صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۴۷۷۴۲

فرمانده مرزبانی کشور: مرزها با تجهیزات پیشرفته رصد می‌شود

احمدعلی گودرزی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان مرزبانی آذربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: شهدای ما بالاترین سرمایه یعنی جان عزیزشان را برای اعتلا و امنیت کشور فدا کردند و در تامین بالاترین نعمت که همان امنیت کشور است سهم والا و بسزایی دارند..

فرمانده مرزبانی کشور: مرزها با تجهیزات پیشرفته رصد می‌شود

فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور اضافه کرد: با سازکاری که فرمانده کل قوا در طرح جامع هوشمندسازی ابلاغ فرموده اند سطح آمادگی و آموزش های مهارتی بالا رفته و تجهیزات پیشرفته در اختیار مرزبانی قرار گرفته است.

وی بر اهمیت آموزش نیروها و بالا بردن سطح مهارت آنها تاکید و بیان کرد: آموزش ها باید با تمرین بیشتر تبدیل به مهارت شود تا در میدان عمل نتایج مطلوب حاصل شود.

گودرزی تاکید کرد: فرماندهان، آموزش ها را از فراگیران مطالبه کنند تا این موضوع باعث انگیزه بیشتر فراگیران در یادگیری مسایل آموزشی شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: یکی از مهمترین مولفه های هر کشوری حفاظت و صیانت از مرزهای کشور است، گفت:  اقتدار و عزت کشوری مرزهای آن کشور است و اگر مرزها امن باشد طبیعی است آن کشور می تواند در آرامش و امینت زندگی کند.

خرم با بیان اینکه اگر مرزها امن نباشد امنیت نظام و کشور مختل خواهد شد، افزود: سربازانی که در این مرزها تلاش می کنند آبروی انقلاب هستند.

وی وضعیت گذرگاه های استان را بسیار مطلوب  عنوان کرد و گفت: این در راستای تلاشهای شبانه روزی عزیزانمان در مرزبانی استان به ارمغان آمده و این مرزبانان مایه افتخار کشورندکه در سایه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت لقای ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا خدمت می کنند.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات سردار" احمدی" با حکم سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور، سرهنگ "عباس مرادی" به مدت ۳ سال به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان شرقی منصوب شد.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات