صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۲۹۴۳۹۷

اخبار کوتاه

روزنامه انگلیسی «تایمز» نوشت: گروه معارضان خارج‌نشین سوریه نگران پایان یافتن حمایت ترکیه از خود در سایه نزدیک شدن آنکارا به مسکو هستند. این روزنامه در سرمقاله خود با عنوان «وقتی پوتین، اردوغان را در آغوش می‌کشد، ناتو باید نگران باشد»، نوشت: روسیه و ترکیه اگر با هم کار کنند، می‌توانند قواعد بازی در خاورمیانه [غرب آسیا و شمال آفریقا] را تغییر داده و نظام روی کار آمده پس از جنگ (دوم جهانی) در اروپا را به هم بریزند.
وبگاه خبری «واشنگتن فری‌بیکن» به نقل از مقامات آمریکایی ادعا کرد: دولت باراک اوباما به ایران برای ساخت دو نیروگاه هسته‌ای جدید چراغ سبز نشان داده است. این نشریه آمریکایی به نقل از یک مقام وزارت خارجه که نامش را فاش نکرد، نوشت: ایران اجازه دارد تحت توافق هسته‌ای به سرمایه‌گذاری‌های هسته‌ای خود ادامه دهد و بدین ترتیب ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید ممنوع نیست.
خبرگزاری «شینهوا» چین از هلاکت «حافظ سعیدخان» فرمانده گروه تروریستی داعش در جنوب آسیا خبر داد. «عمر زاخیلوال» سفیر افغانستان در پاکستان هم گفت: من می‌توانم تأیید کنم که حافظ سعیدخان کشته شده است. خبرها حاکی است، وی با تعدادی دیگر از تروریست‌های داعش در ۲۶ جولای در یک بمباران هوایی در استان «ننگرهار» در شرق افغانستان کشته شده است.
کاظم جلالی در گفت‌وگویی درباره حرکات انتخاباتی احمدی‌نژاد گفت: هنوز که اظهارنظر صریحی از خود وی نشنیده‌ایم که می‌خواهد بیاید یا خیر. اما دو تحلیل وجود دارد: یکی اینکه خودش می‌آید؛ دیگری اینکه سعی می‌کند زیر پای روحانی را خالی کرده و پس از آن فرد دیگری می‌آید و نتیجه انتخابات را تعیین می‌کند.
علیرضا نوری‌زاده، ضد انقلاب فراری و مدیر شبکه «ایران فردا» گفت: من همیشه در شرافت مرحوم آیت‌الله منتظری وثوق کامل داشته‌ام. خاطرات او از طریق فرزندش شبانه به دست من رسید و من آنها را در «شرق الاوسط» چاپ کردم که غوغایی به پا کرد. منتظری پس از این اتفاق برایم پیام تشکر فرستاد.
معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته است: اکنون بین شش تا هفت میلیون نفر بیکار در کشور وجود دارد که ۳۰ درصد آن را جوانان تشکیل می‌دهند و چهار میلیون نفر از این تعداد آموزش ندیده و مهارت اشتغال ندارند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات