صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰  ، 
کد خبر : ۲۹۹۹۸۰

اخبار کوتاه سه‌شنبه 24 اسفند

محمدرضا عارف درباره مشکلات مردم خوزستان و مسئله ریزگردها گفت: «باید با پیش‌بینی‌های اصولی و منطقی از وقوع چنین حوادثی جلوگیری می‌شد. همین اقداماتی که اخیراً انجام می‌شود، باید از ماه‌ها قبل انجام می‌شد. به نظر می‌رسد، برخی دستگاه‌ها در قبال خوزستان کوتاهی کرده‌اند. همین کاری که الان وزارت نیرو دارد انجام می‌دهد و به تمیز کردن مقره‌ها می‌پردازد را یک سال پیش باید انجام می‌داد.»
◄  اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه وقتی جایی می‌شنوم که می‌گویند دولت یا رئیس‌جمهور مقابل فرمان رهبر معظم انقلاب ایستادگی کرده‌اند، به عنوان یک انسان غصه‌دار می‌شوم، گفت: راهی جز انسجام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب برای عبور از مشکلات وجود ندارد و همه جریان‌های سیاسی کشور، مسئولان و نیروهای مسلح باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوانیم از این معضلات عبور کنیم.
ترکیه در اقدامی تلافی‌جویانه دیپلمات‌های هلندی را از ورود به آنکارا منع کرده و می‌گوید تمامی مناسبات و مذاکرات سطح بالای خود را با آمستردام تعلیق کرده است. پس از آنکه هلند مانع از ورود دو وزیر ترکیه‌ای به روتردام شد و نگذاشت آنها در میتینگ‌های حمایتی از دولت «رجب طیب اردوغان» حاضر شوند، تنش میان این دو کشور بالا گرفت.
بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به برگزاری دیدار مجمع عمومی فراکسیون امید با رئیس‌جمهوری اعلام کرد: بحث ممنوع‌التصویری خاتمی از نکاتی بود که در این جلسه مطرح و تأکید شد آقای رئیس‌جمهور به ‌عنوان مجری قانون باید بیش از این به موضوع ممنوع‌التصویری آقای خاتمی توجه می‌کرد؛ همچنین درباره بحث زندانی‌های سیاسی اقدامات مؤثرتری انجام می‌داد.
علی‌مراد اکبری، معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره همکاری‌های ایران و فائو برای کاهش تنش‌های آبی و اجرای طرح منطقه‌ای این سازمان گفت: حدود دو هفته قبل جلسه‌ای با مسئولان فائو داشتیم و در حال رد و بدل کردن پروتکل‌ها و انعقاد قراردادهایی هستیم تا بتوانیم با تلاش‌ها و کمک‌های منطقه‌ای این بحران را حل کنیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات