اقتصادی >>  اقتصاد مقاومتی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۱۸۹۱۵

سردار سلامی: قرارگاه خاتم قدرت ایران در جنگ اقتصادی است

فرمانده کل سپاه گفت: قرارگاه یک نهاد اقتصادی و درآمدزایی نیست، به همین خاطر هر چه طلب مالی هم داشته باشد باز به کار و فعالیت مشغول است تا حیات اقتصادی کشور را رونق بخشد.

به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه سیزدهمین همایش مدیران و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از قرارگاه به‌عنوان نگین سازندگی کشور نام برد و اظهار کرد: تجربه مبارزه 40‌ساله ملت ایران با مستکبران عالم نشان داده است که در این جهان یا باید قوی و مستقل بود یا ذلیل و وابسته؛ یا باید اضلاع هندسه قدرت را در جهان تغییر داد یا اینکه در شاکله قدرت ساخته شده مستکبران ادغام و حذف شد.

سرلشکر سلامی شکل‌گیری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) را حاصل مقاومت ملت ایران در مقابل تهدیدات و تحریم‌ها دانست و افزود: خروج شرکت‌های خارجی از عرصه سازندگی ایران، به فرصتی برای بومی‌سازی دانش و تکنولوژی داخلی تبدیل شد و آنها اکنون می‌بینند که ایرانیان به هیچ قدرتی تکیه ندارند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جهاد علمی و سازندگی فلسفه اصلی تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) است، گفت: قرارگاه یک نهاد اقتصادی و درآمدزایی نیست؛ بلکه بنای عظیمی برای جهاد است، به‌همین خاطر هر چه طلب مالی هم داشته باشد باز به کار و فعالیت مشغول است تا حیات اقتصادی کشور را رونق بخشد.

وی با تأکید بر اینکه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سیمای جدیدی از کشور ارائه می‌دهد که عامل ناامیدی دشمنان است، خاطرنشان کرد: نه تنها قرارگاه، بلکه همه نهادها، افراد، شرکت‌ها و مؤسساتی که در عرصه سازندگی مشغول فعالیت هستند، همین هدف را دنبال می‌کنند؛ آرمان نهایی، بستن راه دشمنان و ایجاد زمینه‌های یک پیروزی بزرگ است، می‌خواهیم تحریم را به گورستان تاریخ بسپاریم و آن را نه توسط دشمن، بلکه به دست خودمان رفع کنیم؛ از دشمنانمان نمی‌خواهیم تحریم را لغو کنند بلکه آن را ادامه دهند، ما زنده‌ایم و هیچ تمنایی از آنها نداریم، بلکه ملت ایران، خود تحریم‌ها را شکسته و بی‌اثر می‌کنند.

فرمانده کل سپاه با یادآوری "دنبال تبدیل مقاومت اقتصادی به اقتصاد مقاومتی هستیم تا رویه تحریم‌ها معکوس شود"، گفت: دشمنان ما باید بدانند که نمی‌توانند مانعی بر سر راهمان ایجاد کنند، ملت ایران سیل‌آسا حرکت و از روی موانع عبور یا  آنها را ویران می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از عوامل نفوذ و دخالت دشمنان را پلمب کرده‌ایم و با زبان قاطع نیز اعلام می‌کنیم که در عرصه اقتصادی هم نخواهیم گذاشت هیچ عاملی از دشمنان در اقتصادمان تأثیرگذار باشد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) صف قدرتمند ایران اسلامی در جنگ اقتصادی است، گفت: یکی از مسئولیت‌های مهم قرارگاه، ایرانی کردن استراتژی‌های حل مسئله و روش‌های ساخت و تولید است.

فرمانده کل سپاه در پایان با اظهار "قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) خادم ملت است و همه ظرفیت‌ها اعم از شرکت‌های خصوصی را هم به‌ کار می‌گیرد تا به سازندگی و رفع محرومیت‌ها بپردازد"، گفت: قرارگاه به‌دنبال جهاد سازندگی است؛ بنابراین با قدرت به پیش خواهد رفت و قاعده‌های جدیدی خواهد ساخت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات