صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹  ، 
کد خبر : ۲۹۴۷۳۰

اخبار کوتاه

کامل تقوی‌نژاد، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در حاشیه نشست خبری سازمان امور مالیاتی درباره مناطق آزاد گفت: ما به صراحت مخالف افزایش مناطق آزاد هستیم. اگر قرار است تولید و فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد صورت بگیرد، در همین مناطق هفت‌گانه‌ کنونی انجام بدهند. وی همچنین با انتقاد از فرار مالیاتی مؤدیان در مناطق آزاد، افزود: مناطق آزاد در پرداخت مالیات و خوداظهاری فرارهای مخصوصی دارند.
دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای از اقدام پارلمان ترکیه در تصویب توافق‌نامه عادی‌سازی روابط بین تل‌آویو و آنکارا استقبال کرد. به گزارش اسپوتنیک، پارلمان ترکیه این توافق‌نامه را به صورت رسمی تصویب کرده است. گفتنی است، در ماه ژوئن، ترکیه و رژیم صهیونیستی به توافق‌نامه‌ای برای عادی‌سازی روابط دست یافتند.
دبیرکل سابق ناتو درباره عواقب انتخاب «دونالد ترامپ» به ریاست جمهوری آمریکا گفت: ترامپ با اظهارات خود تردید روزافزونی را نسبت به قابلیت‌های دفاعی آمریکا ایجاد می‌کند. «آندرس فوگ راسموسن» همچنین از طرفداری‌های ترامپ از رئیس‌جمهور روسیه و اینکه الحاق کریمه به روسیه را محکوم نمی‌کند، انتقاد کرد.
رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به ضرورت تقویت احزاب و لزوم توسعه فعالیت‌های حزبی و آسیب‌شناسی اقدامات تعدادی از اصلاح‌طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس، کمیته انتخابات به منظور مدیریت انتخابات‌های پیش روی ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا تشکیل شد.
اندیشکده آمریکایی «امریکن اینترپرایز» در تحلیلی درباره «استقرار سامانه دفاع موشکی اس ۳۰۰ در ایران» نوشت: استقرار سامانه اس ۳۰۰ در ایران، در مجموع تغییردهنده موازنه قوای راهبردی در منطقه و چالشی است که باید به آن توجه داشت.
نوری المالکی، نخست‌وزیر سابق عراق تأکید کرد: کنار گذاشتن حشد الشعبی از عملیات علیه داعش در موصل یک توطئه است. وی خواستار حمایت از حشد الشعبی و مقابله با تمامی توطئه‌هایی شد که علیه این گروه مردمی به کار گرفته می‌شود.
برخی منابع خبری اعلام کردند: «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) به دعوت ملک سلمان، پادشاه سعودی برای ادای مناسک حج به عربستان سعودی سفر می‌کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات