صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶  ، 
کد خبر : ۲۸۷۱۵۰
‌سردار نقدی در ‌یادواره 700 شهید رودسر:

هزینه چند میلیون دلاری آمریکا برای ایجاد ناامنی در ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: امروز آمریکا چندین دلار پولی که برای ناامنی سوریه هزینه می‌کند برای ناامنی ایران نیز هزینه کرده و تلاش‌های زیادی می‌کند.
سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در مراسم یادواره 700 شهید این شهرستان در مسجد امیرالمومنین (ع) رودسر با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: شهدا اسلام را زنده کردند و ملت ما را از نکبت و بدبختی به اوج عزت رساندند.

وی جانفشانی شهدا را تجلی‌بخش نور حقیقت دانست و افزود: در ایام مبارکه دهه فجر هستیم و کجا بودیم و به کجا رسیدیم و امروز سیاست ایران حرف نخست را می‌زند و ابرقدرت‌ها بدون منطق ایران تصمیم نمی‌گیرند و این قدرت از شهدا و ایمان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بیشتر مردم کشور بی‌سواد مطلق بودند، گفت: امروز ملت به جایی رسیده که ماهواره به فضا پرتاب می‌کند و در بسیاری از دانشگاه‌ها جزو رتبه نخست تا دهم است.

وی با بیان اینکه در گذشته پزشکان بنگلادشی و هندی در کشورمان فعالیت می کردند، گفت: امروز از کشورهای دیگر برای معالجه به ایران می‌آیند و آوازه کشورمان دنیا را فرا گرفته است.

نقدی با بیان اینکه ایران در گذشته اختیار انتخاب نداشت، تصریح کرد: حتی وزیر و شاه را دیگران انتخاب می‌کردند و امروز همین کشور به اوج قدرت در دنیا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت امروز ایران از جانفشانی شهدا‌ست، خاطرنشان کرد: اکنون اسلام دنیا را فرا گرفته و در آمریکا و اروپا با سرعت در حال پیشرفت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عظمت امروز ایران را مدیون شهدا، امام راحل و بیان حقیقت اسلام دانست و اضافه کرد: یاد شهدا به معنای زندگی عزت‌مند و زیر بار زور نرفتن است.

وی با تصریح بر اینکه اسلام حقیقی و واقعی درخشید و دل‌ها را به خود جلب کرد، گفت: اسلام ناب به ما فهماند که ارزش‌های بسیاری خدا در ما به ودیعه گذاشته و می‌توانیم خود را باور کردیم و اعتماد به‌نفس پیدا کردیم و شهدا کشور را در اوج پیروزی آوردند و اینها منطق شهدا است.

نقدی ادامه داد: نباید به خاطر چند روز دنیا تن به خفت و سکوت در مقابل ظلم داد و کرامت انسانی خود باید حفظ شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب در هر مبارزه‌ای عده‌ای آمدند و گفتند کنار بیایید و سازش کنید، گفت: شهدا چیز دیگری گفتند و در مقابل ظلم و ستم ایستادند.

وی افزود: از روزی که انقلاب پیروز شد برای کودتاهای مکرر برنامه‌ریزی کردند و شورش‌های قومی در کردستان و بلوچستان راه انداختند و امام راحل به جای سازش و کوتاه آمدن در برابر دشمن، خط مقاومت را اتخاذ کرد و نتیجه‌اش پیروزی انقلاب شد.

هزینه چندین میلیون دلاری آمریکا برای ایجاد ناامنی در ایران/بدعهدی آمریکا در انجام تعهداتش به ایران 

نقدی با اشاره به تلاش آمریکا علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: امروز آمریکا چندین دلار پولی که برای ناامنی سوریه هزینه می‌کند برای ناامنی ایران نیز هزینه کرده و تلاش‌های زیادی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: آمریکا برای براندازی ایران در بودجه سالانه خود مبلغ دو میلیارد و 308 میلیون دلار اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه طبق تعهد سازمان ملل کشورها نباید در امور یکدیگر دخالت کنند، گفت:  در سال 59 که آمریکا جاسوسان خود را پس گرفت تعهداتی به ایران داد مبنی بر اینکه پول‌های بلوکه از زمان شاه را به ایران برگرداند و قوانین تحریم ایران را نقض کند و در امور ایران دخالت نکند که به هیچ‌کدام از این تعهدات عمل نکرده است.

نقدی گفت: با وجود تمام فشارهای آمریکا علیه ایران، در شرق و غرب کشور امنیت برقرار است در حالی که در آمریکا گروه‌های مختلف سلطنت‌طلب تشکیل شده و به آنها آموزش خرابکاری داده می‌شود.

وی امنیت ایران را ثمره مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و ستم آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها جنگ عراق را علیه ایران تحمیل کردند و در 31 شهریور سال 59 صدام به دستور آمریکا به ایران حمله کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: عده‌ای در آن زمان گفتند با صدام نمی‌شود جنگید و سازش کنید و هیچ‌کس در دنیا از ایران حمایت نمی‌کرد و همه پشت سر صدام بودند و ایران تنها بود اما امام (ره) گفت می‌ایستیم و از ایستادگی شهدا و امام (ره) قوی‌ترین نیروی نظامی منطقه  ابراز عجز کرد.

وی اظهار کرد: قدرت امروز ایران حاصل ایستادگی ملت ایران است و امروز کشوری با مقتدرترین نیروها در جهان هستیم به طوری که آنها می‌گویند ایران هشتمین کشور قدرت نیروی نظامی جهان است اما ما می‌گوییم قدرت نخست هستیم زیرا تکیه ما به خداست.

نقدی با اشاره به اینکه تصمیم گرفته شد بایستیم و کوتاه نیاییم، یادآور شد: قدرت توان موشکی ایران از دل تحریم علمی بیرون آمد و این توانمندی حاصل ایستادگی در برابر قوی‌ترین نیروی منطقه و مقابل کشورهای متجاوز و موشک‌باران شهرها و ... بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بایکوت سیاسی ایران را بر اثر فشارهای حاصل شده عنوان کرد و متذکر شد: می‌خواستند ایران را در تنگنای سیاسی قرار دهند اما امروز ایران قوی‌ترین قدرت سیاسی منطقه است.

ضرورت استفاده از توان داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی 

وی جنگ امروز را اقتصادی خواند و خاطرنشان کرد: آقا می‌فرمایند اقتصاد مقاومتی، آیا توانستیم در این زمینه اقدام کنیم و اگر با منطق شهدا ورود کنیم می‌توانیم اقتصاد برتر شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اقتصاد برتر را نیازمند نیروی انسانی و جوان دانست و تصریح کرد: جوان‌ترین کشور دنیا هستیم و مواد اولیه اقتصاد نیز در ایران به وفور پیدا می‌شود و کشورمان صاحب انرژی بزرگ است بنابراین هر چه که لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی باشد در ایران وجود دارد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی نقدینگی می‌خواهد که اکنون طبق اعلام بانک مرکزی 890 هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم است و اگر بازار می‌خواهد که بازار روسیه بهترین موقعیت برای ایران را فراهم آورده و تنها مدیریت می‌خواهد.

نقدی با تصریح بر اینکه روسیه ترکیه را تحریم کرده است، یادآور شد: موقعیت خوبی برای استفاده از بازار 400 میلیون نفری کشورهای حاشیه خزر است که می‌توان محصولات خود را در اختیار آنها قرار داد.

وی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه چیز از جمله 800 هزار نیروی دانشجو، انرژی زیرزمینی در اطراف ماست، خاطرنشان کرد: تنها مدیریت می‌خواهد و منطق شهدا نیز می‌گوید اقتصاد مقاومتی.

به گفته این مقام مسئول، اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ظرفیت را فعال کرده و بشناسیم و از توان نیروهای جوان استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سازش با غرب منطق شهدا نیست، متذکر شد: خدا در تنهایی و غربت دست ما را گرفت بنابراین به جای غرب باید با خدا معامله کنیم.

نقدی انتخابات را امری بسیار مهم خواند و یادآور شد: مجلس محل تصمیم‌گیری برای مسایل است بنابراین باید کسی را انتخاب کنم که دستش به طرف غرب نرود و ایران را بسازد و کشور را به شیخ‌نشینان عربی تبدیل نکند.

وی متذکر شد: انتخاب فرد اصلح در رأی دادن‌های ماست و مواضع افراد باید به خوبی بررسی شود و تمام موارد را تجربه کردیم از اینکه هر کس در مقابل انقلاب ایستاد کنار گذاشته شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات