صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹  ، 
کد خبر : ۲۹۶۸۱۲

اخبار کوتاه 1 اذر

میشل عون، رئیس‌جمهور جدید لبنان با تأکید بر نقش کلیدی بشار اسد در جلوگیری از فروپاشی این کشور تصریح کرد: اگر بشار اسد جنگ را ببازد، سوریه به لیبی دوم تبدیل خواهد شد. وی سپس با طرح این سؤال که «آیا این امر (شکست بشار اسد در جنگ) به صلح منطقه و امنیت جهانی منجر خواهد شد؟» بر لزوم پیروزی رئیس‌جمهور سوریه در نبرد با تروریست‌ها به منظور حفظ صلح منطقه‌ای و امنیت جهانی و حمایت از وی برای تحقق این امر تأکید کرد.
نرخ اوراق تسهیلات مسکن (تسه) که در فصل تابستان از مرز برگه‌ای یک میلیون ریال فراتر رفته و موجب نگرانی خریداران مسکن شده بود؛ این روزها روندی کاهشی به خود گرفته است. در معاملات  فرابورس، بالاترین قیمت به «تسه اسفند۹۴» و کمترین آن به «تسه خرداد۹۳» اختصاص داشت. معاملات حق ‌تقدم تسهیلات مسکن از سال ۱۳۸۹ در فرابورس ایران آغاز شد و اکنون بیش از ۲۰ نماد حق تقدم تسهیلات مسکن در بازار سرمایه معامله می‌شود.
قاضی «جان پریمومو» بازپرس فدرال در بخش غربی ایالت تگزاس از شهروندان آمریکایی که در روزهای پس از انتخابات به پیروزی «دونالد ترامپ» اعتراض کردند، انتقاد کرد و گفت: «می‌توانم به شما اطمینان بدهم که چه به ترامپ رأی داده باشید چه رأی نداده باشید،‌ اگر شهروند آمریکا هستید،‌ او رئیس‌جمهور شماست و رئیس‌جمهور شما خواهد بود و اگر این مسئله را قبول ندارید، باید به کشور دیگری بروید.»
رئیس کمیته امنیتی شورای استان نینوا اعلام کرد سرکرده تروریست‌های داعش از ترس رسیدن نیروهای حشدالشعبی، از موصل به سوریه فرار کرده است.
به گزارش خبرگزاری رسمی عراق(واع)، «محمد البیاتی» تأکید کرد: بیشتر سرکرده‌های رده بالای داعش از ترس بسته شدن راه فرارشان از سوی حشدالشعبی چند روز پیش به همراه خانواده‌های‌شان از این استان به سوریه فرار کرده‌اند.
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بر اساس جزء ۵ بند ۱۰ سیاست‌های کلی انتخابات تعیین معیارهای رجل سیاسی و مدیر و مدبر بودن بر عهده شورای نگهبان است، گفت: طبق سیاست‌های کلی انتخابات برای تعیین معیارهای رجل سیاسی شورای نگهبان باید ورود کند و به مصوبه مجلس درباره این موضوع نیاز نیست.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات