صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰  ، 
کد خبر : ۲۹۹۳۹۳

حرف روز/ امید به ناامید کردن مردم!

چند سال پیش که جرج بوش ایران را محور شرارت خوانده بود و تهاجم رسانه‌ای به ایران به حدی شدت یافته بود که برخی از عناصر سیاسی و رسانه‌ای بوی باروت را در مرزهای ایران استشمام می‌کردن[...]
پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی
یادداشت: چند سال پیش که جرج بوش ایران را محور شرارت خوانده بود و تهاجم رسانه‌ای به ایران به حدی شدت یافته بود که برخی از عناصر سیاسی و رسانه‌ای بوی باروت را در مرزهای ایران استشمام می‌کردند، یکی از خبرنگاران رسانه‌های آمریکا در اسفند ماه همان سال در تهران حضور یافته بود و هنگامی که مردم را در حال خرید لباس و وسایل و حتی چیدمان سفره هفت‌سین دیده بود، با تعجب در گزارشی از مردم ایران آورده بود مردم ایران صدای طبل نظامی آمریکا را نمی‌شنوند و زندگی در تهران بهتر از نیویورک در جریان است. امروز اول اسفند است و بسیاری از خانواده‌ها با دریافت عیدی راهی بازار شده‌اند تا با خریدهای خود به فضای زندگی خود روح تازه‌ای ببخشند. این امید مردم ایران به روزهای بهتر در مجموع مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی را بهبود می‌بخشد؛ امید ایرانی‌ها در همه این سال‌هایی که کشور ایران تهدید شده، سبب عقب‌نشینی دشمنان از توطئه‌های‌شان شده است.
اما عده‌ای هم هستند که با عملکرد نادرست خود دانسته یا نادانسته به دشمنان این مملکت خدمت می‌کنند؛ یکی از این پروژه‌ها برای ناامید کردن مردم با دمیدن در شیپور عملیات نظامی دشمن است. برجسته کردن توئیت‌های ترامپ، رئیس‌جمهور تازه‌کار آمریکا در تهاجم به ایران، برای ترساندن و ناامید کردن مردم است؛ آنها می‌خواهند ایام عید مردم ایران را با تهدیدات ترامپ تلخ کنند که البته به دنبال اهداف دیگری در این زمینه هستند. برخی از این عناصر نیز درصددند فعالیت‌های دفاعی دلاورمردان مقتدر کشورمان در زمینه رزمایش‌های نظامی را نوعی حساس‌کننده آمریکا و افزاینده تحریم و تهدید بدانند؛ این در حالی است که همین آمادگی‌ها ضمن افزایش امید مردم، دشمنان ایران اسلامی را مأیوس کرده است.
در چنین شرایطی تیز کردن شمشیر دشمن عواقب خطرناکی به همراه خواهد داشت و سبب سوء‌استفاده گروه‌های ضد انقلاب و جریان‌های برانداز می‌شود، لذا باید مانند گذشته بدون توجه به یاوه‌گویی‌های دشمن، کارایی، قدرت و اقتدار نظام اسلامی‌مان را افزایش دهیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات