه و مجموعه انقلاب فراهم می‌نماید.
وی با تبریک این هفته به آحاد ملت و همۀ خدمتگزاران در مجموعه دولت جمهوری اسلامی برای این خدمتگزاران بخصوص دولت جدید اصولگرای آقای احمدی‌نژاد آرزوی موفقیت کرد.
حبیبی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به حادثه غم‌انگیز هشتم شهریور و شهادت شهید باهنر و شهید رجایی و نیز شهید لاجوردی و سایر شهدای شهریور ماه همچون شهید اندرزگو، شهید عراقی، شهید دفتریان، شهید وحید دستجردی، شهید آیت‌الله قدوسی گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان اصلی تروریسم در جهان است؛ متاسفانه تروریستها اکنون در کشورهای غربی بویژه سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس مورد حمایت دولتهای استکباری هستند.
وی با اشاره به حضور منافقین در آمریکا و اروپا اظهار داشت: برخی اعضای کنگره آمریکا با منافقین تروریست حشر و نشر دارند و از اعمال جنایتکارانه آنها هنوز حمایت می‌کنند و در کشورهایی از اروپا نیز تعدادی از دولتمردان آنها از این تروریستها پشتیبانی می‌نمایند.
وی ادعای غرب مبنی بر مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر را یک دروغ بزرگ دانست و تصریح کرد: مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر یک ابزار برای بسط و گسترش نفوذ غرب در دنیای اسلام است؛ غرب از منافقین برای پیشرفت این استراتژی سود می‌جوید و اصلاً نگران این نیست که متهم به نقض حقوق، و دفاع از تروریسم بشود. وی افزود: رجایی و باهنر اولین قربانیان تروریسم نیستند و آخرین آنها هم نخواهند بود. وی ملت ما همواره آمادگی پرداخت هرگونه هزینه‌ای برای مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر را دارد.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به درگذشت غم‌انگیز مرحوم سیدرضا زواره‌ای و سوابق مبارزاتی ایشان گفت: تجلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی و شخصیت‌های برجسته نظام و احاد مردم از آقای زواره‌ای نشان می‌دهد خدمات وی در انقلاب اسلامی بویژه روزهای آغازین انقلاب از یادها نرفته است و همگان به ایشان به نظر تکریم و تعظیم نگاه می‌کنند.
وی این ضایعه را به خانواده محترم و بستگان و دوستان ایشان تسلیت گفت.
حبیبی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به سئوالی در مورد اظهارات آقای کروبی پیرامون تأسیس یک شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای در خارج توسط وی گفت: خطر تحجر و ارتجاع همواره انقلاب را تهدید می‌کند. کسی منکر وجود چنین خطری نیست. اما خطر امپرالیسم و ظهور فاشیسم که از سوی احزاب و گروههای متمایل به غرب که تاکنون ضربات زیادی به انقلاب وارد کرده است منجمله حوادث خونین دو سال اول پیروزی انقلاب نباید فراموش شود.
وی افزود: آقای کروبی بعنوان یک شخصیت انقلابی بخوبی می‌دانند که خطر مبلغان سکولاریسم و طرفداران جدایی دین از سیاست که همواره مورد هشدار امام امت در همه سخنرانی‌هایشان بود هنوز وجود دارد و از ایشان با سابقه قابل تقدیری که قبل و بعد از انقلاب اسلامی داشته‌اند انتظار می‌رود که در هشدارهایشان به این موضوع بسیار مهم و خطرناک هم بپردازند. وی با اشاره به خبر رادیو بی‌بی‌سی در مورد راه‌اندازی شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای توسط آقای کروبی متذکر شد: اگر آقای کروبی افراد معتقد به انقلاب و نظام را برای کنترل برنامه‌های این تلویزیون بکار نگیرد، بخواهد یا نخواهد مطالب ارائه شده از طرف آن به ضرر قطعی نظامی تمام خواهد شد که ایشان برای برپایی آن مبارزه کرده‌اند.
حبیبی با اشاره به این که مسئول راه‌اندازی این تلویزیون به بی‌بی‌سی گفته است: خطوط قرمز ما همان تفکر آقای کروبی است نه خطوط قرمز ایران اسلامی، اظهار داشت: سئوال ما این است، مگر خط قرمز آقای کروبی با خط قرمز انقلاب و نظام تفاوت دارد؟ مگر ایشان می‌خواهد خط خود را از دوستان انقلاب جدا کند؟ ما که این را باور نداریم! امیدواریم آقای کروبی برای رفع هرگونه شبهه توضیح دهند تا ما مواضع ایشان را از بی‌بی‌سی آنهم توسط عناصر مشکوک نشنویم.
وی خطاب به گروههای دوم خردادی گفت: ما باید از الان الگوی رقابت در انتخابات‌های گوناگون را براساس آموزه‌های دینی و فرهنگ بومی طراحی کنیم و از بدآموزیهای دموکراسیهای غربی پرهیز کنیم.
وی گفت: غرب دلش برای دموکراسی در ایران نسوخته است. آنها به چیزی جز هدم اسلام و نظام رضایت نمی‌دهند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات