صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۰۰۸۰۲

حرف روز/ همیشه در خط مقدم

سوم شعبان میلاد اباعبدالله‌ الحسین(ع) است؛ امام همامی که از جان، مال، فرزندان و خانواده‌اش برای احیای اسلام گذشت به راستی با نام حسین آب و خاک ارزش چشیدن و سجده کردن یافته‌اند و زندگی سعادتمندانه برای آزادگان فراهم شده است؛ در این زمینه از جانب امام صادق(ع) روایت شده است که «زیارت امام حسین(ع) را رها نکن و دوستان خود را هم به آن سفارش کن که در این صورت خداوند عمرت را طولانی و روزی‌ات را زیاد می‌کند و زندگی‌ات را همراه با سعادت می‌کند[...]
پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی
یادداشت: سوم شعبان میلاد اباعبدالله‌ الحسین(ع) است؛ امام همامی که از جان، مال، فرزندان و خانواده‌اش برای احیای اسلام گذشت به راستی با نام حسین آب و خاک ارزش چشیدن و سجده کردن یافته‌اند و زندگی سعادتمندانه برای آزادگان فراهم شده است؛ در این زمینه از جانب امام صادق(ع) روایت شده است که «زیارت امام حسین(ع) را رها نکن و دوستان خود را هم به آن سفارش کن که در این صورت خداوند عمرت را طولانی و روزی‌ات را زیاد می‌کند و زندگی‌ات را همراه با سعادت می‌کند و جز سعادتمند نمی‌میری و نام تو را در شمار سعادتمندان ثبت می‌کند.» در این شرایط فداکاری پاسداران در راه اسلام و انقلاب در طول چهار دهه گذشته بیشترین شباهت را با نوه پیامبر خدا دارد.
از جان گذشتگی پاسداران برای اسلام و انقلاب سبب شده است که دشمنان داخلی و خارجی به مقابله با این ثمره انقلاب برخیزند؛ امام راحل(ره) که از نیت منافقانه این افراد خبیث آگاه بود، به مصاف با این توطئه برخاستند. ایشان در این‌باره می‌فرمایند: «اگر دیدید که پاسدارها را بیشتر می‌کوبند، بدانید که آنها از پاسدارها زیادتر می‌ترسند.» در جایی دیگر نیز این گونه می فرمایند: «حال ضد انقلاب و اجانب علاوه بر روحانیت به سپاه حمله می‌کنند. از این حملات انسان می‌فهمد که سپاه برای اسلام و ایران مفید است.» ایشان همچنین در تجلیل از پاسداران می‌فرمایند: «پاسدارها بودند که مملکت را در چنین زمانی که هیچ کس نمی‌توانست حفظ بکند، حفظ کردند.»
در روزهای اخیر همزمان با اوج‌گیری تبلیغات انتخاباتی شاهد حملات منافقانه علیه سپاه و پاسداران غیور هستیم. در حالی که پاسداران برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در حال دفاع و تقدیم خون و جان هستند، عده‌ای در داخل لبه دیگر قیچی شده‌اند و به سپاه حمله می‌کنند. این حملات به گونه‌ای است که رسانه‌های غربی و عربی هم آن را بازتاب داده‌اند و فشارها را بر تنها حامیان مقاومت در مقابل تکفیری‌ها زیاد کرده‌اند.
اما پاسداران انقلاب اسلامی این درس را از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) آموخته‌اند که با ملامت فتنه‌گران عقب‌نشینی نکنند و با ایستادگی زمینه پیروزی نهایی اسلام را فراهم آورند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات