صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۴۵۲۹۰

نکته‌گرام

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه: 
ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه و بازدید از خدمات عالی هلال احمر، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق زلزله‌زده، گفت‌وگوهایی مهم با برادرم مولود چاووش اوغلو در آنکارا ـ از توسعه همکاری اقتصادی و تجاری تا موضوع انرژی، آب، محیط زیست، همکاری مرزی و پارلمانی ـ داشتیم.
 
دانیال معمار، فعال مجازی:
زیباکلام رسماً عامل مسمومیت را حاکمیت معرفی می‌کند. کیانیان رسماً پلیس را دشمن دانش‌آموزان اعلام می‌کند. منصوری رسماً می‌گوید مذهبی‌ها دارند دخترکشی می‌کنند. همه هم لاطائلات و مزخرفات و فوتوشاپ. آن وقت می‌گویند چرا جلوی اطلاع‌رسانی این جماعت را می‌گیرند و علیه‌شان اعلام جرم می‌کنند.
 
امیرعلی ابوالفتح، کارشناس سیاسی:
ربع پهلوی که خواهان افزایش فشار حداکثری بر ایران است، باید از سقوط ارزش ریال و افزایش تورم در ایران نیز خوشحال شود. مگر می‌شود هم طرفدار افزایش فشار حداکثری بر ایران بود و هم دل نگران سقوط ارزش پول ملی ایران؟
 
عباسعلی کدخدایی، عضو شورای نگهبان:
همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین، یعنی اعلام مشارکت در قتل‌ها و ترورهای این گروهک جنایتکار و منفور؛ دست این نمایندگان نیز به خون بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در ایران آلوده است.
 
حسین مذینانی، کاربر فضای مجازی:
تقریباً همزمان با مرگ پیروز، مسئولان باغ وحشی در مریلند آمریکا یک یوزپلنگ ۸ ساله به نام باد رو به دلیل عدم بهبود مشکلات گوارشی معدوم کردند و گفتند چنین بیماری‌هایی در این گونه کاملاً طبیعی و متداول است. اگر آمریکا می‌تونست پیروز رو درمان کنه، چرا هر چند ماه یک یوزش تلف میشه یا میکشنش؟!
 
محمد ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی: 
روزهای امیدآفرین برای استان بوشهر و ایران عزیز است. با وجود تحریم‌های گسترده، ۱۵ طرح بزرگ آب، برق، گاز و پتروشیمی به بهره‌برداری رسید. ازجمله پروژه تماماً ایرانی (فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی) و ۴ پروژه دیگر با محصولاتی به ارزش سالانه 3/5 میلیارد دلار و ظرفیت تولید روزانه ۷۵ هزار بشکه میعانات گازی، و ۵۰ هزار میلیون مترمکعب گاز شیرین.
 
مهدی محمدی، فعال رسانه:
پس از فروکش کردن آشوب‌های ۱۴۰۱ بارها گفتیم که جلوگیری از نرمال شدن وضعیت در ایران مهم‌ترین برنامه‌شان است. تمرکز بر بدتر شدن مستمر وضعیت اقتصادی از طریق لوکوموتیوی به نام افزایش قیمت ارز، بارزترین تلاشی است که در این مدت برای ملتهب نگه‌داشتن وضعیت در ایران انجام شده است.
 
عبدالله گنجی، کاربر فضای مجازی: 
خوشبختانه عوامل برخورد با خانم در تهرانسر شناسایی و دستگیر شدند و حق هم همین است؛ اما این زن هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه ۱۳ آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سردادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات