صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۱۷۳۵۹

ویژه بیست‌وسومین مجمع فرماندهان سپاه

1ـ امروز حصارها برابر اراده سپاه کارایی ندارد
«سرد‌ار سرلشکر سلیمانی» با بیان اینکه امروز حصارها برابر اراده سپاه اعتبار و کارایی ندارند، گفت: سپاه هیمنه بزرگ‌ترین و مجهزترین ارتش دنیا، یعنی ارتش آمریکا را شکست و پوشالی بودن آن را به جهانیان نشان داد. فرمانده نیروی قدس سپاه با تبیین وضعیت جاری منطقه و تحولات راهبردی و اعجاز گون جبهه مقاومت و ضد صهیونیستی و تأثیرات آن در معادلات آینده، اظهار داشت: پیوسته باید با حکمت عمل کنیم؛ همان‌گونه که طی ۲۰ سال اخیر با استراتژی و راهبردهای متنوع دشمن را زمین‌گیر و وادار به شکست کرده‌ایم.


2ـ‌ گزینه سایه جنگ بی‌خاصیت شده است
«سردار حاجی‌زاده» با بیان اینکه موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی‌خاصیت شده است، تأکید کرد: امروز علاوه بر پایگاه‌های کشورهای فرامنطقه‌ای، ناوهای آنها در دریا را تا 2 هزار کیلومتری بی‌خاصیت کرده‌ایم. فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: دشمن درصورتی که به اجرای عملیاتی علیه پهپادهای ما دست بزند، حتی اگر موفق هم بشود مجبور است موشک پدافندی 5 میلیون دلاری را خرج پهپاد فوق پیشرفته 25 هزار دلاری ما بکند؛ بزند یا نزند آنها مغلوب و بازنده این مواجهه هستند.


3ـ ظرفیت‌های اقتداربخش و راهبردی جدید در نیروی زمینی سپاه
«سردار محمد پاکپور» گفت: امروز علاوه بر ارتقای توان و پتانسیل‌هایی که در گذشته از آن بهره‌مند بودیم، شاهد ایجاد یگان‌های واکنش سریع و جنگ الکترونیک به عنوان توانمندی‌های جدید نیروی زمینی سپاه هستیم. فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: امروز بحمدالله در شرایطی قرار داریم که علاوه بر ارتقای توان و پتانسیل‌هایی که در گذشته از آن برخوردار بودیم، ظرفیت‌های اقتداربخش و راهبردی جدیدی در نیروی زمینی سپاه فراهم و به آن افزوده شده است.


4ـ با اقتدار از خلیج‌فارس حراست و حفاظت می‌کنیم
«سردار علیرضا تنگسیری» گفت: با اقتدار از خلیج‌فارس حراست و حفاظت می‌کنیم و به هرگونه تعرض به مرزهای آبی ایران اسلامی پاسخ کوبنده و سخت می‌دهیم. فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دستگیری نیروهای آمریکایی و انگلیسی تنها یک هشدار برای کشورهایی بود که قصد تعرض به مرزهای ایران را دارند، گفت: اگر کشوری به خود اجازه دهد بدون اجازه وارد مرزهای آبی ایران شود، سرنوشت تلخی در انتظار آن خواهد بود.


5ـ‌ راه‌اندازی 500 گردان امداد و نجات در بسیج
«سردار غلامرضا سلیمانی» از ایجاد 500 گردان بسیج با گرایش امداد و نجات برای یاری رساندن به هموطنان در بحران‌ها خبر داد و گفت: ظرفیت بی‌بدیل بسیج می‌تواند در هر عرصه‌ای از تقویت گفتمان مقاومت و نقش‌آفرینی در عرصه های مختلف به ایفای نقش تعیین‌کننده بپردازد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اقدامات بسیج در سطوح کشور گسترده و متنوع است و بنا داریم به فضل الهی بسیج با اثربخشی بیرونی و اعتلای درونی در راستای تحقق بیانیه گام دوم محکم و استوار به پیش برود.


6ـ قرارگاه سازندگی در پیشانی جنگ اقتصادی دشمن قرار دارد
«دکتر سعید محمد» با تأکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیشانی جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد، گفت: این قرارگاه با روحیه جهادی و انقلابی و رصد گلوگاه‌های کشور و بن‌بست‌شکنی در زمان تحریم‌ها نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن دارد. فرمانده قرارگاه سازندگی افزود: با 8 رده تخصصی و 40 گروه و به‌کارگیری بدنه جامعه مهندسی و شرکت‌های خصوصی در مسیر سازندگی کشور تلاش می‌کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات