تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰  ، 
کد خبر : ۲۹۰۴۴۰

سردار نقدی: ‌جاسوس آمریکا اطلاعات خانوادگی برخي مسئولان را می‌دانست

(روزنامه جوان – 1394/11/11 – شماره 4738 – صفحه 2)

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأكيد بر اينكه دشمن‌ در ابراز دوستي‌هاي خود هم صادق نیست، گفت: جيسون رضائيان ‌از اطلاعات خانوادگي افراد درجه يك كشور خبر داشت.

به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين ديروز در اولين كارگاه آينده‌پژوهي جنگ، ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن ايام الله دهه فجر، اظهار داشت: اكنون با مسئله نفوذ روبه‌رو هستيم و مقام معظم رهبري به مراتب خطر نفوذ را تذكر داده‌اند.

وي با بيان اينكه دشمن تمام سلاح‌هايش از جنگ نظامي تا جنگ اقتصادي را براي نابودي ما به كار گرفته است، گفت: در همه اين جنگ‌ها دشمن با شكست مواجه شده است و به اين خاطر است كه مسئله نفوذ مطرح مي‌شود. رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه دشمن از همه ترفندهاي خود استفاده كرده، افزود: رئيس جمهور امريكا خود اعلام كرد كه تحريم‌ها ديگر اثري بر ايران نداشت. وي تصريح كرد: نفوذ يعني اينكه دشمن در شكل دوستي وارد عمل مي‌شود ولي همچنان دست از كينه‌توزي‌هاي خود برنمي‌دارد، چنانكه مي‌بينيم بعد از برجام چهار قانون عليه جمهوري اسلامي ايران وضع كردند و ۱۱ قانون ديگر نيز در كنگره امريكا در حال تصويب است كه يكي از اين قوانين براندازي نظام جمهوري اسلامي است و در بودجه ۲۰۱۶ امريكا ۲ ميليارد و ۳۰۸ ميليون دلار براي ايران و چهار كشور براي دموكراتيزه‌كردن آن‌ها تصويب كردند.

نقدي با تأكيد بر اينكه دشمن خوي استكباري دارد و در ابراز دوستي‌هاي خود هم نمي‌تواند صادق باشد، گفت: نفوذ دو بعد فردي و جرياني دارد كه در بعد فردي جاسوساني را تربيت مي‌كنند كه مي‌توانند بر شخصيت‌هايي در داخل كنترل داشته و بر تصميم گيري‌هاي آنان اثر بگذارند، مانند جيسون رضائيان كه از اطلاعات خانوادگي افراد درجه يك كشور خبر داشت و تصميم‌هايي را هم جهت‌دهي مي‌كرد و امريكا حاضر شد بابت اين جاسوس خود يك ميليارد و ۷۰۰ ميليون دلار از پول‌هاي ايران را آزاد و تحريم بانك سپه را هم لغو كند. وي در خصوص نفوذ جرياني عنوان كرد: اين نفوذ القا و تلقين تفكر و باور است به اين صورت كه مخوف‌ترين سازمان‌هاي جاسوسي دنيا كه همه جنايتي را انجام مي‌دهند خود را در شكل سازمان‌هاي مردم‌نهاد درآورده و با شكلي مردم‌پسند در عرصه‌هاي مختلف به القاي تفكرات خود مي‌پردازند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه اين سازمان‌ها در بالاترين سطوح از مسئولان ما نفوذ كردند، افزود: براي اين كار حتي از بودجه و امكانات خود ما استفاده كردند، بنابراين نفوذ در آينده رخ نمي‌دهد بلكه نفوذ صورت گرفته است و به گفته امام خميني(ره) زماني كه افراد ثروتمند و قدرت‌طلب در رأس قرار بگيرند، امكان همياري با دشمن بيشتر و راه نفوذ فراهم‌تر مي‌شود. اين مقام مسئول تصريح كرد: دشمن براي جا انداختن اين القائات در جامعه ما علاوه بر تبليغ و حرف وارد عمل هم مي‌شود كه مي‌توان از آن به قتل‌هاي زنجيره‌اي، اسيدپاشي و حمله به سفارتخانه عربستان اشاره كرد؛ فعالان جنگ نرم در كشور بايد اين گزاره‌ها را در افكار عمومي اصلاح كنند تا مردم بفهمند كه همه اين القائات دروغ است.

سفر به رم و فرانسه خنجري به پيكر اقتصاد مقاومتي

نقدي در بخشي از سخنان خود ابراز داشت: سفر رئيس جمهور به رم و فرانسه خنجري به پيكر اقتصاد مقاومتي بود و ضربه سنگيني به اين اقتصاد وارد ساخت كه اگر بر اين اساس جلو برويم بايد دانشگاه‌هاي فني در كشور تعطيل و به جاي ايجاد مراكز علمي و پژوهشي در كشور كارگراني را تربيت كنيم و براي كار به خارج از ايران بفرستيم. وي با افزود: فرانسه از اول انقلاب با ما دشمني كرده، پناهگاه اصلي منافقين بوده است، در جريان فتنه حامي اصلي فتنه‌گران و در تحريم‌ها نيز بي‌تقصير نبوده و در مذاكرات 1+5 گاهي تندتر از امريكايي‌ها برخورد مي‌كرده چرا بايد پول نفت را در اختيارشان بگذاريم و چرا فرانسه‌اي كه در حال ورشكستگي قرار دارد، ايران را بازاري براي آن كنيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: اين كشورها خدمت‌هاي ما را اين‌گونه جواب مي‌دهند كه در همان هفته‌اي كه رئيس‌جمهور كشورمان در فرانسه است به ضد انقلاب ايراني جايزه شواليه مي‌دهند و در استقبال رئيس جمهور كشورمان وزير خارجه‌شان را مي‌فرستند، با رئيس جمهور در ايتاليا زير چكمه مجسمه فردي كه متجاوز به ايران بود مصاحبه مي‌كنند؛ اينها ثمره كار همين نفوذي‌ها است.

افت شاخص‌ها دستاورد تعامل با غرب

وي عنوان داشت: آيا اين اقتصاد مقاومتي است كه ۱۲۸ ميليارد دلار پول براي خريد ايرباس بدهيم، خريد ايرباس چه تحولي در اقتصاد داشته كه تيتر اين روزهاي اخبار ما مي‌شود، مگر نبايد دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي ما راه بيفتند. نقدي با بيان اينكه دشمن با اين القائات خود، ما را چپاول مي‌كند و بايد جلوي آن گرفته شود، ابراز كرد: تمام شاخص‌هاي ما افت داشته است كه اين دستاورد تعامل با غرب است. وي با بيان اينكه كشور ما داراي سرمايه‌هاي بي‌نظيري است كه بايد مورد توجه قرار بگيرد، اظهار داشت: ايران از استثنايي‌ترين كشورها در جهان است كه از شش عنصر براي اقتصادي شكوفا و پيشرفته برخوردار است و هيچ بهانه‌اي براي كمبود ندارد اما مشكل‌ در فرهنگ كار و تلاش، خودباوري، همت و مديريت و برنامه‌ريزي است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: نه فقط منطق اقتصاد مقاومتي بلكه هر عاقلي كه اقتصاد بداند، مي‌فهمد سرمايه به دنبال سود مي‌گردد نه به دنبال سياست. وي گفت: امريكا روزانه ۲۰‌ هزار ميليارد دلار بدهي دارد و اگر منابع نفتي عربستان، كويت و ليبي را ندزدد نابود مي‌شود، امريكا با دزدي سرپا است.

نيروهاي حزب‌اللهي در انتخابات متحد شوند

نقدي در خصوص انتخابات پيش رو با اشاره به گفته رهبري كه امريكا به اين انتخابات چشم دوخته است، اظهار داشت: با خطر نفوذ در اين انتخابات روبه‌رو هستيم. وي تأكيد كرد: معيار اصلي انتخاب انسان‌هايي باشند كه در برابر نفوذ بيگانه بايستند و بايد روشنفكري‌ها در اين خصوص صورت بگيرد؛ نيروهاي حزب‌اللهي، مجاهد و ضد استكبار در انتخابات اسفندماه متحد و همفكر شوند.

http://javanonline.ir/fa/news/768702

ش.د9404922

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات