صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷  ، 
کد خبر : ۲۸۳۸۱۰

حادثه پاریس بهانه اسلام‌هراسی

زنامه «واشنگتن‌پست» 15 نومبر 2015 (24 آبان) با اشاره به حملات و انفجارهای روز گذشته پاریس به اظهارات ضداسلامی «بن کارسون» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا پرداخت و از قول وی نوشت:..
یادداشت: گروه ترجمه- روزنامه «واشنگتن‌پست» 15 نومبر 2015 (24 آبان) با اشاره به حملات و انفجارهای روز گذشته پاریس به اظهارات ضداسلامی «بن کارسون» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا پرداخت و از قول وی نوشت: «ما باید این موضوع را به رسمیت بشناسیم که جنبش جهانی اسلامی یک تهدید موجودیتی است.» 

کارسون سوار بر موج اسلام‌هراسی رایج در غرب شد و الفاظی به شدت تند علیه مسلمانان مطرح کرد. وی همچنین ممنوعیت حضور پناهجویان کشورهای خاورمیانه [غرب آسیا و شمال آفریقا] در آمریکا را خواستار شد و بر لزوم اقدام کنگره این کشور برای ایجاد ممنوعیت ورود پناهندگان به ایالات متحده تأکید کرد.

کارسون گفت: «این حملات به آمریکایی‌ها یادآوری کرد افرادی هستند که تشنه خون غیرنظامیان هستند تا فلسفه خودشان را گسترش بدهند. ما باید تلاش‌های‌مان را برای مقاومت در برابر آنها مضاعف کنیم و افزون بر مهار آنها، این نوع از نفرت را از بین ببریم.»

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات