صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴  ، 
کد خبر : ۲۹۰۲۹۶

اخبار کوتاه

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به اینکه مجوز واردات خودروهای آمریکایی هنوز لغو نشده است، گفت: هر کسی با پرداخت سه درصد حق نمایندگی می‌تواند برای واردات شورلت اقدام کند و تاکنون حدود ۲۵ دستگاه شورلت به کشور وارد شده است. رضایی همچنین تأکید کرد واردات شورلت در حالی انجام می شود که شرکت مادر آمریکایی در پایگاه رسمی خود اعلام کرده به پنج کشور سرویس نخواهد داد و نام ایران در صدر این لیست قرار دارد.
حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی، روحانی نزدیک به دولت پیشنهاد داد چون انتخابات ریاست مجلس سال به سال است، یک سال آقای لاریجانی رئیس مجلس شود و یک سال آقای عارف که حق هر دو از این سمت احیا شود. با این کار اعتبار هر دو نفر نیز حفظ می‌شود. وی البته این را هم گفت که یکی از بارزترین خصوصیات اخلاقی آقای لاریجانی این است که می‌تواند هم اردوگاه اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان را جذب کند.
بر اساس اخبار منتشرشده، دانشگاه هنر اصفهان با برگزاری اردویی مختلط دانشجویان رشته گرافیک این دانشگاه را برای بازدید یک‌روزه از خانه هنرمندان و موزه هنرهای معاصر به تهران آورده است. این در حالی است که همواره از سوی مسئولان انجام چنین اردوهای خلاف قانونی تکذیب می‌شود.
«یورگن هادت» از مقام‌های دولت آلمان با شرط‌گذاری برای سفر صدر اعظم آلمان به ایران و توسعه روابط تجاری با ایران گفت: اگر رئیس‌جمهور ایران از فرصت سفر به آلمان استفاده کرده و به طور رسمی حق موجودیت اسرائیل را تصدیق کند، آن‌گاه این امر محقق می‌شود.
دکتر انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی گفت: کارفرمایانی که معلولان و مددجویان بهزیستی را استخدام کنند مورد تشویق قرار می‌گیرند. پرداخت وام، پرداخت حق بیمه و پرداخت ۳۰ درصد حقوق مددجویان شاغل در کارگاه‌ها از برنامه‌هاست که سعی در تحقق آن داریم.
آتش‌سوزی در نمازخانه مسلمانان در شهر آژاکسیو در جزیره کُرس فرانسه منجر به تخریب و خسارات زیاد به این مکان شد. این نمازخانه اواخر سال گذشته میلادی هم مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و به آتش کشیده شده بود. رسانه‌های غربی می‌گویند در پی حملات تروریستی در پاریس، آمار حملات به مسلمانان و اماکن مقدس آنها در اروپا به شدت افزایش یافته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات