صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۱۳۶۵۲

اخبار کوتاه یک‌شنبه 7 بهمن

اسناد اعتبارات هزینه‌ای نشان می‌دهد، از اعتبار 5 میلیارد و 600 میلیونی در اختیار سازمان برنامه برای کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی، به 210 شخص به ازای هر نفر 26 میلیون تومان کمک صورت گرفته است. این اعتبار برای سال 97 حدود 6/7 میلیارد تومان بوده که در شش ماهه ابتدایی سال، کمک 155 میلیارد تومانی به 104 نفر انجام شده است. این اعتبار برای سال 98 حدود 5 میلیارد تومان برای 210 نفر در نظر گرفته شده است که هزینه تمام شده به ازای هر نفر حدود 23 میلیون تومان است.
جواد جاویدنیا، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در واکنش به اظهارنظر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه؛ «صحبت‌هایی از رفع فیلتر تلگرام است»، گفت: تلگرام با دستور قضایی فیلتر شده و هیچ مرجعی هم جز دستگاه قضائی حق اظهارنظر درباره رفع فیلتر آن را ندارد. وی افزود: تاکنون مطلبی در دبیرخانه کارگروه نسبت به رفع فیلتر تلگرام مطرح نشده و اساساً رفع فیلتر تلگرام منتفی است.
محمدعلی الحکیم، وزیر خارجه عراق گفت، عراق مخالف هرگونه درخواست برای انحلال حشدالشعبی است؛ زیرا این نیروها بخشی از نهاد نظامی عراق هستند و بغداد اجازه عملی شدن چنین درخواست‌هایی را نخواهد داد. وی درباره درخواست‌های دولت آمریکا از عراق برای قطع رابطه با ایران افزود: ما در هیچ ائتلافی علیه ایران شرکت نخواهیم کرد.
انجمن جهانی فولاد در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است، تولید فولاد ایران در سال 2018 با افزایش 17/7 درصدی به 25 میلیون تن رسید و ایران از این نظر در جایگاه دهم جهان قرار گرفت. تولید فولاد ایران در سال 2017 برابر با 21/2 میلیون تن بوده است.
احمد توکلی، رئیس هیئت‌مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت، در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس درباره الزام پزشکان به نصب دستگاه کارتخوان تأکید کرد: در برابر فشار نفوذ لابی‌گرانِ منفعت‌طلب صنوف پزشکی کوتاه نیایید.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات