صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۱۹۳۰۳

ترامپ ادعا کرد از بهشت آمده است!

دونالد ترامپ در زنجیره ای از توئیت ها، پستی را به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کند او «از بهشت آمده» و مدعی شده باراک اوباما، عیسی مسیح (علیه السلام) را از آمریکا بیرون کرده است!
رئیس جمهور آمریکا بخشی از زمان خود را در روز جمعه صرف انتشار توییت‌هایی در ستایش از خویش کرد؛ از جمله توییتی با تصویر مردی شبیه عیسی مسیح(علیه السلام) و با توضیحی که نوشته بود: «اوباما مرا بیرون انداخت. ترامپ دوباره مرا به کشور دعوت کرد.»
توضیح این عکس در ادامه و با اشاره به ترامپ نوشت: «من واقعا معتقدم این مرد از بهشت فرستاده شده تا مهربان‌ترین، خیرخواه ترین و در نتیجه کامیاب‌ترین کشور دنیا را حفظ کند.»
 
ترامپ ادعا کرد از بهشت آمده است!تصمیم ترامپ مبنی بر به اشتراک گذاشتن این پست، بعد از آن اتفاق می‌افتد که چندین مقام سابق و فعلی کابینه وی اظهار داشته‌اند رئیس جمهور آمریکا از طرف خدا فرستاده شده است.
 رئیس جمهور آمریکا همواره سعی کرده خود را به عنوان یک نجات‌دهنده‌ معرفی کند. 
در ماه نوامبر، ریک پری، وزیر انرژی آمریکا، ترامپ را به عنوان «فرد برگزیده خدا» توصیف کرد و گفت به او هم گفته که توسط خدا انتخاب شده تا بر کشور حکم براند.
نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل نیز با نظری مشابه قدم در راه پری گذاشت و ادعا کرد انتخاب ترامپ نمایانگر این بود که «وقوع هر چیز حکمتی خاص دارد.»
هیلی گفت: «به نظر من، خدا بعضی اوقات مردم را بر سر کارهایی می‌گذارد که باعث تعلیم و آموزش شده و بعضی اوقات آنها را سر کاری قرار می‌دهد که موجب تغییر شوند. و شما می‌توانید به تمام اتفاقاتی که در طول ریاست جمهوری آقای ترامپ رخ داده نگاه کنید؛ به زعم من ما شاهد تغییرات بسیاری هستیم و به نظرم در حال آموختن درس‌های فراوانی نیز می‌باشیم.»
سارا سندرز، سخنگوی سابق کاخ سفید نیز همچنین ادعا کرده بود «خدا می‌خواست دونالد ترامپ رئیس جمهور شود.»
در ماه اوت، ترامپ ادعایی را به اشتراک گذاشت که مردمان اسرائیلی به حدی عاشق او هستند که انگار او «پاشاه اسرائیل» است و گویا او «نزول دوباره خدا به زمین» است!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات