صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۰۲۸۱۵

اخبار کوتاه یکشنبه 25 تیر

فرشید پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان کشور با تأکید بر اینکه سازندگان از رکود پنج ساله مسکن خسته شده‌اند، گفت:‌ پنج سال رکود مسکن و بی‌توجهی به این بخش سبب شده است همکاران ما به سمت نابودی پیش بروند. وی با تأکید بر اینکه هیچ کس به حوزه ساخت‌وساز مسکن توجه نمی‌کند، افزود:‌ هر روز نیز یک مشکل جدید جلوی پای سازندگان مسکن سبز می‌شود؛ یک روز مشکل بیمه‌ای داریم و یک روز مصائب مالیاتی؛ باز هم در این شرایط برخی برای این حوزه فقط شعار می‌دهند.
برخی منابع خبری مدعی شدند، رساله امام خمینی(ره) و برخی دیگر از مراجع تقلید ایرانی در کشور تاجیکستان در فهرست کتاب‌های ممنوعه قرار گرفته است! ممنوع شدن رساله امام(ره) و برخی از مراجع تقلید در راستای کاهش روابط فرهنگی تاجیکستان با ایران است. بنا بر گزارش منتشر شده، هفته گذشته مرکز فرهنگی و تجاری ایران نیز در تاجیکستان بسته شد. به نظر می‌رسد، بسته شدن این مرکز فرهنگی به درخواست مقامات تاجیکستان بوده است.
چهار استاندار دولت تدبیر و امید به دلیل تخلفات انتخاباتی برای دومین بار به دادسرای تهران احضار شدند. افزون بر این، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز به اتهام تخلفات انتخاباتی به دادسرای تهران احضار شده است. اعلام جرم این مقامات دولتی با استناد به گزارش‌های هیئت نظارت بر انتخابات بوده است. گفتنی است، طبق قانون، رسیدگی به پرونده استانداران سراسر کشور و مقامات کشوری در دادسرای کارکنان دولت در تهران صورت می‌گیرد.
عصر دیروز یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با سلاح‌های منحنی‌زن و سبک به ‌سمت مرزهای کشورمان در منطقه سراوان شلیک کردند.‌ اقدام تروریست‌ها با عکس‌العمل متقابل رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مواجه و به هلاکت یک نفر از تروریست‌ها و زخمی شدن دو نفر از آنان منجر شد. در این اقدام تروریستی دو کارگر بومی که در حال کار در منطقه بودند، به شهادت رسیدند.
«راجح الموسوی» سفیر عراق در تهران با اشاره به نابودی داعش در عراق، درباره برنامه ریشه‌کنی این گروه تروریستی در سوریه گفت: در صورتی که شرایط میدان نبرد ایجاب کند و دولت‌های عراق و سوریه موافق باشند، از اینکه برای نابودی داعش به آن سوی مرزها برویم، ترسی نداریم.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات