صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۵  ، 
کد خبر : ۲۲۵۷۲۶

اخبار ویژه برخی از روزنامه های 23شهریور 1390


 

روزنامه خراسان

دیدار خصوصی انتقاد آمیز نماینده ولی فقیه در سپاه با احمدی نژاد

حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به تازگی دیداری خصوصی با رییس جمهور داشته و در این دیدار با انتقاد از برخی اقدامات و سخنان محمود احمدی نژاد، تاکید کرده است که هنوز فرصت برای جبران باقی است.

نامه اعتراض آمیز آزادگان به خاتمی و احمدی نژاد

شنیده شده تعدادی از آزادگان دوران دفاع مقدس با ارسال نامه ای به سیدمحمد خاتمی و محمود احمدی نژاد رؤسای جمهور فعلی و سابق کشور، با استناد به ابطال بخش هایی از دستورالعمل شماره 59765/5013 سازمان تامین اجتماعی در باره حق بیمه آزادگان که در سال 78 صادر و طی روزهای گذشته ابطال شد، خواستار جبران ضرر و زیان های ناشی از اجرای این بخشنامه طی 12 سال گذشته شده اند.

دعوای صادرات قراضه های الکتریکی ایران به کشورهای همسایه

شنیده شده اخیرا برخی مسئولان سازمان محیط زیست به تعدادی از دستگاه های دولتی درباره صادرات پسماندها و قراضه‌های الکتریکی بدون اخذ مجوز از این سازمان معترض شده اند. گفته می شود حجم قابل توجهی از این محصولات، به کشورهای همسایه ایران صادر شده که سود زیادی نیز برای صادرکنندگان به همراه داشته است.

آیت‌ا... مهدوی‌کنی:نمایندگان جبهه پایداری زودتر در جلسات 8+7 ‌شرکت کنند

فارس- آیت‌ا... مهدوی‌کنی ابراز امیدواری کرد نمایندگان جبهه پایداری هرچه سریعتر ‌در جلسات کمیته 8+7 ‌شرکت کنند.وی افزود: به جبهه پایداری توصیه می‌کنیم کم‌لطف نباشند و در جلسات کمیته وحدت اصولگرا شرکت کنند.

محبی نیا: اگر مالزی به پایگاهی برای مخالفان نظام تبدیل شود با آن برخورد می کنیم

خانه ملت - جهانبخش محبی نیا، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مالزی بر اساس اصول رقابت در عرصه اقتصاد جهانی، برای جذب استعدادهای علمی و اقتصادی ایران تلاش می کند، اما اگر بخواهد به پایگاهی برای مخالفان نظام جمهوری اسلامی تبدیل شود، حتما با این کشور برخورد می کنیم.

نقدی: برنامه آمریکا تبدیل انتخابات به چالشی برای نظام است

ایسنا - سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تبدیل انتخابات به چالشی برای نظام را برنامه امروز آمریکا برای دخالت در امور کشورمان برشمرد.

جشن تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی، در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد

واحد مرکزی خبر - دانشجویان دانشگاه امیرکبیر پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر روز گذشته به شکرانه حماسه ملت انقلابی مصر در تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور مراسم جشن برگزار می کنند.

نهاد ریاست جمهوری: حجت الاسلام ثمری در هیچ مقطع زمانی مشاور رئیس جمهور نبوده است

ایسنا - مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری اعلام کرد: متأسفانه طی روزهای اخیر حجت الاسلام علی ثمری در گفت وگو با رسانه ها خود را «مشاور سابق رئیس جمهور» معرفی می نماید که این عنوان به شدت تکذیب می گردد، زیرا نامبرده به هیچ وجه و در هیچ مقطعی از زمان، مشاور رئیس جمهور نبوده است.

سردار فضلی: عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس در ۳۲ استان کشور بازسازی می شود

فارس - سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: امسال در ۳۲ استان کشور بازسازی عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

جانشین فرمانده سپاه: گروهک های تروریستی با زمین گذاشتن سلاح در پناه رأفت نظام اسلامی قرار بگیرند

ایرنا - سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: گروهک های تروریستی مستقر در منطقه شمال غرب کشور می توانند با زمین گذاشتن سلاح ها در پناه رأفت نظام اسلامی قرار بگیرند.

روزنامه کیهان

سوار وارونه درازگوش تروا (خبر ویژه)

عطاءالله مهاجرانی پس از چند ماه غیبت از چشم رسانه ها، با شبکه سعودی العربیه مصاحبه کرد و گفت بعید می داند بتواند از همان سالن VIP فرودگاه به کشور بازگردد.

وزیر ارشاد دولت اصلاحات به العربیه گفت: با اراده خود و از سالن VIP فرودگاه از کشور خارج شدم اما بازگشتم از همان سالن را بعید می دانم. من مدت زمان اقامت در لندن را 10سال تعیین کردم اما شرایط بازگشت به ایران، منوط به شرایط سیاسی، خانواده و تحصیل فرزندان است. روزنامه کیهان نزدیک به آیت الله خامنه ای هر روز علیه من مطلب می نویسد. در این شرایط بازگشت سخت است. هنگامی که در پارلمان بودم با آیت الله خامنه ای در ارتباط بودم و در مورد مسائل فرهنگی، شعر و داستان بحث می کردم.

مهاجرانی می گوید که به عنوان یک سیاستمدار تلاش می کند براساس مرحله کنونی موضع گیری کند و به همین دلیل باولایت فقیه براساس قانون اساسی موافق است.

مهاجرانی همچنین در وبلاگ خود (مکتوب) متن نوشته اخیرا موسوی خوئینی ها را که طی آن تصریح کرده بود «بدون تردید بنده و دوستان، مخالف شعار جمهوری ایرانی در برابر جمهوری اسلامی و نیز مخالف شعار علیه رهبری و آتش زدن عکس امام هستیم.» منتشر کرد و نوشت: با توجه به سانسور نوشته آیت الله موسوی خوئینی ها در سایت های خبری وابسته به جنبش سبز، به نظرم رسید نوشته ایشان را بازنشر کنم.

وی در مصاحبه با العربیه می گوید اتفاق رژیم عراق و پایان جمهوری اسلامی در ایران رخ نخواهد داد و اگر حمله ای به ایران صورت بگیرد ناچار خواهد شد از رهبری و رئیس جمهور دفاع کند.

مهاجرانی چند ماه پیش بر سلامت اقتصادی آیت الله خامنه ای و اطرافیان وی تاکید کرد که همین باعث اعتراض گسترده در محافل ضدانقلاب شد و از همان زمان وی در محاق رفت. برخی محافل معتقدند پس از شکست فتنه گران در احیای آشوب ها در اواخر بهمن و اسفند سال گذشته، روابط مهاجرانی (بانی سناریوی اسب تروا در 22 بهمن 88) و کدیور به تیرگی گراییده و منجر به اختلاف در مدیریت جرس و حلقه لندن شده است اما تحلیل دیگری بر آن است که این بی ثباتی و حرکات پاندولی، بخشی از شخصیت بی ثبات وزیر ارشاد دولت خاتمی به شمار می رود که زمانی نسبت به سوءاستفاده گروهک هایی نظیر نهضت آزادی از فضای آزاد رسانه ای و سیاسی و پیدایش یلتسین های برانداز در کشور به نام اصلاحات هشدار می داد و همان زمان به پشتیبانی گسترده از جریان های مذکور می پرداخت. حضور و سخنرانی سال گذشته مهاجرانی در کنفرانس یکی از لابی های صهیونیستی در واشنگتن که توسط برخی رسانه های ضدانقلاب لو رفت، یکی از نقاط تاریک کارنامه عملکرد سال های اخیر وی به شمار می رود.

ظاهرا وزیر ارشاد خاتمی بعد از شکست فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 و کمرنگ شدن حمایت مشترک MI6، و لابی صهیونیستی از امثال وی و مخصوصا دنده عقبی که با همین انگیزه از سوی خاتمی و خوئینی ها و... مشاهده می شود، نامبرده تصمیم گرفته است که اگر شده به طور وارونه بر درازگوش تروا نیز سوار شود، خود را به ایران برساند!

 

وطن فروش هستیم ، اما نه اینقدر! (خبر ویژه)

اصرار رسانه های وابسته به گروه های اپوزیسیون خارج نشین بر حمایت از تجزیه طلبی در ایران باعث شد یکی از همین رسانه ها خواستار رعایت «الزامات ایرانی بودن» شود.

پایگاه اینترنتی روز آن لاین در سوابق خود مصاحبه های جانبدارانه با سران گروهک های تجزیه طلبی نظیر ریگی و پژاک و... را به وفور دارد اما به دنبال تحرک گسترده شبکه ها و تلویزیون های ضدانقلاب برای ترویج بی سابقه تجزیه طلبی در کردستان و آذربایجان و دیگر مناطق کشور، به غیرت آمده و از این افراطی گری کورکورانه انتقاد کرده است.

روزنت می نویسد: متاسفانه در یکی دو سال گذشته به ویژه در دو ماه اخیر شاهد دگرگونی رویکردها در برنامه های کانال های تلویزیونی فارسی زبان در خارج کشور بودیم که احتمالا از عدم درک منافع و مصالح بلندمدت مردم ایران ناشی می شود. این رسانه ها، به ویژه تصویری، با برجسته سازی شکاف های قومی به طرز نامناسبی برنامه ها و میزگردهای جهت دار و یک طرفه ای را با حضور عناصر قومیت گرا ترتیب دادند که در نهایت به تضعیف یکپارچگی ملی و دستکاری ساختارهای هویتی می انجامد. بدیهی است هر دولت-ملتی براساس یک سری ارزش ها تشکیل می شود و مردم، نهادهای مدنی، نخبگان و روشنفکران و... سعی می کنند با دفاع از این ارزش ها موجودیت ملی را حفظ و یا تقویت نمایند. دولت-ملت ما نیز براساس ارزش های اولیه و خطوط قرمزی شکل گرفته است که تضعیف یا تعرض بدان مساوی با تضعیف موجودیت ملت خواهد بود.

این تحلیل می افزاید: این سرمایه (حس ملی) پس انداز و پشتوانه ای ارزشمند است که مردم ما به هنگام مواجهه با بحران ها و احساس خطر بدان رجوع می کنند و جنگ هشت ساله با عراق و زلزله بم نمونه های اخیر آن به شمار می روند. ولی با کمال تاسف شاهدیم که رسانه های شاخص فارسی زبان اعم از دو تلویزیون شناخته شده و برخی رادیوها از طریق مصاحبه ها و میزگردها و برخی اخبار و... در حال تعرض به این دارایی اند. شاید سودای مبارزه با جمهوری اسلامی « به هر قیمت» باعث شده است این رسانه ها برنامه هایی را در خروجی خود قرار دهند که بسیاری از عناصر واگرا که در پیشینه خود ایران ستیزی و مجادله با تمامیت ارضی را دارند به عنوان فعال مدنی و یا هویت طلب، فعال ملی آذربایجان، کردستان و... توصیف می شوند و تولید ادبیات واگرایی و نفرت صورت می گیرد.

روزنت هدف این شبکه ها را «غیریت سازی در برابر هویت ملی ایرانی» توصیف کرده و می افزاید: یکی از همین کانال ها به بهانه خنثی سازی گروه تروریستی پژاک، زمینه مناسب را برای طرح گزاره های تبلیغاتی چون فدرالیسم، خودمختاری و ستم قومی فراهم می سازد و خودمختاری را برای جامعه کردی مفروض می گیرد. بدون اینکه به این مهم توجه داشته باشد که کردهای ایرانی به قدری با سایر هم میهنان خود قرابت تاریخی، فرهنگی و قومی دارند که در نزد بیشترشان چنین تمایلاتی اعتبار ندارد. مطرح کردن توسعه نیافتگی مناطق پیرامونی به علل ناشی از تبعیض قومی و... مسائلی است که هیچگاه از حد ادعا فراتر نرفت و مدعیان نیز نتوانسته اند تاکنون با استناد به مدارک و اسناد آن را به مرحله «اثبات» برسانند.

این رسانه وابسته به اپوزیسیون خارج نشین از شبکه های تلویزیونی مذکور خواست «اگر تولیدات خود را برای ایران و ایرانیان فراهم می کنندو اگر خود را بخشی از ملت ایران می دانند، بیش از هرچیز الزامات ایرانی بودن را فراموش نکنند و به مصالح ملی پایبند باشند. پایمال کردن ارزش های ایرانی موجی برای دموکراسی خواهان و صلح طلبان ندارد. این شبکه ها فقط غیریت سازی و تحریک به درگیری درون قومیت های ایرانی می کنند. آیا چنین روندی منجر به توسعه و دموکراسی می شود؟ جامعه ما صدسال است که از این مسائل عبور کرده و دامن زدن به این مسیر قهقرایی به چه معناست».

هرچند نویسنده روزنت نخواسته معنا و علت این هدفگذاری رسانه ای علیه تمامیت ارضی ایران را بازخوانی کند اما کافی است به این نکته عنایت داشته باشیم که گروه های تجزیه طلب مشخصا با سرویس های جاسوسی موساد، سیا و ام آی6 انگلیس در ارتباط هستند و اساسا برای ایجاد غائله های مرزی و خدشه در تمامیت ارضی و اقتدار ملی تاسیس شده اند. چندماه پیش، داودی مهاجر از عناصر ضدانقلاب فراری پس از حضور در یکی از نشست های راه اندازی شده توسط علیرضا نوری زاده (همکار فراری حزب خلق مسلمان و مزدور سازمان سیا) فاش کرد در این نشست بحث های تجزیه طلبان پی گیری شده و اصل سمینار به کمک دلارهای رژیم سعودی و با هدایت استخبارات این رژیم راه اندازی شده است.

چرا کام شما تلخ شده است؟! (خبر ویژه)

 

عضو ستاد جعلی «اصولگرایان حامی موسوی» در سال 88، از خطبه های روشنگرانه آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران ابراز ناخرسندی کرد.

سیدرضا اکرمی با وجود راهیابی به مجلس هشتم به واسطه حضور در فهرست اصولگرایان، بارها در زمین فتنه گران ایفای نقش کرده است. او در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا از اظهارات اخیر آیت الله جنتی انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر در مورد انتخابات مجلس نهم بحث های مختلفی وجود دارد، اما صحبت های آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران درباره انتخابات مرا به شگفتی آورد؛ چرا که ما باید شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم، نه اینکه با تکیه بر زخم های کهنه و جدید در کشور در برابر حضور مردم خواسته یا ناخواسته سد ایجاد کنیم.

وی افزود: شورای نگهبان باید بر حسب قانون عمل کند، نه اینکه 6 ماه قبل از برگزاری انتخابات داد و فریاد راه بیاندازد و این فضا را مخدوش کند، چرا که در شرایط فعلی نباید از تریبون مهمی مثل نماز جمعه تهران از ادبیات اختلاف افکنانه استفاده کرد.

وی که به اعتبار حمایت از فتنه گران، از دبیری جامعه وعاظ برکنار شده، توضیح نداده که اولاً چرا باید هشدارهای آیت الله جنتی به جریان فتنه و جریان انحرافی و تأکید بر مقابله شورای نگهبان با این جریان های ضد مردمی، کام او را تلخ کند و تأکید بر لزوم برخورد با منحرفان و فتنه گران چه مغایرتی با حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد؟ ثانیاً او چرا روشنگری در قبال محافل همسو با ضد انقلاب را ادبیات اختلاف افکنانه می خواند. آیا قرار بوده مانند برخی حضرات با جریان های معارض با اصول انقلاب وحدت داشته باشیم؟ و مثل موسوی حرمت شکنان روز عاشورا را مردمان خداجو بخوانیم؟! ثالثاً این روشنگری آن هم از سوی دبیر شورای نگهبان عین قانون گرایی است.

 

  

 خاتمی حجت کدام اسلام است؟! (خبر ویژه)

روزنامه زنجیره ای اعتماد از دیدار ناطق نوری با خاتمی در جماران خبر داد اما یک منبع نزدیک به دفتر ناطق نوری، دیدار با وی را تکذیب کرد.

روزنامه اعتماد مدعی شده بود «خیابان یاسر در شمالی ترین نقطه تهران طی روزهای گذشته شاهد دیدار دو رقیب انتخاباتی بود. شیخ علی اکبر ناطق نوری که روزگاری در مقام کاندیدای ریاست جمهوری عرصه رقابت را به سیدمحمد خاتمی واگذار کرد به دیدار او رفت تا بعد از آزادی برخی زندانیان سیاسی از حال و هوای این روزهای اصلاح طلبان و موضع انتخاباتی آنها مطلع شود... اینکه خاتمی در این دیدار به ناطق چه گفت و آیا این دیدارها ادامه خواهد داشت هنوز مشخص نشده است ولی گویا خاتمی همچنان بر خواسته های خود در این دیدار تاکید کرده است. این دیدار بعد از آزادی برخی زندانیان صورت گرفت و ناطق نوری هم به گمان برآورده شدن خواسته های خاتمی از او در ارتباط با نحوه فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان پرسید».

ساعاتی پس از انتشار این ادعا، سایت سفیر که به ناطق نوری نزدیک است از قول «یک منبع نزدیک به دفتر ناطق نوری» نوشت: خبر دیدار حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی از اساس دروغ است و این رسانه ها با انتشار چنین اخباری اعتبار حرفه ای خود را زیر سوال می برند.

اطلاق عنوان حجت الاسلامی به خاتمی در حالی است که نامبرده در ترکیه به ملاقات راسموسن مقام هتاک و ضددین اروپایی که علناً از کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اعظم(ص) حمایت کرده بود شتافت. همچنین در روزگار ریاست خاتمی و به واسطه سیاست های فرهنگی لیبرالیستی وی، انواع هجمه ها و هتاکی ها علیه مقدسات اسلامی صورت گرفت و ملاقات وی با جرج سوروس صهیونیست نشان دار و دشمن تابلودار اسلام و... بنابراین اطلاق نام حجت الاسلامی به وی، نوعی شوخی با این عنصر نشان شده از سوی محافل برانداز آمریکایی است.

اما درباره سودای خام روزنامه اعتماد مبنی بر برآورده شدن خواسته های خاتمی باید تصریح کرد که وی یکی از متهمان اصلی خیانت های جبهه اصلاحات در فتنه سال 88 به شمار می رود و طرح احتمال حضور وی در انتخابات مجلس، صرفا برای سلب اتهام از نامبرده و فرار وی از مجازات ارزیابی می شود.

گفتنی است روزنامه اعتماد سوابقی نظیر دریافت کمک مالی از شهرام جزایری، چاپ مقالات سایت بی بی سی با تغییر امضاء و... را در کارنامه خود دارد.

 

نفوذی نیست ، نشان به آن نشان که کروبی را بیچاره کرد !(خبر ویژه)

مشاور خارج نشین کروبی اصرار دارد که بگوید مدحی شماره 2 و نفوذی جمهوری اسلامی نیست.

مجتبی واحدی با انتشار مقاله ای، به برخی عناصر مخالف در خارج و داخل کشور که او را «هذیان گو»، «جرزن» و «دیر از راه رسیده و زود می خواهد برود» توصیف کرده اند، اعتراض کرد. او نوشت:« یکی از دوستان که شرایط او را خوب درک می کنم (سعید شریعتی) به تحقیر من پرداخت و لودگی پیشه ساخت. در خارج کشور هم یکی از دوستان مرا به هذیان گویی متهم کرد. او را هم درک می کنم زیرا در میان کسانی که ظاهراً از آنها به عنوان اپوزیسیون نام برده می شود تنها کسی که پس از کودتای بیست و دوم خرداد، با آسودگی خیال به ایران رفت و آمد می کند همین فرد است. مهم تر از دو واکنش فوق الذکر، خبری بود که امروز در برخی سایت های حکومتی خواندم و اطمینان من به صحت راه خود را بیشتر کرد. این سایت ها در متنی که دستپاچگی و کلافگی در آن هویداست اعلام کرده اند که پیشنهاد من، می تواند بازی جدید وزارت اطلاعات پس از «پروژه مدحی» باشد. من هنوز نمی دانم آنچه به عنوان پروژه مدحی مطرح شد واقعیت دارد یا نه اما به فرض که ادعای رسانه های حکومتی ایران در خصوص همکاری مدحی با سیستم اطلاعاتی ایران درست باشد آنگاه باید به هوشمندی وزارت اطلاعات و رسانه های مواجب بگیر جمهوری اسلامی تردید کرد. اگر پیشنهاد من در مورد کنگره ملی و تماس هایی که برای پیشبرد این پروژه انجام می دهم پروژه وزارت اطلاعات بود قاعدتاً آنها باید دست نگاه می داشتند تا عده زیادی در این دام بیفتند و سپس جشن دیگری همچون «MADHI SHOW» به راه بیندازند».

هر چند که برخی محافل ضد انقلاب معتقدند تحرکات کسانی چون واحدی باعث لوث شدن تجمعات خیابانی و تحلیل نیروی مخالفان و نیز شناسایی و دستگیری تعدادی از آنها در دو ماه بهمن و اسفند 89 شده، اما با توجه به شواهد و تجربیات کیهان از جریانات اپوزیسیون بعید به نظر می رسد که واحدی، نفوذی وزارت اطلاعات باشد، او بعد از خروج قانونی از ایران که قرار بود کوتاه مدت باشد به فاصله اندکی مورد پذیرش مقامات انگلیس قرار گرفت و احتمالا به دلیل تردید نسبت به لو رفتن همکاری قبلی خود با سفارت انگلیس در تهران و بیم از بازداشت در صورت بازگشت، همانجا ماندنی شده است. از سوی دیگر چنانچه حضور وی در کنار برخی مشاوران مشابه باعث سقوط آراء کروبی از حدود 4 میلیون رأی به 300 هزار رأی (کمتر از آرای باطله) شد، این موضوع نمی تواند ربطی به وابستگی واحدی به سیستم امنیتی و اطلاعاتی کشور باشد و صرفاً - کمی تا قسمتی- به مسئله بهره هوشی و عقل سیاسی نامبردگان ارتباط پیدا می کند که آن هم به شهادت 33 سال گذشته، در امر سازماندهی اپوزیسیون مقیم خارج از کشور (در پروژه کذایی کنگره ملی) خللی ایجاد نمی کند.

گفتنی است در پی اظهارات واحدی مبنی بر اینکه حاضر است حتی با گروه های تروریست مذاکره کند، سعید شریعتی در فیس بوک نوشت: «ای آقا پسری که یک تنه کنگره ملی تشکیل می دهی آن هم با مذاکره با تروریست های سابق، جر نزن، برو ته صف. آنها بیست و اندی سال پیش شورای مقاومت تشکیل داده و رئیس و انقلاب اسلامی در هجرت دارند و هزار تا از این ادعاها. درسته که یه نفری، اما صف بربری نیست که یه دونه را بی صف بدهند».

روزنامه جمهوری اسلامی

* از منابع مطلع خبر می‌رسد عفو محکومان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در آینده ادامه خواهد یافت. قریب یکصد نفر از این محکومان به مناسبت عید سعید فطر مشمول عفو رهبر معظم انقلاب شده و آزاد گردیدند. این اقدام تأثیر مثبتی در خانواده‌های آزاد شدگان و افکار عمومی جامعه داشت.

* اقدام مسئولان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی که تعدادی از بازیکنان و کارگردانان مجموعه‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان را مورد تقدیر قرار دادند، موجب تعجب صاحبنظران هنری شد. این مجموعه‌ها با نقدهای فراوانی در طول ماه مبارک رمضان و بعد از آن مواجه شد و اظهارنظر کارشناسان در مجموع بر این نکته متمرکز بود که تلویزیون در مجموعه‌های ماه مبارک رمضان خود بیش از اندازه به مسائل ماورائی پرداخته و از عوارض آن غفلت کرده است. علاوه بر این، ترویج معاشرت‌های نامشروع به بهانه روابط ارواح با همدیگر و همچنین عبور از مسیرهای ممنوعه و خلاف به بهانه رسیدن به اهداف تربیتی مورد نظر، از مشکلات مهم و غیرقابل اغماض مجموعه‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان امسال بود. با توجه به این اشکالات اساسی، تقدیر کردن از دست اندرکاران این مجموعه‌ها چیزی غیر از مصادیق "خود گویم و خود خندم - من مرد هنرمندم" نمی‌تواند باشد.

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات