صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۳۶۶۸۳

دشمن از اقتدار نیروهای مسلح کشور در وحشت است

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع  فرماندهان و کارکنان ارتش در اصفهان اظهارداشت: خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی نمونه ای از اعتماد به جوانان و تلاش برای کاهش وابستگی و استقلال کشور به شمار می رود که در نیروهای مسلح رقم خورده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دستاوردهای نیروی زمینی ارتش، افزود: اقتدار و جایگاه بین‌المللی نیروهای مسلح و عزت نظام نتیجه همین اکتفا به قابلیت های داخلی است.
وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در 23 حوزه خدمتی به خودکفایی در تامین تجهیزات رسیده و  نیازی به دیگر کشورها برای دریافت امکانات ندارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، آمادگی در برابر برخورد با تهدیدهای دشمن را افتخاری برای نظام و نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: دشمن از همین اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در ترس و وحشت قرار گرفته و جرات حمله ندارد.
وی به جایگاه نظامی کشورمان در عرصه بین الملل اشاره کرد و اذعان داشت: دشمنان به توانمندی نیروهای مسلح اعتراف دارند و قدرت نظامی ارتش ایران در دنیا مطرح است.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به توطئه رسانه ای غرب علیه ایران خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال سیاه نمایی و القای ضعف و بی اهمیت دانستن دستاوردهای انقلاب هستند اما در واقعیت قدرت ما مشخص است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات