تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲  ، 
کد خبر : ۲۹۵۰۹۲
واکنش آیت‌الله محمدی ری شهری، مردی که فقط در مواقع ضروری صحبت می‌کند

هنوز در بیت منتظری به منافقین کمک می‌کنند

(ويژنامه چهره روزنامه صبح نو – 1395/06/07 – شماره 72 – صفحه 14)

آیت الله محمدی ری شهری مرد کم‌حرف عرصه سیاست نیز این روزها بعد از ماجرای انتشار صوت جنجالی از آیت‌الله منتظری سکوت خود را شکسته و در اظهار نظری به بیان توطئه انتشار سخنرانی جنجالی سال دهه 60 می‌پردازد. ماجرای انتشار سخنرانی آقای منتظری در جمع تعدادی از مسوولان قضایی دهه 60 در بحبوحه تلاش آل سعود برای احیای منافقین به حدی بود که بسیاری از سیاسیون را به واکنش واداشت اما ری شهری که به قول خودش فقط در موارد ضروری اظهار نظر می‌کند، بالاخره خطبه‌های شهرستان قیامدشت از توابع شهرستان ری را مناسب دید تا به عنوان یکی از مسوولان قضایی آن دهه از فضای آن دوران بگوید.

ماجرا به محاکمه و دستگیری سید مهدی هاشمی از نزدیکان قائم مقام رهبری برمی‌گردد که خیلی‌ها از این موضوع بیم داشتند اما ری شهری این کار سخت را با موفقیت انجام داد و نام خود را در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت کرد.

او در برنامه تلویزیونی شناسنامه در اردیبهشت 92 با بیان اینکه اقدام روی پرونده سید مهدی هاشمی مسیر انقلاب را تغییر داد، گفته بود: «آیت‌الله هاشمی در آن روزها به من می‌گفتند امشب که می‌خوابید، شاید فردا صبح آیت‌الله منتظری رهبر باشد و با اقداماتی که انجام می‌دهید ممکن است باعث شود دیگر در مسیر انقلاب جایگاهی نداشته باشی و مجبوری در خارج از کشور زندگی کنی» او اگر چه هیچگاه نترسید اما امروز هم توطئه انتشار نوار را در راستای همان جریان احیای منافقین می‌بیند. محمدی ری شهری در واکنش به انتشار این فایل صوتی گفت: این نواری که اخیراً از سایت رسمی آقای منتظری منتشر شد، مطالبی است که ایشان به‌صورت محرمانه در سال ۶۷ با چند تن از قضات مطرح کرده و اکنون در شرایطی که منافقین در بدترین و ضعیف‌ترین موقعیت قرار دارند و دست به دست آل سعود مفلوک دادند تا با همپیمانی نفاق و وهابیت به نظام اسلامی ضربه بزنند، این نوار منتشر می‌شود.

معلوم می‌شود که هنوز در این بیتی که با امام (رحمه‌الله‌علیه) در اواخر عمر پربرکتشان درافتاد و امام(رحمه‌الله‌علیه) تقاضای مرگ خودش را از خدای متعال کرد، هنوز کسانی هستند که به منافقین کمک می‌کنند. آیت الله محمدی ری شهری تصریح کرد: گردانندگان این سایت باید به این سؤال پاسخ بدهند که اگر این دفتر با جریان منافقین ارتباط ندارد و نفوذی‌های منافقین در این دفتر رسوخ نکرده‌اند چرا در شرایطی که نفاق با وهابیت کودک‌کش همپیمان شده است برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی که سال ۶۷ ضبط شده را در فضای کنونی منتشر می‌کنند و انتشار آن پس از این مدت با چه هدفی غیر از ضربه زدن به نظام اسلامی ، تطهیر منافقین و انتقام گیری از امام (رحمه‌الله‌علیه) صورت گرفته است؟ وی تأکید کرد: دست‌هایی در داخل به کمک این منافقان روسیاه آمده برای تطهیر این جنایتکارانی که به هیچ وجهی قابل تطهیر نیستند و برای انتقام گرفتن از حضرت امام(رحمه‌الله‌علیه) و به تعبیر رهبر معظم انقلاب خدشه‌دار کردن چهره نورانی امام(رحمه‌الله‌علیه) که قابل خدشه نیست، تلاش می‌کنند.

http://sobhe-no.ir/newspaper/72/2/1664

ش.د9501747

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات