تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۷  ، 
کد خبر : ۲۲۳۷۲۲
توضیحات ترقی درباره دیدار مؤتلفه با هاشمی:

صراحتاً به هاشمی انتقاد کردیم / هاشمی به‎ خاطر حمایتمان از رئیس‌جمهور به ما انتقاد کرد


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: ما در دیدار با هاشمی رفسنجانی انتقادات خود را به ‏صراحت به وی گفتیم و آقای هاشمی نیز به مؤتلفه انتقاد کرد: چرا از رئیس‌جمهور حمایت کردید؟
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در توضیح برخی واکنش‌ها و انتقادات چهره‌های اصولگرا از دیدار اخیر اعضای این حزب با هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: این واکنش‌ها به نظر من به دلیل عدم اطلاع از محتوای این جلسه بوده است.
وی با تاکید بر اینکه: "ما قصد تأیید مواضع آقای هاشمی را نداشتیم "،‌ گفت: اتفاقاً به‏عکس ما معمولاً در دیدار با شخصیت‌ها دو دیدار داریم که یکی خصوصی و دیگری عمومی است. در دیدار خصوصی با آقای هاشمی رفسنجانی نظرات و دیدگاه‌ها و انتقادات خود را به صورت صریح با وی مطرح کردیم. بنابراین در مؤتلفه هیچ‎گونه تغییر گفتمانی از اصولگرایی به سازندگی صورت نگرفته است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ادامه داد: حزب مؤتلفه طبق روال هرساله در سالگرد شهدای هیئت‌های مؤتلفه، معمولاً با رؤسای قوا دیدار می‌کرده است. اما در سال گذشته به دلیل مسائل فتنه با هاشمی رفسنجانی دیدار نکردند.
ترقی افزود: این دیدارها معمولاً هم با رئیس جمهور، رئیس مجلس و هم با رئیس قوه قضائیه و آقای هاشمی بود.
وی علت دیدار با هاشمی را رابطه تشکیلاتی او با این شهدا در آن مقطع زمانی عنوان کرد و گفت: این دیدار به این دلیل با وی صورت می‌گیرد.
ترقی خاطرنشان کرد: البته آقای هاشمی نیز در این دیدار به ما انتقاداتی داشت. مثلاً ایشان می‌گفت چرا مؤتلفه از رئیس‌جمهور حمایت کرده است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه همچنین گفت:‌بعد از دیدار ما قصد داریم چهارشنبه هفته آینده به دیدار رئیس مجلس و بعد از او به دیدار آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه برویم. اما رئیس جمهور به نامه و پیگیری ما جهت دیدار هنوز جواب مثبت نداده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات