صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹  ، 
کد خبر : ۲۹۳۷۱۰

اخبار

انهدام گروه‌های تروریستی در شمال‌غرب کشور
جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) گفت: دو گروه تروریستی در شمال‌غرب کشور به صورت کامل متلاشی شده و ضربات مهلکی نیز بر دیگر گروه‌های تروریستی وارد کرده‌ایم. سردار مجید ارجمندفر با اشاره به جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمال‌غرب کشور، گفت: از سال گذشته به صورت متمرکز شبکه اطلاعاتی عربستان و آمریکا برنامه‌ای را برای ایجاد ناامنی در ایران آغاز کردند. این دو کشور ارتباطاتی را با گروه‌های سنتی و پژاک برقرار کردند، به گونه‌ای که شبکه اطلاعاتی عربستان با حاج‌ احمدی(سرکرده پژاک) در آلمان جلسه‌ای را برگزار کرد. در این جلسه وعده تجهیز و تأمین منابع مالی برای این گروه‌ها داده شد. جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) با تأکید بر اراده قوی سربازان اسلام در منطقه شمال‌غرب کشور، گفت: در درگیری‌های صورت گرفته، ۲۳ کشته از گروه‌های تروریستی گرفته شده، همچنین به پایگاه‌های نزدیک جدار مرز که این گروه‌ها در آنجا مستقر بودند، ضربات هوشمندانه‌ای وارد شده است.


اختلاف‌ها در حزب کارگزاران بالا گرفت
حسین مرعشی، رئیس کمیته سیاسی و سخنگوی حزب کارگزاران، در پاسخ به پرسشی درباره چرایی اختلافش با غلامحسین کرباسچی، گفت: «اختلاف و بحث فراتر از اینهاست که گفته می‌شود.» وی البته حاضر به توضیح بیشتر درباره انشقاق در حزب کارگزاران نشد و گفت: «قرار گذاشته‌ام که تا اول دی‌ماه ۹۵ هیچ صحبتی نکنم.» پس از شدت گرفتن اختلاف سیاسی بین سیدحسین مرعشی، رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران با غلامحسین کرباسچی، دبیرکل و برخی دیگر از اعضای شورای مرکزی این حزب، حسین مرعشی مدت‌هاست که در جلسات کارگزاران شرکت نمی‌کند. محمد هاشمی‌رفسنجانی درباره انشقاق یک گروه از حزب کارگزاران و تشکیل جلسات موازی گفت: «بنده در جلسات حزب کارگزاران شرکت نمی‌کنم و هیچ اطلاعی ندارم.»

سفر ژنرال سعودی به سرزمین‌های اشغالی با دستور مستقیم بن‌سلمان
 فعال و افشاگر توئیتری عربستانی در تازه‌ترین گزارش‌های خود اعلام کرد: سفر انور عشقی، ژنرال سعودی به اسرائیل به دستور شخص جانشین ولیعهد (پسر شاه) صورت گرفته است تا از سران اسرائیل بخواهد واشنگتن را قانع کنند که بن‌سلمان را برای پادشاهی عربستان انتخاب کنند. مجتهد همچنین نوشته است: محمدبن‌نایف، ولیعهد و وزیر کشور عربستان نیز با اسرائیل رابطه دیرینه و کهنه‌ای دارد؛ اما ماهیت این رابطه با آنچه بن‌سلمان به دنبال آن است متفاوت است؛‌ بن‌نایف سال‌هاست که به صورت پنهانی با اسرائیل[رژیم صهیونیستی] همکاری امنیتی و اطلاعاتی دارد؛ اما به دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم نیست.


واکنش شورای نگهبان به ردّ صلاحیت احمدی‌نژاد
نخستین نشست خبری عباسعلی کدخدایی پس از انتخاب دوباره وی به عنوان سخنگوی شورای نگهبان با اصحاب رسانه برگزار شد. کدخدایی درباره فعالیت سیاسی محمود احمدی‌نژاد با وجود برخی پرونده‌های قضایی وی و اینکه آیا صلاحیت او در صورت حضور در انتخابات تأیید خواهد شد، گفت: بنده از این پرونده‌ها بی‌اطلاعم، اما گمانه‌زنی درباره اینکه شورای نگهبان چه تصمیمی می‌گیرد، زود است. هرکس آزاد است نظرات خود را بیان کند، از این لحاظ مشکلی وجود ندارد؛ اما هیچ‌یک از این نظرها نباید منتسب به شورای نگهبان باشد. شورای نگهبان نظر خود را پس از نام‌نویسی و در رسیدگی قانونی به وضعیت صلاحیت‌ها اعلام می‌کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات