صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۱۲۳۸۹

کشف سرنخ‌های جدیدی از عوامل پشت‌پرده حادثه تروریستی اهواز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون بر این نکته تأکید شد که سرنخ‌هایی از ارتباط میان تیم تروریستی با برخی کشورهای منطقه وجود دارد.
علی نجفی‌خوشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌‌وگویی با اشاره به جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه، اول مهر) این کمیسیون، گفت: نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس به‌منظور بررسی حادثه اخیر تروریستی در اهواز با حضور نمایندگان و مسئولین دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و وزارت کشور برگزار شد و طی آن ابعاد و جزئیات این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.
حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
وی با بیان اینکه در این جلسه بر این نکته تأکید شد که سرنخ‌هایی از ارتباط میان تیم تروریستی با برخی کشورهای منطقه وجود دارد، اظهار داشت: ضرورت هوشیاری و حفاظت از مرزهای استان خوزستان، همکاری و هماهنگی خوب میان دستگاه‌های امنیتی، ریشه‌یابی حادثه مذکور، اهتمام بیشتر به توسعه اقتصادی و اجتماعی در این استان و... از اهم موارد مطرح‌شده در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: کمیسیون امنیت ملی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در اهواز و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان، روز دوشنبه (فردا، دوم مهر) هیئتی را به‌سرپرستی ریاست این کمیسیون به اهواز اعزام می‌کند تا علاوه بر شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدا و همدردی با مردم، در جلسه بررسی حادثه نیز حضور پیدا کند.
نجفی‌خوشرودی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه، گزارشی از آخرین روند جلسات دیوان بین‌المللی دادگستری به‌منظور بررسی درخواست و اقامه دعوی جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا به‌دلیل وضع تحریم‌ها از سوی مسئولین وزارت امور خارجه ارائه شد.
تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اجمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
سلام چند کلمه ازمادر عروس شنیدیم...سخنگوی کمیسون امنیت مجلس که الفبای امنیت رابلدنیست
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات