تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۰۹۱۶۹

نامه حجت‌ا‌لاسلام كروبي به الياس حضرتي

(روزنامه اعتماد – 1396/10/09 – شماره 3988 – صفحه 4)

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي كروبي، دبيركل حزب اعتماد ملي در نامه‌اي خطاب به الياس حضرتي ضمن انتصاب او به عنوان رييس شوراي اجرايي حزب اعتماد ملي، اعضاي اين شورا را تعيين و اعلام كرد اتخاذ تصميم نهايي در موارد كلان پس از مشورت با ايشان انجام خواهد شد.

متن نامه حجت‌الاسلام مهدي كروبي به شرح زير است:

بسمه تعالي

برادر گرامي‌ جناب آقاي الياس حضرتي

سلام عليكم؛

نظر به اينكه دوست و برادر گرامي‌مان حجت‌الاسلام والمسلمين منتجب‌نيا بنا به دلايلي تمايل به حضور و مديريت شوراي اجرايي حزب اعتماد ملي را ندارند؛ لذا از جنابعالي كه از همكاران ارزشمندمان هستيد و بحمدالله سابقه درخشاني در دوران دفاع مقدس داريد مي‌خواهم كه براي پايان دادن به برخي اختلاف سليقه‌ها و همچنين حركت مستمر و روبه جلوي اين حزب، شوراي مورد نظر كه در راستاي تفويض وظايف و اختيارات دبيركل مطابق اساسنامه حزب تشكيل خواهد شد را در اسرع وقت با حضور افراد زير فعال و مديريت كنيد.

آقاي مهندس نوروزي، دكتر محمد جواد حق‌شناس، حجت‌الاسلام والمسلمين شكوري، دكتر اسماعيل گرامي‌مقدم، حجت‌الاسلام والمسلمين بيگدلي، آقاي اسماعيل دوستي، سركار خانم اعظم ثقفي و آقاي رئوف قادري

لازم به ذكر است كه اتخاذ تصميم نهايي در موارد كلان پس از مشورت با اينجانب انجام خواهد شد. گزارش و صورتجلسات را نيز از طريق اعضاي خانواده ارسال فرماييد.

فرصت را غنيمت شمرده و بار ديگر بر اهميت كار حزبي در كشور اشاره مي‌كنم. در شرايطي كه حزب گريزان و حزب ستيزان فضاي كار را براي احزاب مستقل بس سخت كرده‌اند، لازم است اشخاص حقيقي و حقوقي كه بارها بر نقش و جايگاه احزاب تاكيد كرده‌اند در عمل امكان فعاليت موثر احزاب را در كشور رقم زنند و به جاي اتكا بر نظرات و آراي‌ اشخاص با رويكردي حزبي، زمينه حضور و فعاليت احزاب اصلاح‌طلب را در فرآيند تصميمات مهم و اثرگذار فراهم آورند.

در پايان لازم مي‌دانم بار ديگر از تلاش‌هاي مستمر قائم‌مقام محترم حزب، دوست و برادر ارجمندم حجت‌الاسلام والمسلمين منتجب‌نيا كه از بدو تشكيل اين حزب نقش ارزنده‌اي در آن داشته‌اند و دارند تشكر و قدرداني كنم.

توفيق و سلامت شما و ديگر عزيزان حزب را از درگاه احديت مسالت دارم. مهدي كروبي

http://etemadnewspaper.ir/?News_Id=94032

ش.د9604563

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات