صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۳۰۸۶۸

تشکیل ستاد‌های رسیدگی به جرایم انتخاباتی

اسماعیلی با اشاره به بخشنامه رئیس قوه قضائیه گفت: در سراسر کشور ستاد‌های رسیدگی به جرایم تشکیل شده و با انتخاب قضات ویژه فعالیت‌ها انجام می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: انشالله حضور مردم و رقابت سالم داوطلبان و تعیین برگزاری انتخابات توسط متولیان امنیت زمینه ساز این می‌شود که انتخاباتی شایسته داشته باشیم.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی گفت: ایشان شخصیتی تحول خواه و تحول آفرین بودند امام عزیز فرمانده بزرگ میدان بود که در دوران حیات به برکت خویش تحولات شگرفی در جامعه رقم زد. تحول مبتنی بر مکتب امام جامعه و ملت را از روحیه خمودگی به تحرک، میدان داری و مطالبه گری مبدل ساخت تحول مبتنی بر مکتب امام راحل جامعه ما را از احساس حقارت به احساس عزت رساند.

اسماعیلی ادامه داد: خرسندیم قوه قضائیه در دوره تحول توانسته با الهام گرفتن از مکتب امامین انقلاب در عرصه‌های مختلف اداری، قضایی و حمایت از تولید و مبارزه با فساد تحولات را ایجاد و تداوم آن را ریل گزاری کند.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به فعالیت اصلاح رویکرد فرایند‌های قضایی و دادرسی، حمایت از تولید، نظارت بر ضابطان و مبارزه با مفاسد گفت:در حوزه معاونت حقوقی با رویکرد اصلاح فرایند‌ها و اتقان در دادرسی و رفع اطاله و مبتنی بر برنامه‌های تحولی قوه قضائیه در سال ۱۳۹۹ شاهد اقدامات موثری بودیم.

وی ادامه داد: در معاونت حقوقی قریب به یکصد لایحه دستور العمل آیین نامه و بخشنامه تدوین شد که بخش قابل توجهی از آن‌ها نهایی شده و برخی در مرحله تصویب در مجلس و دولت هستند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات