تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۰۹۷۸۸
در پی پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در دیرالزور بشار اسد در نامه‌ای به رهبر انقلاب از حمایت‌های نظام اسلامی و مردم ایران قدردانی کرد

تبریک پیروزی به «حضرت امام»

مقدمه: همزمان با پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه و در روزهای پیشروی ارتش سوریه در دیرالزور، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه نامه‌ای به رهبر حکیم انقلاب نوشته و در آن از ایشان و مردم ایران به خاطر حمایت از مردم سوریه قدردانی کرده است. به گزارش «وطن امروز»، متن پیام رئیس‌جمهور سوریه به رهبر معظم انقلاب اسلامی که توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی منتشر شده، بدین شرح است:

(روزنامه وطن‌امروز - 1396/06/25 - شماره 2258 - صفحه 2)

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

حضرت آیت‌الله العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای

رهبر انقلاب اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

مایلم در آغاز، گرم‌ترین مراتب تبریک و تهنیت خود را به‌خاطر دستاورد راهبردی ای که ارتش عربی سوریه با همکاری همپیمانان و دوستان با شکست محاصره شهر دیرالزور به دست آورد به حضرتعالی، دولت و مردم دوست ایران تقدیم نمایم.

ما ضمن اینکه مردم ایران را که همراه ما در جنگ علیه تروریسم خون تقدیم نمودند، در این پیروزی شریک می‌دانیم از طریق حضرتعالی تشکر عمیق خود را از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران علیه تروریسم و حمایت از مردم ما برای آزادسازی خاک میهن خود از لوث تروریست‌های تکفیری ابراز می‌دارم. جمهوری عربی سوریه و جمهوری اسلامی ایران جنگ را علیه ظلم و تجاوزگری و از بین بردن خطرات تروریسم و مشارکت در برپایی نظام منطقه‌ای و بین‌المللی بر اساس عدالت، برابری و کرامت همسان برای تمام ملت‌ها و کشورها ادامه می‌دهند. اینجانب به نام مردم جمهوری عربی سوریه و به نام شخص خود، والاترین مراتب تشکر و قدردانی را به حضرتعالی و مردم دوست ایران تقدیم می‌نمایم و از خداوند مسالت دارم گام‌های ما را در راه خیرخواهی برای دو ملت و دو کشورمان و تمامی بشریت مسدد نماید.

حضرت امام، والاترین مراتب مودت، احترام و قدرشناسی اینجانب از شخص کریم حضرتعالی را پذیرا باشید.

بشار الاسد

رئیس‌جمهوری عربی سوریه

http://www.vatanemrooz.ir/newspaper/page/2258/2/181471/0

ش.د9602608

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات