صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴  ، 
کد خبر : ۲۹۸۰۱۳

از ناچاری صهیونیست‌ها تا انزوای آمریکا

۱ـ افشای اسرار نظامیان آمریکا از سوی پیمانکار پنتاگون
یکی از مقاطعه‌کاران پنتاگون اسرار حساس مربوط به متخصصان فعال در مراکز مراقبت‌های بهداشتی نظامی و نظامیان آمریکا را در فضای مجازی منتشر کرد. به گزارش «زد دی نت»، بخشی از اطلاعات افشا شده فوق محرمانه بوده و به گواهی‌های عدم سوءپیشینه نظامیان مربوط هستند. نمونه‌هایی از اطلاعات افشا شده که مورد بررسی کارشناسان امنیتی قرار گرفته، نشان می‌دهد که از این طریق اطلاعات شخصی کارکنان ارتش آمریکا افشا شده و با توجه به انتشار آنها در فضای مجازی، راهی برای جلوگیری از وقوع مشکل وجود ندارد. گفتنی است، بخش زیادی از قربانیان این سرقت داده‌ها در فرماندهی عملیات ویژه آمریکا مشغول به کار هستند. از جمله اطلاعات افشا شده شامل اسامی، نوع قرارداد، شماره‌های تأمین اجتماعی، محل سکونت، زمان آغاز فعالیت و... است.

۲ـ چامسکی: لغو برجام آمریکا را در جهان منزوی‌تر خواهد کرد
«نوام چامسکی» زبان‌شناس و نظریه‌پرداز مشهور آمریکایی در سخنرانی اخیر خود که از شبکه تلویزیونی «دموکراسی اکنون» پخش شد، گفت: اگر رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به وعده خود برای پایان دادن به توافق هسته‌ای با ایران عمل کند، احتمالاً به زودی گام دیگری به سوی انزوای آمریکا برداشته خواهد شد. سایر کشورهایِ طرف توافق و عمدتاً اروپا ممکن است این توافق را ادامه دهند. این بدین معنا است که تحریم‌های آمریکا نادیده گرفته خواهد شد. بدین ترتیب، انزوای آمریکا گسترش می‌یابد و این کشور حتی از اروپا دور خواهد شد.

۳ـ رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی: گزینه‌ای جز توافق با فلسطینیان نداریم
به گزارش روسیا الیوم، رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی طی سخنانی گفت: این رژیم برای یافتن راه خروج از تنگنای سیاسی گزینه‌ای جز فکر کردن به توافق با فلسطینیان ندارد. وی افزود: حتی اگر ما چشمان‌مان را ببندیم، درگیری فلسطین و اسرائیل [رژیم صهیونیستی] همیشه مسئله محوری باقی خواهد ماند. «رئوون ریولین» اظهار داشت: اسرائیل با چالش‌های نامشخصی مواجه است؛ از جمله اینکه از سیاست‌های رئیس‌جمهور جدید آمریکا در قبال خاورمیانه، برنامه‌های سیاسی در اروپا و انتخابات در فرانسه و آلمان آگاهی ندارد؛ بنابراین ما باید آماده باشیم.

▼ تا انتخابات
محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره برخی حرف‌ها در رابطه با ردّ صلاحیت رئیس‌جمهور گفت: این حرف‌ها بیشتر در راستای مظلوم کردن دولت یازدهم است و اینکه رئیس‌جمهور بیان کرد ورود به انتخابات هنوز زود است، تعارف است و قطعاً تاکتیک‌هایی پشت آن وجود دارد. باهنر در ارزیابی‌ تشکیل جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی هم گفت: این جبهه از جامعیت خوبی برخوردار است، زیرا نیروهای اصولگرایی خوبی به این جبهه پیوسته‌اند و این جبهه ظرفیت این را دارد که محور حرکت اصولگرایان در جامعه باشد. ما در آینده نه چندان دور چگونگی همراهی خود را با این جبهه اعلام خواهیم کرد.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره برگزاری انتخابات، اظهار داشت: در ملاقاتی که با ایشان داشتم، رهبر معظم انقلاب فرمودند تلاش کنید تا همچون دوره‌های گذشته انتخابات در سلامت،‌ امنیت و با رعایت کامل قانون و البته با مشارکت بالای مردم برگزار شود.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات