تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳  ، 
کد خبر : ۲۹۳۵۶۲

ائتلاف سری «سعودی اسرائیلی» و برقراری خط مستقیم پروازی میان عربستان و رژیم صهیونیستی

(روزنامه جمهوري اسلامي - 1395/04/24 - شماره 10638 - صفحه 6)

روابط پنهان عربستان و رژیم صهیونیستی روز به روز آشکارتر می‌شود و - فرود هواپیمایی مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی سعودی در فرودگاه «بن گوریون» رژیم صهیونیستی، در رسانه‌ها بازتاب داشت و برخی رسانه‌های پاکستانی این خبر را با عنوان «ائتلاف سری خاورمیانه» منتشر کردند.

روزنامه انگلیسی زبان پاکستان تودی، روزنامه اردو زبان نوای وقت، خبرگزاری آنلاین پاکستان از جمله رسانه‌هایی بودند که خبر پرواز مستقیم میان عربستان و رژیم صهیونیستی را همراه با عکس مربوطه منتشر کردند.

گزارش این رسانه‌های به نقل از خبرگزاری فرانسه و برخی دیگر منابع حاکی است که عربستان از روز جمعه گذشته این پرواز مستقیم را راه اندازی کرده است.

براساس گزارش‌های منتشر شده، از آنجا که انزوای رژیم صهیونیستی در منطقه رو به افزایش است، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از برقراری این پرواز مستقیم ابراز خرسندی کرده است.

براساس گزارش رسانه‌های پاکستانی، سخنگوی وزارت امور خارجه عربستان به خبرگزاری فرانسه گفته است: خوشحالم که اعلام کنم دو فروند از هواپیماهای بوئینگ 787 عربستان در فرودگاه بین‌المللی بن گوریون به زمین نشست. موضوع برقراری پرواز مستقیم بین عربستان و اسرائیل در چند جلسه کابنیه دولت عربستان بررسی شد و در نهایت با آن موافقت شد.

براساس این گزارش، چندی پیش معاون وزیر ترابری عربستان نیز گفته بود: مقدمات لازم فراهم شده است و اگر مذاکرات نهایی در روزهای آینده به نتیجه برسد، آمادگی داریم تا ظرف یک هفته پروازهای مستقمی میان عربستان و اسرائیل راه اندازی کنیم.

http://jomhourieslami.net/?newsid=98211

ش.د9501139

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات