صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۳  ، 
کد خبر : ۲۲۶۱۷۱

اخبار ویژه برخی روزنامه های 28شهریور1390


جمهوری اسلامی
* غیرعلنی بودن جلسه دیروز مجلس برای بررسی اختلاس اخیر با حضور بهمنی، جهرمی و پورمحمدی که بعد از ساعتی وزیر اقتصاد نیز به آنها پیوست، سبب شد تا هر یک از نمایندگان گوشه‌ای از مطالب این جلسه را بیان کنند. به گزارش آینده به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس از تشکیل کمیته حقیقت یاب در پرونده اختلاس میلیاردی اخیر خبر داد و گفت قوا باید به دور از فضای متشنج اخیر، در فضایی آرام این موضوع را پیگیری کنند. حسین گروسی نماینده شهریار هم براساس گزارش پورمحمدی در این جلسه به خبرآنلاین گفت: کشف اولیه اختلاس سه هزار میلیاردی کار سازمان بازرسی بود. در همین حال حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس از انتقاد نمایندگان نسبت به گزارش وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی درباره این اختلاس خبر داد و به مهر گفت: این دو مقام دولتی در جلسه غیرعلنی مجلس به گزارش رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعتراض کردند چون او درباره ارتباطات و پشت پرده‌های اختلاس مذکور مطالبی را گفت، اما نمایندگان مجلس از گزارش مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این جلسه ابراز رضایت کردند.
* علیرغم تلاش‌هائی که برای خاموش کردن شعله‌های برافروخته شده در اثر اختلاس سه هزار میلیارد تومانی صورت می‌گیرد، رسانه‌ها همچنان با اخبار و گزارش‌های تازه به این موضوع می‌پردازند. آینده، با انتشار گزارشی تحت عنوان: ماجرای مبارزه با "فقر و فساد و تبعیض" گزارش تکان دهنده‌ای از پشت صحنه این اختلاس داده و نوشته: "چنین اتفاقاتی ظرف یک ساعت یا یک روز یا یک هفته یا یک ماه یا یک سال رخ نداده، بلکه چند سال این اتفاقات درحال وقوع بوده و این گروه هیچ نگرانی برای دستگیری نداشته که اگر نگرانی داشت دست به سرمایه‌گذاری بلند مدت و خرید و ایجاد صنایع برای خود از بیت المال نمی‌زد..." آینده در همین گزارش، از شرکت‌های آب معدنی داماش گیلان، باشگاه ورزشی داماش ایرانیان، شرکت داماش ترابر ایرانیان، شرکت آهن و فولاد لوشان، گروه "ملی" صنعتی فولاد ایران، شرکت گردشگری و جهانگردی ستاره درخشان درفک و 15 شرکت دیگر نام برده و افزوده اینها فقط بخشی از دارائی‌هائی است که این گروه از این طریق به دست آورده است!

* علی النعیمی، وزیر آموزش و پرورش بحرین طی اظهاراتی فاش کرده که قرار است در آینده‌ای نزدیک محتوای کتب درسی بحرین وهابی شود. به گزارش شیعه آنلاین وی افزود: ما قصد داریم متون درسی کتب دانش آموزان بحرینی را کاملاً با متون کتب درسی عربستان سعودی تطبیق داده و یکسان کنیم. اکنون مراحل مقدماتی این کار درحال انجام است. علی النعیمی، همچنین گفت: درحال حاضر کار را از درس "تربیت اسلامی" که یکی از مهم‌ترین مواد درسی است، آغاز کرده‌ایم. وزیر آموزش و پرورش در مورد هدف این کار گفت: در قانون اساسی بحرین قانونی وجود دارد که براساس آن ما ملزم می‌شویم برای تقریب به کشورهای دیگر حوزه خلیج ]فارس[، تلاش کنیم لذا ما در اولین گام از تغییر محتوای کتب درسی این کار را شروع کردیم.
* یک مرد آلمانی که دختر خود را به مدت 34 سال مورد تجاوز جنسی قرار داد و درحال حاضر سه فرزند از او دارد، توسط دادستان آلمان محاکمه شد. به گزارش شبکه الجزیره این مرد 69ساله که دختر خود را از 13 سالگی به اجبار و زور وادار به تمکین کرد و درحال حاضر سه فرزند پسر از وی دارد، از ساکنین منطقه میلتفرانکن ایالت بافاریا واقع در جنوب آلمان است و به این اقدام قبیح خود با دخترش اعتراف کرده است. دادستان منطقه نورنبرگ آلمان که عهده‌دار این پرونده بود گفت: این دختر بارها سعی کرد از دست پدرش فرار کند، اما به دلیل تعقیب همیشگی پدرش موفق به این کار نشد.

کیهان

اعتراف شبکه دولتی انگلیس به هوشمندی رهبر انقلاب

پخش برنامه ای طولانی علیه رهبر معظم انقلاب توسط تلویزیون دولتی انگلیس با واکنش های مختلف در محافل ضدانقلاب مواجه شد. شبکه بی بی سی در این برنامه سعی کرد به عقده گشایی علیه انقلاب اسلامی به نیابت از سران انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی بپردازد.

با وجود کینه توزی بی سابقه تهیه کنندگان شبکه وابسته به سرویس جاسوسی و وزارت خارجه انگلیس که در جای جای برنامه تهیه شده موج می زند اما اذعان به برخی حقایق باعث خشم محافل ضدانقلاب شده است از جمله آنجا که می گوید «آنچه آیت الله خامنه ای را از بسیاری از رهبران و حاکمان تاریخ ایران ممتاز می کند، نگاه منطقی و عملگرایانه او به سیاست است. او برخلاف بسیاری از حاکمان، مرد عکس العمل های آنی نیست. موارد معدودی گزارش شده [؟!] که کنترل خود را از دست داده و تصمیمی گرفته باشد که با دوراندیشی سیاسی وی ناسازگار است. زندگی سیاسی [آیت الله] خامنه ای نشان می دهد او هیچ وقت شتابی برای قدرت گرفتن نداشته است اما به خاطر پرهیز از تندروی، هیچ گاه هم مجبور نشده از نردبان قدرت [اقتدار] پایین بیاید. مرز دوست و دشمن برای او مرز روشنی است و او در برخورد با مخالفان [دشمنان] غالبا برخورد قهرآمیزی دارد اما زمان زیادی لازم است تا دشمنی کسی برای او به اثبات برسد... شیوه مدیریتی [آیت الله] خامنه ای در مقابله با بحران های سیاسی شیوه ای دوسویه است. او ابزار همدلی و سرکوب را که در ادبیات سیاسی شیعه به جاذبه و دافعه حاکم مشهور است، به طور همزمان و هماهنگ به کار می گیرد... همسر وی در هیچ مراسم رسمی حاضر نمی شود و تاکنون حتی تصویری از او منتشر نشده است. چهره همسر او آن قدر ناشناخته است که حتی در زمان بستری شدن یک هفته ای در بیمارستان قلب، پرستاران و دکترها نمی دانستند او همسر رهبر ایران است. آیت الله خامنه ای برخلاف بسیاری از سیاستمداران ایران، پسرانش را از فعالیت های اقتصادی یا داشتن مناصب حکومتی منع کرده است.»

بی بی سی در عین حال در این برنامه به انواع عقده گشایی ها روی آورد تا شاید بخشی از داغ هایی که استعمارگران نوین از رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای به ویژه طی چند سال اخیر در منطقه خاورمیانه دیده اند، تشفی پیدا کند.

به دنبال پخش برنامه بی بی سی، برخی عناصر ضدانقلاب و فعالان رسانه ای آنها از فحاشی های بی بی سی استقبال کردند اما در عین حال اعترافات این شبکه باعث شد تا شبکه بالاترین در تحلیلی بنویسد: این فیلم برای نشان دادن نقاط ضعف رژیم ساخته شده اما در عمل به نمایش قدرت رژیم و رهبری منجر شده است. با دیدن فیلم ما این گونه می فهمیم که رهبری در ایران بسیار قدرتمند و هوشمند است و نظام زیرساخت های بسیار اساسی دارد که به سادگی قابل درهم شکستن نیست. در نهایت هم تاکید می شود که رهبری تا پای جان ایستادگی می کند و تنها خود را در برابر خدا پاسخگو می داند. در واقع او به عنوان قهرمان دیده می شود.

یکی دیگر از کاربران بالاترین نیز در این باره تصریح کرد: 60 دقیقه برنامه بی بی سی، حتی 60 ثانیه هم حرف جدید نداشت. شاید هم جمهوری اسلامی خودش پارازیت انداخته تا بینندگان را برای دیدن برنامه مذکور کنجکاوتر و مشتاق تر کند(!)

در همین حال مهدی جامی از همکاران قدیمی شبکه بی بی سی، در وبلاگ خود نوشت: بخش اعظم اطلاعات برنامه بی بی سی، مفید فایده نبود و نکته تازه ای را روشن نمی کرد. ما در این برنامه نه تحقیق و نه منبع تازه ای نمی بینیم. بنابراین هیچ مزیتی ندارد. در عین حال به نظرم بی بی سی فارسی در این گزارش از آن بی طرفی خاص خود خارج می شود و می تواند بازتاب مرحله تازه ای از سیاست گذاری بریتانیایی برای مقابله آشکار با رهبری جمهوری اسلامی باشد. اما از نظر حرفه ای این کار، امتیازی برای شبکه بی بی سی به همراه نمی آورد.

داریوش سجادی نیز در وبلاگ خود خاطرنشان کرده است: بی بی سی فارسی پس از گذشت 3 سال از فعالیتش حتی نتوانسته یک مستند قابل اعتنا به مخاطب عرضه کند. برنامه اخیر هم یک شلختگی بصری با «کات و پیست» ناشیانه بود. به قول انگلیسی ها وقتی یک اسکاتلندی دگمه ای پیدا می کند آن را به خیاط می دهد تا برایش کت و شلوار بدوزد!

وی اضافه می کند: در برنامه بی بی سی گفته می شود که آیت الله خامنه ای به جای پاسخگویی به تاریخ، خود را پاسخگو به خدا می داند. ظاهرا تهیه کننده ناشی متوجه نیست که پاسخگویی به خداوند از مسلمات اسلام است و تعلقی به آیت الله خامنه ای ندارد... تهیه کننده ناشی از همان آغاز بی پروایی و بی اخلاقی را به وضوح نشان می دهد و به صورتی کاملا غیرحرفه ای، بی اخلاقی خود را به پیشانی مخاطب می کوبد.

سجادی نوشت: طبیعتا پخش این برنامه مغرضانه و غیرحرفه ای جمیع کارکنان ایرانی بی بی سی را شریک جرم خواهد کرد و همین امر، این حق را برای آنها ایجاد خواهد کرد تا تهیه کنندگان آن را شماتت کنند که چرا هزینه عمل خود را چنین نسنجیده و نابلدانه به حساب همه پرسنل نوشته اند؟

اگر قوی تر شده بودیم که فرار نمی کردیم

رئیس حزب صهیونیستی کادیما می گوید دیگر غروری برای اسرائیل باقی نمانده است.

تزیپی لیونی وزیر خارجه سابق اسرائیل با انتقاد شدید از عملکرد کابینه نتانیاهو گفت: حکومت اسرائیل از افزایش غرور ملی سخن می گوید در حالی که سفرای اسرائیل در خارج شبانه و با چفیه فلسطینی فرار می کنند.

به گزارش (قدسنا) لیونی این اظهارات را طی همایشی در مستعمره صهیونیست نشین «ریویفیم» بیان کرد و افزود: دولت فعلی از قدرت سخن می گوید اما چنان ضعیف شده است که حتی نمی تواند از شهروندانش در برابر موشک های فلسطینی حمایت کند.

وی گفت: «هر یک از شهروندان اسرائیلی باید این سؤال را از خود بپرسند که «اسراییل» پس از این همه شعارهایی که نتانیاهو داده، قوی تر شده است یا ضعیف تر؟ آنها از افزایش غرور ملی سخن می گویند در حالی که سفرای اسرائیل در خارج شبانه و با چفیه فلسطینی فرار می کنند.»

از جلسه که آبی گرم نمی شود تعطیلات تابستانی را عشق است!

اغلب اصلاح طلبان تعطیلات تابستانی را بر جلسه مشترک «جبهه اصلاحات» و «مجمع روحانیون» ترجیح دادند و به همین دلیل جلسه مذکور لغو شد.

گزارش ایلنا و فرارو به نقل از علی محمد غریبانی (رئیس دوره ای جبهه اصلاحات) حاکی است که جلسه این جبهه با مجمع روحانیون قرار بود دیروز برگزار شود اما با توجه به اینکه اکثر اعضای «مجمع» و جبهه اصلاحات به سفر و تعطیلات تابستانی رفتند، جلسه مذکور لغو شد. غریبانی می گوید با توجه به اینکه جلسه مذکور به حد نصاب نرسید و اکثر اعضا به مسافرت تابستانی رفته بودند، جلسه به هفته آینده موکول شد.

فرارو با انتشار اظهارات غریبانی می نویسد: اصلاح طلبان این روزها همواره بر سر دو راهی اند. آمدن و نیامدن یا ماندن برای دیدار و گفتگوهای سیاسی و رفتن به تعطیلات. تاکنون که بدون هیچ تردیدی گزینه دوم انتخاب آن ها بوده است.

این رسانه نزدیک به اصلاح طلبان همچنین با اشاره به تخطئه اظهارات فریبکارانه خاتمی از جانب نظام و اصولگرایان، از قول محمد جواد حق شناس (عضو حزب اعتماد ملی) نوشت: اصلاح طلبان پس از بیان دغدغه های آقای خاتمی پیرامون انتخابات، حداقل انتظارشان این بود که این سخنان با پاسخی مناسب مواجه شود. با این حال نه تنها پاسخ مناسبی به آن سخنان شنیده نشد بلکه این دغدغه و انتظار اصلاح طلبان برای فراهم کردن زمینه بازگشت دوباره به عرصه سیاسی و اجتماعی با نفی و نهی شدید روبرو شد. این امر خلاف انتظار اصلاح طلبان بود و همین موضوع تصمیم گیری ها را تا حدودی سخت تر کرده است.

در همین حال غلامعلی دهقان از اعضای مرکزیت حزب اعتدال و توسعه (حزب وابسته به محمد باقر نوبخت و نزدیک به کارگزاران) در مصاحبه با سایت آفتاب تصریح کرد: ما حضور در انتخابات را تکلیف و وظیفه شرعی و ملی می دانیم و تحریم انتخابات را نوعی بدعت، کج فکری سیاسی و اشتباه استراتژیک دانسته و به هیچ وجه آن را نمی پذیریم.

وی افزود: انتخابات تضمینی برای امنیت ملی کشور است. در عصر حاضر عوامل نرم قدرت همانند حضور مردم در عرصه سیاست بر عوامل سخت قدرت مثل قدرت نظامی برتری داشته و بهتر و مؤثرتر می تواند امنیت ملی را حفظ کند. به همین دلیل برگزاری انتخابات طی 33 سال گذشته، امنیت کشور را نهادینه و راه دخالت بیگانه را سد نموده است.

سی .ان.ان: بوش قدر دولت اصلاحات را ندانست!

تحلیل گران رسانه های آمریکایی معتقدند کاخ سفید بهترین فرصت توقف برنامه هسته ای ایران را در دولت اصلاحات از دست داد و اکنون نیز جمهوری اسلامی بی اعتنا به تحریم ها، به پیشرفت های خود در این عرصه شتاب می بخشد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان دراین باره گفت: بوش در دوران اول ریاست جمهوری اش که با کمرنگ شدن جنبش اصلاحات در ایران همزمان شده بود، تمام برنامه های اتمی ایران را تحریم کرد. این رویکرد نه در قوانین توجیه پذیر بود و نه متحدان آمریکا را که می خواستند با ایران به یک توافق اتمی برسند، مجاب می کرد. آمریکا به سرکوب روسیه در مورد نیروگاه بوشهر ادامه داد و همین باعث سرد شدن روابط دو کشور شد و روسیه دیگر در مورد برنامه های اتمی ایران همکاری نکرد. دولت بوش، زمانی که نگرانی های بین المللی در مورد برنامه های اتمی زیاد شده و قدرت آمریکا در منطقه گسترش پیدا کرده بود و زمانی که اصلاح طلبان ایران تاثیر لازم را برای پذیرفتن عواقب سختی که برنامه های اتمی برای ایران دارد داشتند، فرصت بزرگی را از دست داد.

سی ان ان اضافه کرد: همین اتفاق باعث شد که متحدان آمریکا عقب نشینی کنند و در دام بازی تندروهای ایران بیافتند که از ناسیونالیسم و مخالفت دخالت خارجی سود می جستند. دولت بوش هم در نهایت مواضعش را تعدیل و در سال 2006 اعلام کرد قصد دارد به مذاکراتی که اروپا می خواست با ایران انجام بدهد، بپیوندد. ایران که تغییر رویه آمریکا را ضعف این کشور تعبیر کرده بود، با قدرت بیشتری به برنامه های اتمی اش ادامه داد.

از سوی دیگر روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی نوشت: 5 سال از زمانی که شورای امنیت به ایران دستور داد غنی سازی اورانیوم را متوقف سازد می گذرد اما ایران همچنان در حال غنی سازی است. تهران امیدوار است یا جهان این موضوع را به کلی فراموش کند و یا تسلیم شود؛ این امر بسیار خطرناک است.

روزنامه آمریکایی همچنین نوشت: طرح اخیر روس ها موسوم به طرح گام به گام، بیشتر بر لغو تحریم ها در کنار مجاب ساختن ایران به محدودسازی تلاش های هسته ای تاکید دارد و این همان رویکردی است که آژانس در زمان البرادعی در پیش گرفت اما نتیجه زیادی به دست نیاورد. در مقابل ایران زمان بیشتری برای غنی سازی در اختیار گرفت. ما مطمئن نیستیم تحریم ها بتواند اثربخش باشد اما می دانیم که عدم فشار نیز تضمینی برای پیش راندن برنامه هسته ای ایران است. اکنون 15ماه از آخرین دور تحریم ها می گذرد.

خراسان

خبرآنلاین نوشت

با تحولات صورت گرفته در آرایش انتخاباتی کشور، حامیان انشعابی احمدی نژاد(جبهه پایداری) در آستانه عقب نشینی در برابر ائتلاف اصول گرایان هستند.دیدارهای دو حامی اصلی جبهه پایداری با برخی بزرگان موجب شده است این دو چهره بر قرار گرفتن این جبهه در درون ائتلاف 7+8 تاکید کنند.همچنین گفته می شود درون جریان پایداری نیز اختلافاتی بروز کرده است و برخی چهره ها نظیر صفار هرندی و باقری لنکرانی با پیوستن به ائتلاف اصول گرایان موافقند، اما برخی از چهره ها نظیر محصولی و آقاتهرانی که ارتباط خود را با احمدی نژاد حفظ کرده اند، عدم وحدت را هم بدون اشکال می دانند.

فرارو نوشت

در حالی به گفته رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار بود جلسه مشترک این شورا و مجمع روحانیون به طور قطعی به ریاست سید محمد خاتمی یکشنبه برگزارشود دیروز این دیدار انتخاباتی مجلس نهم لغو شد که لغو این جلسه نشان می دهد اصلاح طلبان همچنان عجله ای در کار ندارند.

مشرق مدعی شد

در آستانه سفر احمدی نژاد به سازمان ملل،سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» در نامه‌ای تهدیدآمیز به هتل وارویک محل اقامت رئیس جمهور ایران و هیئت همراه، از مدیران این هتل خواست تا از اسکان‌دهی به احمدی‌نژاد در شهر نیویورک خودداری کنند.

مشرق مدعی شد

ضرغامی، رئیس صداوسیما، در سفری که به اوکراین داشته دچار انسداد عروق و سکته قلبی می شود که پس از انجام درمان های اولیه در اوکراین به کشور منتقل شده و در یکی از بیمارستان های تهران تحت مداوا قرار گرفته است.

فرارو خبرداد
به فاصله 48 ساعت پس از انتشار خبر شناسایی شبکه گسترده ای از عناصر همکار بی بی سی فارسی در تهران شنبه شب نیز تعدادی از همکار ان بی بی سی فارسی در مکان های مختلف دستگیر شدند و مراحل تحویل آن ها به دستگاه های مسئول انجام شد.

تابناک نوشت

موسوی خوئینی‌ها دبیرکل مجمع روحانیون مبارز، برخی اخبار منتشر شده مبنی بر تحت نظر و ممنوع الخروج بودن خود را تکذیب کردو گفت:این اخبار صد در صد دروغ است و آن را تکذیب می‌کنم.

صدای آمریکا

با وجود تلاش های بین المللی که برای منزوی کردن ایران صورت می گیرد،ترکیه مناسبات تجاری و مالی خود را با ایران هر روز بیشتر و عمیق تر می کند. به تازگی هالک بانک که یک بانک وابسته به دولت ترکیه است، بخشی از ۵میلیارد دلار بدهی هندوستان را به ایران منتقل کرده است و این کار با وجود تحریم و درخواست های مکرر واشنگتن انجام گرفته است.

صدای آمریکا

نتایج آخرین سرشماری در آمریکا نشان می دهد، در سال ۲۰۱۰ ، ۲ میلیون و ۶۰۰هزار نفر به صفوف فقرا در آمریکا اضافه شده اند. در مجموع بیش از ۴۶میلیون نفر در آمریکا یا زیر خط فقر و یا در خط فقر قرار دارند. این بالاترین تعداد در ۵۰سال گذشته در این کشور است. برخی کارشناسان می گویند، در صورتی که اقتصاد بهبود نیابد، تعداد بیشتری از خانوارها در آستانه بی خانمانی قرار خواهند گرفت.

رادیو فرانسه

برپایه تازه ترین گزارش مجمع جهانی اقتصاد، مدارس ایران با کسب رتبه ۱۱۸ در میان ۱۴۲ کشور جهان قرار گرفتند. این رتبه بندی براساس شاخص وضعیت دسترسی مدارس جهان به اینترنت صورت گرفته است. بر اساس آمار وب سایت «اینترنت ورلد استیتز»، از میان ۷۲میلیون و ۵۰۰هزار کاربر اینترنت در خاورمیانه، ۳۶میلیون و ۵۰۰هزار کاربر اینترنتی، از ایران به شبکه اینترنت متصل می شوند و به این دلیل ایران رتبه نخست در میان کاربران اینترنت در خاورمیانه را داراست.

رادیو فرانسه

علی اکبر صالحی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که استقرار رادارهای آمریکایی سپر موشکی ناتو در جنوب شرق ترکیه مایه نگرانی ایران و شمار دیگری از کشورهای همسایه ترکیه است.علی اکبر صالحی استقرار بخشی از سامانه دفاع موشکی ناتو را در ترکیه غیرضروری به ویژه در بستر تحولات جاری منطقه دانست و هم زمان از دولت ترکیه خواست دلایل موافقت خود را با استقرار این سامانه در خاکش ارائه دهد.

جمهوری اسلامی

هم زمان با برگزاری اجلاس بیداری اسلامی در تهران،‌ تلویزیون بی. بی. سی تلاش کرد از زبان عمروموسی وزیر خارجه حسنی مبارک رئیس‌جمهور مخلوع مصر، چنین وانمود کند که حرکت انقلابی در کشورهای عربی پیوندی با انقلاب اسلامی ایران ندارد و یک حرکت غیردینی است.

جام جم

رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه اعلام کرد اظهاراتی که به نقل از او، درباره ایجاد دولت لائیک در مصر منتشر شده، خطای ترجمه بوده است.

مردمسالاری

حجت الاسلام ثمری دبیر سابق هیئت عالی گزینش کشور که او هم این روزها از همکاری با دولت کنار گذاشته شده است می گوید: عده ای دور احمدی نژاد جمع شدند و هر کاری ایشان انجام می دهد، به به و چه چه می گویند.

مردمسالاری

یکی از رسانه های جریان موسوم به انحرافی، قصد دارد به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه نامه ای با همین موضوع اما با روایتی ملی گرایانه منتشر کند؛ این در حالی است که پیش از این علما و آیات عظام هنگام نقد اظهاراتی چون مکتب ایرانی، نقش اسلام و اعتقاد به سیدالشهدا -علیه السلام- را شاهد می گرفتند. به نظر می رسد، جریان انحرافی که در حال از دست دادن توان خود در اظهارنظرهای مستقیم است، تلاش دارد به صورت نامحسوس و با کمک گرفتن از روزنامه نگاران بیگانه با فرهنگ انقلاب به نبرد با مقبولیت پایه های استدلالی مخالفان خود برود.

 

 

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات