صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۲۹۷۴۰۳

اخبار کوتاه دوشنبه 29 آذر

صادق زیباکلام گفت: «روحانی برای تبلیغ عملکرد دولت، سخنان خود را کافی می‌داند و گمان می‌کند به تیم دیگری به منظور اطلاع‌رسانی نیاز ندارد، در حالی که سخت در اشتباه است؛ چرا که تبلیغاتی که خود انجام می‌دهد، تبلیغات‌ ابتدایی و ناقص است که در میان لایه‌ها و اقشار تحصیلکرده جامعه، دانشجویان و نویسندگان هیچ موفقیت و پیشرفتی ندارد. مدت‌هاست که اقشار تحصیلکرده جامعه سخنرانی‌های ‌رئیس‌جمهور را حتی گوش نمی‌کنند.»
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیته دفاعی کمیسیون تلفیق پیشنهادی برای تقویت توان دفاعی، سیاست خارجی و توان سایبری کشور داشت که با همکاری نمایندگان عضو کمیسیون جایگزین پیشنهاد دولت شد. وی با اشاره به تقویت حقوق و مزایای نیروهای نظامی و انتظامی در لایحه برنامه ششم توسعه، گفت: تقویت تجهیزات دفاعی کشور نیز در ماده ۳۳ لایحه برنامه ششم توسعه لحاظ شده است.
فاطمه راکعی، از فعالان اصلاح‌طلب و دبیر تشکلی موسوم به «جمعیت زنان مسلمان نواندیش» به تازگی در نشستی مربوط به این تشکل گفته است: «سعی داریم به طور جدی وارد انتخابات شورای شهر و روستا شویم و حضور ۵۰ درصدی زنان جامعه را رقم بزنیم، هدف ما این است که پس از رکوردشکنی میزان حضور بانوان در مجلس، این بار زنان با حضور حداکثری در شوراهای شهر و روستا در سپهر سیاسی کشور نقش‌آفرین باشند.»
«میخائیل بوگدانف» معاون وزیر خارجه و فرستاده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه به غرب آسیا (خاورمیانه) و آفریقا گفت: از سرگیری مذاکرات بین دولت سوریه و معارضان، موضوع کاملاً واقعی است. وی اظهار داشت: دولت روسیه می‌گوید تماس‌هایی، از جمله درباره امکان برگزاری مذاکرات سوری ـ سوری در «آستانه» پایتخت قزاقستان انجام می‌شود.
۱۷۰۰ میلیارد تومان درآمد حاصل از عوارض سیگار در حوزه سلامت و پيشگيري از بيماري‌ها، برای وزارت ورزش، آموزش و پرورش و بهداشت در نظر گرفته شده است که به طور مساوی بین آنها تقسیم خواهد شد.
احمد درویشی یک فعال اقتصاد مقاومتی است که با تلاش و همت جهادی موفقیت چشمگیری به دست آورده و سالیانه ۷۲ تن میگو به امارات، چین، تایلند، کره، فرانسه، ژاپن و روسیه صادر کرده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات