صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۵۱۱۷۳

خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع)

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: «به منظور خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی مطلوب به زوار پیاده حرم علی‌بن موسی‌الرضا(ع) که در دهه آخر ماه صفر مسیر نیشابور تا حرم رضوی را پیاده‌روی می‌کنند، بیمارستان تخصصی سیار ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه با حداکثر امکانات بهداشتی و درمانی تخصصی و کادر درمانی متخصص به صورت رایگان به این زوار ارائه خدمت کرد.»
سردار احمد اخوان با اعلام این خبر افزود: «این بیمارستان با ظرفیت 128 تختخواب در مسیر روستای ملک‌آباد بخش احمدآباد شهر مشهد به منظور ارائه خدمات درمانی به زوار امام رضا(ع) در حال خدمات‌رسانی به بیش از 5 هزار بیمار در روز است و احداث آن یکی از اقدامات جهادی و ارزشمند نیروی زمینی سپاه به شمار می‌آید.»
وی در ادامه با بیان اینکه این بیمارستان همه خدمات درمانی بیمارستانی را به زائران ارائه داده است، گفت: «این بیمارستان صحرایی تخصصی دارای بخش‌هایی همچون اورژانس، بخش‌های بستری مجزای مردان و زنان، تصویربرداری(سونوگرافی، رادیوگرافی دیجیتال)، اتاق عمل و CSR، بخش‌های ویژه آی‌سی‌یو به تعداد 10تخت و 6 تخت سی‌سی‌یو، آزمایشگاه، داروخانه، همچنین کانتینرهای پشتیبانی‌کننده شامل موتور برق، اکسیژن‌ساز 600 لیتری. پزشک عمومی و متخصصان، جراح عمومی، بیهوشی، ENT، داخلی، تصویربرداری، قلب و عروق، ارتوپدی و... بود. »
به گفته معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه، در این بیمارستان ۱۰ پزشک متخصص در بخش‌های جراحی عمومی، چشم پزشکی، بیهوشی، قلب و عروق و ارتوپدی، ENT و... مستقر بودند و ارائه خدمت کردند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات