صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴  ، 
کد خبر : ۲۸۵۵۰۵
سردار سنایی‌راد:

هزینه‌های سنگین اقدامات آل‌سعود

معاون سیاسی سپاه با اشاره به شهادت آیت‌الله شیخ نمر گفت: شریک جرم آل‌سعود در قبال این جنایت‌ها نهادهایی هستند که نسبت به این اقدامات ضد حقوق بشری سکوت کرده‌اند.
پایگاه بصیرت: سردار رسول سنایی‌راد امروز با تبریک و تسلیت شهادت مجاهد بزرگ و نستوه آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان به مسلمانان بخصوص شیعیان جهان اسلام، اظهار کرد: شهادت آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است.
وی افزود: این اقدام ناشیانه نشان از پایبندی رژیم وهابی‌صفت آل‌سعود به قرون‌وسطا است و هیچ ارتباطی با عصر جدید ندارد.
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه این اقدام به معنای فرار به جلو برای پیشگیری از قیام‌های احتمالی علیه حاکمان مستبد آل‌سعود است، تصریح کرد: بی‌تدبیری‌های آل‌سعود در عربستان و همچنین در منطقه، زمینه‌ساز این قیام‌ها بوده است.
وی با بیان اینکه هزینه یک روز جنگ برای دولت یهودی‌صفت آل‌سعود با مردم بی‌گناه و مسلمان یمن 250 میلیون دلار آب می‌خورد تأکید کرد: حمایت و پشتیانی از جریان‌های تکفیری و صهیونیستی داعش و همچنین پایین آوردن قیمت نفت یک نوع بی‌آبرویی سیاسی و بی‌اعتباری برای دولت یهودی‌صفت آل‌سعود در سراسر جهان به وجود آورده است.
سنایی‌راد تاکتیک ایجاد رعب و وحشت توسط حاکمان بی‌تجربه و خام آل‌سعود را مشابه تاکتیک گروه تروریستی داعش دانست و متذکر شد: این اقدامات نابخردانه هزینه‌های سنگینی به دولت آل‌سعود تحمیل خواهد کرد.
وی گفت: شریک جرم آل‌سعود در قبال این جنایت‌ها نهادهایی هستند که نسبت به این اقدامات ضد حقوق بشری سکوت کرده‌اند.
 معاون سیاسی سپاه بار دیگر با بیان اینکه مجموعه جهان اسلام متأثر از این جنایت وحشیانه است خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر مجامع جهان اسلام در پاسخ به این جنایت‌ها تابع سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستورات مقام معظم رهبری است.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات